AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Har 3 mil til sammen med boliglån og egen kap og jeg kommer ingen vei med dette. Ser etter bolig i Bærum, str har ikke noe å si. Har dukket opp 2 stykker under 3 mil for noen mnd tilbake men da hadde jeg ikke mer enn 2.6, synd jeg ikke hadde nok den gang:( Jeg prøver å spare men det går tregt, bor heldigvis hjemme hos foreldrene mine og var heldig med at banken ga meg 200 tusen mer i lån, men det er dessverre ikke nok til noe i Bærum:( Anonymkode: d6059...063 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Nei da får du utvide området da, eller skaffe deg en partner så dere er to om boligkjøp. Det hjelper jo ikke å klage, det endrer ingenting. Anonymkode: ffded...148 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Er dårlig med boliger nå rett før jul. Får vente til nyttår. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Ikke lurt å låse seg fast til ett bestemt område. Da jeg kjøpte måtte jeg utvide horisonten litt. Anonymkode: 00978...7b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Flytte...masse steder du kan få stort hus for 3 mil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 15 timer siden #6 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Akkurat nå er det ingen boliger i Bærum til under 3 mill. Men det kommer stadig oppussingsobjekter eller små leiligheter til 20-30 kvadrat til salgs under 3 mill. Hvor lenge har du sett etter bolig? Endret 15 timer siden av Fountaine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Har 3 mil til sammen med boliglån og egen kap og jeg kommer ingen vei med dette. Ser etter bolig i Bærum, str har ikke noe å si. Har dukket opp 2 stykker under 3 mil for noen mnd tilbake men da hadde jeg ikke mer enn 2.6, synd jeg ikke hadde nok den gang:( Jeg prøver å spare men det går tregt, bor heldigvis hjemme hos foreldrene mine og var heldig med at banken ga meg 200 tusen mer i lån, men det er dessverre ikke nok til noe i Bærum:( Anonymkode: d6059...063 Hvis du er villig til å flytte på deg så kommer du langt med 3 mill i Hønefoss☺️ Anonymkode: ce936...ebd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 15 timer siden #8 Del Skrevet 15 timer siden Hvorfor må du bo i Bærum? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #9 Del Skrevet 15 timer siden Høres utrolig fælt ut å ha det sånn. Vi drømmer alle om å bo på favorittstedet! Anonymkode: 47c4d...321 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 15 timer siden #10 Del Skrevet 15 timer siden Knirke skrev (2 minutter siden): Hvorfor må du bo i Bærum? Hvis man har vokst opp i bærum og har familie og bekjente der er det vel naturlig å ville bo der? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 15 timer siden #11 Del Skrevet 15 timer siden Fountaine skrev (Akkurat nå): Hvis man har vokst opp i bærum og har familie og bekjente der er det vel naturlig å ville bo der? Hørt om buss og tog, evt bil? Har man ikke råd så har man ikke råd. Det er ikke synd på unge friske folk som ikke får kjøpt bolig alene i de største pressområdene. Ønsker man å eie, så må man nesten flytte på seg eller finne en partner å kjøpe sammen med. Alternativet er å leie. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 15 timer siden #12 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Knirke skrev (2 minutter siden): Hørt om buss og tog, evt bil? Har man ikke råd så har man ikke råd. Det er ikke synd på unge friske folk som ikke får kjøpt bolig alene i de største pressområdene. Ønsker man å eie, så må man nesten flytte på seg eller finne en partner å kjøpe sammen med. Alternativet er å leie. Ja hvis man har bil så kan det jo funke å bo i Hønefoss for eksempel. Endret 15 timer siden av Fountaine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #13 Del Skrevet 15 timer siden Fountaine skrev (4 minutter siden): Hvis man har vokst opp i bærum og har familie og bekjente der er det vel naturlig å ville bo der? De fleste som kjøper bolig må jobbe seg oppover i boligmarkedet. Man får ikke drømmeboligen ved første kjøp om man kjøper bolig i populære områder. Anonymkode: 27b85...405 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #14 Del Skrevet 14 timer siden Fighter83 skrev (16 minutter siden): Er dårlig med boliger nå rett før jul. Får vente til nyttår. Samtidig ville jeg kjøpt før 10% egenkapital kravet slår inn, da går prisene opp. Anonymkode: 13490...844 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Del Skrevet 14 timer siden Selv er jeg født og oppvokst i Asker og vet at jeg aldri kommer til å kjøpe her. Derimot får man fine eneboliger for 3 millioner hvis man drar ut av Akershus/Oslo-området. Så vil du besøke venner og familie er det rimeligere å investere i bil eller togbilletter. Anonymkode: 1c8c9...897 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Del Skrevet 14 timer siden Det skal godt gjøres å finne en bolig, nærmest uansett stand eller størrelse, SENTRALT i Bærum under 3 mill. Så i stedet for å bo smått og usentralt i Bærum (som jo er en stor kommune) må det jo være bedre å utvide nedslagsfeltet? En million er ikke hva det en gang var... Anonymkode: c1b9f...0c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14 timer siden #17 Del Skrevet 14 timer siden Det er store prisforskjeller innad i Bærum kommune,akkurat som i Oslo. Med 3 mill kan det være vanskelig å få seg noe på Høvik, Stabekk, Jar, men på Rykkinn kan du det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 14 timer siden #18 Del Skrevet 14 timer siden Grüner skrev (1 minutt siden): Det er store prisforskjeller innad i Bærum kommune,akkurat som i Oslo. Med 3 mill kan det være vanskelig å få seg noe på Høvik, Stabekk, Jar, men på Rykkinn kan du det! På Rykkinn kan man få et oppussingsobjekt på 54 kvadrat eller en på 26 kvadrat til under 3 mill. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 14 timer siden #19 Del Skrevet 14 timer siden Fountaine skrev (2 minutter siden): På Rykkinn kan man få et oppussingsobjekt på 54 kvadrat eller en på 26 kvadrat til under 3 mill. Kanskje akkurat nå, siden det er lavsesong og færre boliger ute overalt. Men til våren når det kommer flere boliger for salg, vil du nok ha råd til noe der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14 timer siden #20 Del Skrevet 14 timer siden Bosetter man seg frivillig i B(l)ærum altså? 😄 *Ironi* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå