AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Jeg har ligger hele dagen med intense smerter i magen og det er vondt og ømt enda, men virker som det blir litt bedre når jeg får ut luft. Kan virkelig luftsmerter vare så lenge å gjøre så vondt? Har legetime på torsdag Anonymkode: 2fb0d...c82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Ja, det kan det,... Jeg har sånne runder med ujevne mellomrom, og når det endelig går over er jeg helt øm og "støl" i magen.... Prøvd å ligge på venstre side? Anonymkode: f92e7...148 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det kan det,... Jeg har sånne runder med ujevne mellomrom, og når det endelig går over er jeg helt øm og "støl" i magen.... Prøvd å ligge på venstre side? Anonymkode: f92e7...148 Hørt om folk som har der i 10 min og sånn, men over er døgn liksom? Vondt i ryggen også Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden Luftsmerter kan være horrible, og det kan være ambulanse med blålysa og sirene på-vondt. For meg hjelper det å massere magen. Her får du noen tips til hvordan du kan gjøre det: https://minmage.no/trygge-og-enkle-mater-a-massere-egen-mage/ Anonymkode: 0e639...1d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Luftsmerter kan være horrible, og det kan være ambulanse med blålysa og sirene på-vondt. For meg hjelper det å massere magen. Her får du noen tips til hvordan du kan gjøre det: https://minmage.no/trygge-og-enkle-mater-a-massere-egen-mage/ Anonymkode: 0e639...1d2 Det er godt vondt å massere, men kommer ikke noe luft ut🥵 Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Del Skrevet 18 timer siden Kan luftsmerter stråle hit og dit også, eller er det noe annet? Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #7 Del Skrevet 18 timer siden Luftsmerter kan være grusomt vondt. Men du kan jo også ha noe helt annet, feks blindtarmbetennelse. Anonymkode: 26b46...6f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan luftsmerter stråle hit og dit også, eller er det noe annet? Anonymkode: 2fb0d...c82 De kan stråle. Det er jo luftbobler som "vandrer" rundt i tarmsystemet. Og tarmene er jo lange. Har du prøvd å bruke varmeflaske på magen eller ryggen? Kanskje det hjelper litt. Anonymkode: ad213...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Del Skrevet 18 timer siden Kan være nyrebekkenbetennelse Anonymkode: a257b...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #10 Del Skrevet 17 timer siden Akutt abdomen, innbefatter mange ulike magevondter. Har det gått over nå? Anonymkode: acb77...c0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #11 Del Skrevet 17 timer siden I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #12 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Håper ikke jeg har det da🥵 Men er selvfølgelig redd Anonymkode: 2fb0d...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I mitt tilfelle hadde jeg luftsmerter grunnet kreft. Jeg hadde mye luft, men jeg hadde store problemer med å få den ut. Anonymkode: e8485...c2e Hva slags kreft hadde du? Anonymkode: ad213...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Del Skrevet 9 timer siden Hadde det nylig, hadde det i mange timer, det var så vondt og det finnes ikke noe vondere enn det, seriøst. Jeg prøvde alt, massere magen, ligge på siden, ingenting hjalp før det gikk over av seg selv. Til slutt ble jeg så utslitt, og det var så deilig når det endelig slapp. Anonymkode: 4e610...bba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde det nylig, hadde det i mange timer, det var så vondt og det finnes ikke noe vondere enn det, seriøst. Jeg prøvde alt, massere magen, ligge på siden, ingenting hjalp før det gikk over av seg selv. Til slutt ble jeg så utslitt, og det var så deilig når det endelig slapp. Anonymkode: 4e610...bba Jo. Gallestein og galleblærebetennelse er MYE værre. Sikkert flere ting som er værre og 🥴 Men ja, luftsmerter er vondt. Og kan vare lenge. Har langvarige luftsmerter innimellom jeg og. Og det er vondt. Prøv redugass tyggetablett Anonymkode: e2fd8...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Del Skrevet 7 timer siden Når jeg først får et anfall med kolikk så kan jeg ha det fra en halvtime til flere døgn. Smertene kan da variere fra "ubehag" til "jeg greier ikke å snakke og må ligge og holde meg fast". Smertene kan være alt fra lokalt en plass i magen, til å være som et stramt bånd rundt hele mage-rygg slik at det er vanskelig å puste. Har irritabel tarm, og det varierer hva som utløser et slikt anfall. Uansett, nyopståtte symptomer bør en dra til legen med. Forhåpentligvis kommer kolikksmertene av noe enkelt, som en irritasjon i tarmen av gassdannende mat. 😊 Anonymkode: f32af...ad1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå