AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har ligger hele dagen med intense smerter i magen og det er vondt og ømt enda, men virker som det blir litt bedre når jeg får ut luft. Kan virkelig luftsmerter vare så lenge å gjøre så vondt? Har legetime på torsdag Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Ja, det kan det,... Jeg har sånne runder med ujevne mellomrom, og når det endelig går over er jeg helt øm og "støl" i magen.... Prøvd å ligge på venstre side? Anonymkode: f92e7...148 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan det,... Jeg har sånne runder med ujevne mellomrom, og når det endelig går over er jeg helt øm og "støl" i magen.... Prøvd å ligge på venstre side? Anonymkode: f92e7...148 Hørt om folk som har der i 10 min og sånn, men over er døgn liksom? Vondt i ryggen også Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Luftsmerter kan være horrible, og det kan være ambulanse med blålysa og sirene på-vondt. For meg hjelper det å massere magen. Her får du noen tips til hvordan du kan gjøre det: https://minmage.no/trygge-og-enkle-mater-a-massere-egen-mage/ Anonymkode: 0e639...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Luftsmerter kan være horrible, og det kan være ambulanse med blålysa og sirene på-vondt. For meg hjelper det å massere magen. Her får du noen tips til hvordan du kan gjøre det: https://minmage.no/trygge-og-enkle-mater-a-massere-egen-mage/ Anonymkode: 0e639...1d2 Det er godt vondt å massere, men kommer ikke noe luft ut🥵 Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Kan luftsmerter stråle hit og dit også, eller er det noe annet? Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Luftsmerter kan være grusomt vondt. Men du kan jo også ha noe helt annet, feks blindtarmbetennelse. Anonymkode: 26b46...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan luftsmerter stråle hit og dit også, eller er det noe annet? Anonymkode: 2fb0d...c82 De kan stråle. Det er jo luftbobler som "vandrer" rundt i tarmsystemet. Og tarmene er jo lange. Har du prøvd å bruke varmeflaske på magen eller ryggen? Kanskje det hjelper litt. Anonymkode: ad213...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Kan være nyrebekkenbetennelse Anonymkode: a257b...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Akutt abdomen, innbefatter mange ulike magevondter. Har det gått over nå? Anonymkode: acb77...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Håper ikke jeg har det da🥵 Men er selvfølgelig redd Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Hva slags kreft hadde du? Anonymkode: ad213...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå