Fountaine Skrevet 19 timer siden #21 Del Skrevet 19 timer siden Grüner skrev (1 minutt siden): Kanskje akkurat nå, siden det er lavsesong og færre boliger ute overalt. Men til våren når det kommer flere boliger for salg, vil du nok ha råd til noe der. Ja når det kommer flere til salg til våren kan det også komme boliger andre steder i Bærum til under 3 mill. Har sett det flere ganger. Men man må pusse opp. Men nå er det mest på Rykkinn til den prisen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 19 timer siden #22 Del Skrevet 19 timer siden Mardina skrev (4 minutter siden): Bosetter man seg frivillig i B(l)ærum altså? 😄 *Ironi* Folk flest er ikke rike i Bærum hvis du tror det. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19 timer siden #23 Del Skrevet 19 timer siden Fountaine skrev (30 minutter siden): Hvis man har vokst opp i bærum og har familie og bekjente der er det vel naturlig å ville bo der? Det er helt overkommelig reiseavstand å bo i en nabokommune til Bærum eller en annen del av Bærum enn der familien bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19 timer siden #24 Del Skrevet 19 timer siden Fountaine skrev (6 minutter siden): Folk flest er ikke rike i Bærum hvis du tror det. Sa ikke det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 19 timer siden #25 Del Skrevet 19 timer siden Mardina skrev (Akkurat nå): Sa ikke det heller. Hva mente du når du sa Blærum? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19 timer siden #26 Del Skrevet 19 timer siden Fountaine skrev (1 minutt siden): Hva mente du når du sa Blærum? Det var et forsøk på å være morsom. Beklager hvis du ikke tok spøken. Det er virkelig ikke noe å henge seg opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19 timer siden #27 Del Skrevet 19 timer siden Fountaine skrev (5 minutter siden): Ja når det kommer flere til salg til våren kan det også komme boliger andre steder i Bærum til under 3 mill. Har sett det flere ganger. Men man må pusse opp. Men nå er det mest på Rykkinn til den prisen. Det er jo mange nivåer av oppussing også. Noen steder trengs kanskje bare litt maling, eller at en egentlig kunnet ønsket en annen type kjøkkeninnredning selv om den som er der er ganske ny, andre steder trengs full renovering. Å bo i en leilighet med et kjøkken som ikke er helt ens egen stil er overkommelig til en får spart opp penger til oppussing, tenker jeg. Men hvis det er et sted med store renoveringsbehov hadde jeg styrt unna med mindre jeg var veldig handy slik at jeg kunne gjøre mye selv og virkelig følte jeg hadde funnet drømmestedet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #28 Del Skrevet 19 timer siden Bærum er tross alt Norges rikeste kommune, og dette gjenspeiles naturlig nok i boligprisene. Hvis du ønsker en bolig til en mer overkommelig pris, kan det være lurt å vurdere andre områder – og det trenger ikke nødvendigvis være langt unna. Anonymkode: 69d8f...6ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #29 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei da får du utvide området da, eller skaffe deg en partner så dere er to om boligkjøp. Det hjelper jo ikke å klage, det endrer ingenting. Anonymkode: ffded...148 Dårlig råd ang. å skaffe seg en partner. Menn i dag er bare ute etter å tømme seg i flest mulig damer og vil ikke ha forhold. Så da er det bedre tips å flytte et billigere sted. Anonymkode: 9a38f...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #30 Del Skrevet 18 timer siden Knirke skrev (47 minutter siden): Hørt om buss og tog, evt bil? Har man ikke råd så har man ikke råd. Det er ikke synd på unge friske folk som ikke får kjøpt bolig alene i de største pressområdene. Ønsker man å eie, så må man nesten flytte på seg eller finne en partner å kjøpe sammen med. Alternativet er å leie. Menn er bare ute etter å tømme seg i flest mulig damer så det er et dårlig råd å be ts finne seg en partner. Med mindre hun er lesbisk. Mer realistisk å flytte til et billigere sted da altså. Anonymkode: 9a38f...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #31 Del Skrevet 18 timer siden Fountaine skrev (1 time siden): Akkurat nå er det ingen boliger i Bærum til under 3 mill. Men det kommer stadig oppussingsobjekter eller små leiligheter til 20-30 kvadrat til salgs under 3 mill. Hvor lenge har du sett etter bolig? Snart 6 mnd så jeg har nylig fått fornyet finansieringsbeviset mitt, i løpet av disse 6 mnd dukket det opp 2 oppussingsobjekter til under 3 mil Anonymkode: d6059...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #32 Del Skrevet 18 timer siden Knirke skrev (1 time siden): Hvorfor må du bo i Bærum? Har familien min og venner her så er helst her jeg ønsker å kjøpe Anonymkode: d6059...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #33 Del Skrevet 18 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Flytte...masse steder du kan få stort hus for 3 mil Stort hus er det siste du vil ha når du har dårlig råd. Anonymkode: b61bc...6c9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #34 Del Skrevet 18 timer siden Jeg kan kjøpe litt utenfor Bærum men føler meg ikke helt komfortabel med å bo alene i f.eks Hønefoss hvor jeg ikke kjenner noen, jeg får bare vente og se, kanskje jeg er heldig med at det kommer noe i Bærum til våren Anonymkode: d6059...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 18 timer siden #35 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har 3 mil til sammen med boliglån og egen kap og jeg kommer ingen vei med dette. Ser etter bolig i Bærum, str har ikke noe å si. Har dukket opp 2 stykker under 3 mil for noen mnd tilbake men da hadde jeg ikke mer enn 2.6, synd jeg ikke hadde nok den gang:( Jeg prøver å spare men det går tregt, bor heldigvis hjemme hos foreldrene mine og var heldig med at banken ga meg 200 tusen mer i lån, men det er dessverre ikke nok til noe i Bærum:( Anonymkode: d6059...063 Hvorfor ser du etter bolig i Bærum når du ikke får mer en 3mill i lån? Det blir som å insistere på å bo på Frogner på drabantby budsjett. Regner med at du da jobber eller har barn på skole eller i barnehage der nå? Men da må du jo nesten belage deg på å pendle, enten tvers gjennom Oslo eller fra lenger, Lillestrøm, Lørenskog osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #36 Del Skrevet 17 timer siden K.B. skrev (1 minutt siden): Hvorfor ser du etter bolig i Bærum når du ikke får mer en 3mill i lån? Det blir som å insistere på å bo på Frogner på drabantby budsjett. Regner med at du da jobber eller har barn på skole eller i barnehage der nå? Men da må du jo nesten belage deg på å pendle, enten tvers gjennom Oslo eller fra lenger, Lillestrøm, Lørenskog osv. Har ingen barn, er 21 og bor hjemme hos foreldrene mine. Vil kjøpe i Bærum fordi det er her jeg ønsker å bo, har sett litt i Lillestrøm og Lørenskog men det blir et stykke for meg som ikke har bil Anonymkode: d6059...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camlon Skrevet 17 timer siden #37 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har 3 mil til sammen med boliglån og egen kap og jeg kommer ingen vei med dette. Ser etter bolig i Bærum, str har ikke noe å si. Har dukket opp 2 stykker under 3 mil for noen mnd tilbake men da hadde jeg ikke mer enn 2.6, synd jeg ikke hadde nok den gang:( Jeg prøver å spare men det går tregt, bor heldigvis hjemme hos foreldrene mine og var heldig med at banken ga meg 200 tusen mer i lån, men det er dessverre ikke nok til noe i Bærum:( Anonymkode: d6059...063 Det er mye billigere å leie enn å kjøpe, så hvorfor er det ikke et alternativ å leie en leilighet i Bærum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 17 timer siden #38 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingen barn, er 21 og bor hjemme hos foreldrene mine. Vil kjøpe i Bærum fordi det er her jeg ønsker å bo, har sett litt i Lillestrøm og Lørenskog men det blir et stykke for meg som ikke har bil Anonymkode: d6059...063 Ganske god offentlig transport den retningen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #39 Del Skrevet 17 timer siden Camlon skrev (1 minutt siden): Det er mye billigere å leie enn å kjøpe, så hvorfor er det ikke et alternativ å leie en leilighet i Bærum? Å leie er jo som å kaste penger ut av vinduet Anonymkode: d6059...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #40 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei da får du utvide området da, eller skaffe deg en partner så dere er to om boligkjøp. Det hjelper jo ikke å klage, det endrer ingenting. Anonymkode: ffded...148 Det må da være lov å "klage" (uttrykke følelser). Og det tar tid å finne noen man kjøpe sammen med. Hvis det er noe som ikke hjelper TS, så er det innlegget ditt. Anonymkode: 784b5...f1c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå