AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Ang gjestetråden. Hadde du satt ekstra pris på Rituals eller andre mer kostbare såper kontra Palmolive til dusj og håndsåpe osv? Hva med sjampo og balsam? Anonymkode: b25e3...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Jeg har bare hatt bruk for håndsåpe som gjest, og spiller ingen rolle hvilken. Om jeg skulle overnatte så hadde jeg tatt med toalettmappe med egen dusjsåpe, shampo osv. Jeg forventer ikke at de jeg er hos skal ha det for andre å bruke. Endret 9 timer siden av Hanne67 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er en håndsåpe-snobb og hadde satt stor pris på Molton Brown eller Rituals håndsåpe. Men det er jo ikke noe must altså, hadde jo klart meg helt fint med First price også😅 Dusjsåpe, sjampo og balsam tar jeg med selv. Anonymkode: 9645e...c6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 18 timer siden #4 Del Skrevet 18 timer siden Rituals er ekstremt sterkt parfymert så det setter tåler jeg ganske enkelt ikke. Mange hoteller som har begynt å bruke det så nå må jeg ha med meg dusjsåpe på reise også 😞 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden Mange reagerer på sterkt parfymerte produkter, som Rituals er. Her går vi for allergivennlige svanemerkede alternativer når vi får gjester, spesielt siden noen av de er barn og ikke bør ha sterke kjemikalier på huden. Anonymkode: cca78...1bf 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Bruker ikke shampoo og balsam, men jeg har med egen dusjsåpe. Det samme hvis jeg hadde hatt behov for shampoo eller balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Vi har sonett håndsåpe fra helsekosten, den tåler de fleste og det er ingen sterke dufter el. Hadde selv satt pris på det samme. Shampoo, balsam ol. tar jeg selvsagt med selv ved behov. Anonymkode: a48b7...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden Aesop, diptyque eller molton brown. Synes Ritulals sine lukter ekstremt mye Anonymkode: b915f...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona123 Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Jeg er snobbete på slikt, men forventer ikke at de jeg besøker skal gjøre stort utav at jeg er på besøk. Ha det slik du pleier. Folk som er kresne har som regel med seg egen toalettmappe. Det er viktigere at det er rent og at nye håndkler er lett tilgjengelig. 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Del Skrevet 18 timer siden Shampo, balsam og dusjsåpe har jeg alltid med selv. Håndsåpe er jeg ikke vanskelig på, bare det er av flytende art og lite parfymert. Anonymkode: 7f3ab...226 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #11 Del Skrevet 18 timer siden Rituals og Molton Brown lukter ekstremt sterkt så for min del hadde jeg vært mer fornøyd med Lano uten parfyme 😄 Anonymkode: 93c2d...480 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #12 Del Skrevet 18 timer siden Jeg hadde hatt med meg noe eget, jeg må bruke spesial shampoo pga hodebunnen 🙂 Anonymkode: db697...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #13 Del Skrevet 18 timer siden Slikt har man da med selv. Men måtte jeg satt frem noe hadde det blitt Sunsilk. Den er billig og overraskende god. Anonymkode: 35aa3...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #14 Del Skrevet 17 timer siden Foretrekker en håndsåpe med minst mulig parfyme og som er hudvennlig. Bruker gjerne litt av den i dusjen også. Men så lenge det er en såpe der, er jeg fornøyd. Pleier å ha med alle andre produkter jeg behøver. Anonymkode: 3ddce...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ang gjestetråden. Hadde du satt ekstra pris på Rituals eller andre mer kostbare såper kontra Palmolive til dusj og håndsåpe osv? Hva med sjampo og balsam? Anonymkode: b25e3...b65 Nei, jeg liker ikke parfymerte hygieneprodukter. Ikke til meg selv, ikke til huset og ikke til klærne. Jeg bruker Rema sin håndsåpe, First Price sjampo og balsam og Dr Greve dusjgele da disse ikke har skarp lukt og passer til min hud/mitt hår. Ha den håndsåpen du vanligvis bruker, og hvis du absolutt vil kjøpe inn dusjprodukter til gjestene så gå for Neutral eller tilsvarende. Anonymkode: 8dde7...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Kunnhåndsåpe er nødvendig for min del, samme med mannen min. Vi tar selv med det vi trenger ellers. Helst ikke for mye parfyme, men er det først parfyrmert så lever jo de fleste over når det bare er håndsåpa for noen dager. Anonymkode: 96578...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden Nei, jeg går for produkter med nøytral duft, og som passer både kvinner og menn. Elsker Rituals og dufter selv, men er ikke alle som gjør det. Har eget bad til gjester i etg der gjesterommene er, så de deler ikke bad med oss. Anonymkode: 81705...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden Bare jeg går forbi rituals så får jeg problemer med astmaen min hvis jeg ikke holder pusten. At den butikken får lov til å eksistere inne på kjøpesenter uten dører er et stort mysterie for meg. Bruker neutral og andra parfymefri produkter som er anbefalt fra NAAF. Har opplevd å være på offentlig toalett og måtte benytte håndsåpe som luktet ekstremt sterkt. Jeg var borte fra jobb i flere dager etterpå og satt for det meste og ventet på at jeg kunne ta neste runde med medisiner. Anonymkode: 9e934...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden alle disse "snobbesåpene" lukter vanvittig og er for veldig mange en uting, så nei - jeg ville ikke satt pris på det, jeg ville satt pris å en nøytral såpe som funket. Anonymkode: 81d64...750 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå