AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #1 Del Skrevet 15. desember 2024 Er så spent på om jeg får jobben. Referanser er ringt men jeg har ikke hørt noe enda. Den som slutter går nå på fredag og de ønsker at man rekker en prat, så de må ansette veldig snart. Jeg tror ikke det er mange søkere. Ville de ringt referanser hvis jeg ikke var aktuell? Anonymkode: de12a...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Nei, det tror jeg ikke de hadde gjort. Men det som kan ha skjedd er at du var høyaktuell, men referansene sa noe negativt om deg som gjør at de nå tenker seg om. Kan det ha skjedd? Hvor lenge er det siden de ringte dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 De ringte på onsdag. Hadde håpet å høre noe torsdag eller fredag 😬 Hvis det ikke er andre søkere tror jeg de vil ansette meg selv om referansen sa noe halvdårlig om meg. Da de må få besatt den så fort som mulig. Tviler på at noe skikkelig negativt ble sagt. Den ene referansen har gitt meg gode nok referanser til at jeg har fått en jobb før. Men kan ha vært andre bedre kandidater. Tror ikke mange har søkt da de var veldig interessert i hvor jeg hadde funnet utlysningen. Den var lyst ut tidligere også, men kandidaten trakk seg etter å ha fått tilbudet. Det tolker jeg også som at det kun var en søker den gangen, siden de ikke gav den til nr 2. Vil så gjerne ha den! 😃 Anonymkode: de12a...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg ringer ofte referanser selv om vedkommende ikke er høyaktuell. Det er fordi jeg må lage en innstilling med en liste over flere kandidater. Anonymkode: 40c0c...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå