AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #41 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjærlighet og forhold er privat og du har ingenting med å blande deg. Du hadde blitt syndebukk for meg og om du kom og sa noe slik. Anonymkode: 6a536...cf4 Hvis man vil holde noe for seg selv; får man opptre veldig diskret. Og be partner gjøre det samme. Så enkelt er det faktisk. Man kan ikke kline med noen på bussterminalen og bli forbauset over folkesnakk eller at folk vil dele hva de har sett uten å oppsøke det. Anonymkode: 93b18...ddd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 4 timer siden #42 Del Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner egentlig denne venninnen din litt. Å skulle tro på deg betyr jo at en helt enorm omveltning av livet hennes. Samtidig har du ingen bevis. Dette var på byen, mye folk og sannsynligvis alkohol involvert. Så det er jo en viss mulighet for at du har tatt feil. Hvis kjæresten henne samtidig nekter er det jo vanskelig å vite hva som er sant. Da er det enkleste å velge å stole på det som gir minst omveltning av hverdagen. Så sier jeg ikke at du tar feil, men bare at jeg kan forstå at hun velger og ikke tro på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): det er ikke greit sette seg til doms over andre sitt privatliv. Anonymkode: 6a536...cf4 Det er ikke privat når det er i det offentlige rom. Ts har ikke satt seg til doms, kun informert. Anonymkode: 0cfff...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #44 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjærlighet og forhold er privat og du har ingenting med å blande deg. Du hadde blitt syndebukk for meg og om du kom og sa noe slik. Anonymkode: 6a536...cf4 Ikke bli sur da når alle i byen vet at partneren din er er utro unntatt du. Anonymkode: 0cfff...6b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #45 Del Skrevet 3 timer siden Det kan jo være at de lever i ett åpent forhold, at venninnen din vet han liker å hygge seg med menn i ny og ne og syns det er greit. Det kan ha vært ett veddemål, close talking etc etc... Muligheten er mange. Én hendelse er kanskje ikke nok til å slå på stortromma, jeg ville nok sondert terrenget litt. Anonymkode: dd92d...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #46 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han var kanskje litt for opptatt med å ha tunga inni munnen på ei anna dame. Anonymkode: 93b18...ddd Det var en mann han hadde tungen sin inni munnen på Anonymkode: 455f2...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #47 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er til syvende og sist hennes problem. Du har gjort ditt, og du gjorde det som egentlig er riktig å gjøre. Dessverre blir du straffet for det. Jeg har vært i en lignende situasjon, bare at det var dama til en nær kompis av meg som var utro. De er fremdeles sammen, til tross for at jeg egentlig tror han vet at jeg snakket sant. Sånn er det. Noen vil uansett ikke akseptere virkeligheten. Anonymkode: 94d26...ccb Jeg forstår reaksjonen litt selv om det er feil. Man ønsker jo helst at det ikke skal være sant og da er det fort å anklage den som så det for å juge eller ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #48 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan jo være at de lever i ett åpent forhold, at venninnen din vet han liker å hygge seg med menn i ny og ne og syns det er greit. Anonymkode: dd92d...17b Da er det vel ingenting å bli sint for? Anonymkode: 93b18...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #49 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da er det vel ingenting å bli sint for? Anonymkode: 93b18...ddd Folk reagerer forskjellig, det kan sikkert oppleves som veldig ubehagelig å bli konfrontert med så private anliggende, og angrep er beste forsvar og en naturlig måte å reagere på. Sier ikke at det er greit, men vanlig måte å reagere på. Anonymkode: dd92d...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå