AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 17.46): Empatiske og pliktoppfyllende barn sier ikke i fra om at dette ikke er greit, all den tid de skjønner at det ikke finnes alternativer. Du må jo på jobb. Så ja, du må finne noe annet. Du går glipp av barndommen deres Anonymkode: fef20...95a Høres ut som du tolker det til at jeg er borte hver kveld. Jeg jobber en seinvakt i uken, når storesøsken er borte er det ofte fra 18-19 til 20-21, det er nå ikke lengere enn andre sier di ville maks latt barna være alene. Nei han sier ikke det går bra om det ikke gjør det, han liker faktisk å være alene hjemme, om jeg å søskene drar ut en ettermiddag, så velger han å være alene hjemme for han liker det. jeg kan ikke si nei til nesten 200 000 i året som tilleggene gir, det er det som gjør at vi kan sitte med et hus, det som lar barna holde på med fritidsaktiviteter, å som kan gi barna sunne matvaner. Går jeg over til dagjobb må jeg selge huset, vi må betale nesten det samme for å leie å barna vil på lang sikt ikke dra nytte av at vi eier. Far til barna betaler ikke bidrag, så er helt avhengig av lønnen min for at vi skal klare oss, men det gjør vondt å la han være alene for ja han er liten, men han er også utrolig flink. vi har snille naboer å jeg har avtale med di at gutten kan gå dit om det er noe for det er ikke alltid jeg kan svare når han ringer, å om han da ikke orker å sende melding, så kan han gå til naboene, det er et tilbud han enda ikke har brukt. Storesøskene er mer enn store nok til å være barnevakt, de får betalt for det å ønsker å være det, så tar ikke fra de noe med å gi de ansvar, som tenåring er det vel så viktig å stille krav, vil nå si at det er verre å la ungdommen styre akkurat som de vil uten noe krav om å bidra Anonymkode: 563eb...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 Både jeg og far jobber turnus, har lik alder som dine barn. Min 9 åring hadde vært engstelig for det, han må ha en av søskna hjemme hos seg. Her er vi to, men vi jobber likevel litt likt eller overlapp, er det ikke mulig at du får tilpasses akkurat de dagene de har aktiviteter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå