Gå til innhold

Skjære ut treplate eller noe. Hjelp .

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg skal lage en kalender til neste år, og husker da jeg var liten, så hadde jeg en nisse formet treplate med 24 spikrer i som mamma hengte opp gaver på. 

Jeg ser på gipsplater og mdf plater. Problemet er at jeg eier ikke noe sirkelsag eller sånne ting, og da ble alt med ett mye dyrere. Men jeg har altså ikke peiling på sløyd. Fint om jeg slipper å måtte kjøpe verktøy til flere hundre kroner. Eventuelt hvor går jeg om noen kan skjære ut for meg ?

Trenger en tynn treplate (eller noe annet materiale bare ikke papp eller noe som kan fort bli bøyd ) som jeg enkelt kan tegne på å skjære ut. Og som jeg kan male på. 

Vet noen om sånt ?

Anonymkode: 02d67...003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta deg en tur til Maxbo og se hva du finner rundt restekassa så er det sikkert en ansatt som håndtere gjerdesaga for deg 😉

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Du kan jo ta deg en tur til Maxbo og se hva du finner rundt restekassa så er det sikkert en ansatt som håndtere gjerdesaga for deg 😉

Dette! Jeg har fått god hjelp på trevare foretning, de fant plate til meg, jeg tegna motiv og de skar ut på null komma niks. 

Anonymkode: cd9d0...1e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hei! Jeg skal lage en kalender til neste år, og husker da jeg var liten, så hadde jeg en nisse formet treplate med 24 spikrer i som mamma hengte opp gaver på. 

Jeg ser på gipsplater og mdf plater. Problemet er at jeg eier ikke noe sirkelsag eller sånne ting, og da ble alt med ett mye dyrere. Men jeg har altså ikke peiling på sløyd. Fint om jeg slipper å måtte kjøpe verktøy til flere hundre kroner. Eventuelt hvor går jeg om noen kan skjære ut for meg ?

Trenger en tynn treplate (eller noe annet materiale bare ikke papp eller noe som kan fort bli bøyd ) som jeg enkelt kan tegne på å skjære ut. Og som jeg kan male på. 

Vet noen om sånt ?

Anonymkode: 02d67...003

Hvor stor skal den være og hvor i verden holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette! Jeg har fått god hjelp på trevare foretning, de fant plate til meg, jeg tegna motiv og de skar ut på null komma niks. 

Anonymkode: cd9d0...1e9

Ja det er bra at de gjør det ennå hadde sommerjobb på Maxbo for mange år siden og da gjorde jeg sånne jobber om folk spurte 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...