Gå til innhold

Kynnere som er vonde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kynnere som er vonde, smertene er nederst i magen og helt bak til korsrygg. Uregelmessig.

Kan dette være starten på fødsel?

Eller kan dette vare en stund før riene starter? 

Anonymkode: 8fc7f...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være starten ja, men det kan også være modningsrier/maserier som kan vare dager/uker. Min andre fødsel startet med slike kynnere. De var ikke regelmessige og noen hadde lange opphold mellom, men det var altså fødsel på gang. Er du usikker så ring å snakk med føden, be gjerne om å få en sjekk om du ikke bor langt unna

Anonymkode: ee0cf...d6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å vite. Kan være starten men trenger ikke være det. Kynnere kan man ha veldig lenge før fødsel starter

Anonymkode: 5ef2d...ce4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Umulig å vite. Kan være starten men trenger ikke være det. Kynnere kan man ha veldig lenge før fødsel starter

Anonymkode: 5ef2d...ce4

men skal de være så vonde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kynnere er normalt ikke vonde. De kan være ubehagelig, men så spørs det jo hva en selv synes er vondt eller ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vonde kynnere dette svangerskapet, men det er nok fordi jeg hadde ks sist, og det river ekstra godt i arret. Men med første var det nok ikke smertefult, mer ubehagelig.

Anonymkode: 09c46...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg fikk skikkelig vonde kynnere/rier (fortsatt usikker hva det var) en torsdag. Måtte legge med ned i fosterstilling. Men jeg ringte aldri føden, fordi det aldri ble skikkelig tak, hvis det ga mening. Hadde bare "konstant" murrende hard vond mage og korsrygg. Var også i uke 37+4, og som førstegangsfødende antok jeg at dette var altfor tidlig for ungen å komme.  Så roet det seg etter noen timer. Fredag var det ganske ekstremt også, men roet seg før jeg ringte føden. Og så kjente jeg ikke mer i helga, annet enn at jeg fyste noe ekstremt på alt mulig søndag kveld. Mandag morgen gikk vannet, og riene da tok seg opp med en gang, og da jeg ble sjekket par timer senere var det full åpning. Så hos meg var det nok enten begynnende fødsel som stoppet litt opp, eller bare veldig effektive modningsrier.

Anonymkode: 20be6...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...