Gå til innhold

Jeg klarer ikke godta mitt nye sexliv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trolltunge skrev (1 minutt siden):

At menn ønsker å knulle er ikke noe nytt siden sist ts var singel. Ts bør da alltid gå ut fra at menn hun møter på er villig til å knulle henne, for ellers ville de antagelig ikke møtt henne til date. Menn som ikke ønsker sex er unntak, ikke regelen. 

Som kvinne synes jeg egentlig dette har vært enkelt å forholde seg til. At man kan vite at menn bestandig er interessert i å knulle, men ikke nødvendigvis noe mer. Det betyr bare tre ting egentlig. 1. At når kvinnen ønsker sex får hun det, så når/om det blir sex styrer kvinnen. De fleste menn voldtar ikke, så kvinnen sitter på makta angående om og når det blir sex. 2. At menn er interessert i sex betyr ikke nødvendigvis at de er interessert i forhold, så det er andre ting enn velvilje/iver til å ha sex med deg man må vurdere angående om han er seriøst eller ikke. 3. Begge to har rett til å trekke seg ut av noe, uansett om man har hatt sex eller ikke. Det er selvfølgelig kjipt om det er den andre og du ikke ønsket det, men slik er det. Ingen garantier i slikt, så man må takle 1, 2 og 3 klokt og modent. 

Tror ikke jeg har nok erfaring med dette du skriver om. 

Anonymkode: c8cc8...904

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt fast partner i mer enn 30 år. Ble slutt. 

Har alltid bare hatt sex med den som jeg er i forhold med og ingen andre. 

Nå er jeg 50 og singel. Virker som å finne ny kjæreste er umulig. 

De jeg har truffet hittil har sagt jeg er pulbar. Så nå er jeg visst bare et sett hull som tilfeldige menn kan pule hvis jeg ønsker sex. De puler, kler på seg drar. Gidder ikke gi meg orgasme engang. Etterlater sæden hos meg. 

Har skikkelig problemer med å leve med det. 

Hvorfor skal du godta det? Du må jo finne deg kompatible mannfolk først. Her virker det jo som om du har funnet de mannfolkene som tenker med det lille hodet? Der må du jo nesten skylde deg selv. Kanskje sette noen krav, si hva du faktisk er ute etter og lignende.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er en stor overgang å gå fra å være i forhold i 30 år til å være singel og dating via apper. Appene er heller ikke på ditt lag, men laget for at folk skal komme tilbake igjen og igjen.

Svaret på problemstillingen er å ikke godta noe du opplever som uakseptabelt. Kanskje date utenom appene? Møte noen via venners venner eller felles interesser.

Anonymkode: 7e92d...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er klart det er en stor overgang å gå fra å være i forhold i 30 år til å være singel og dating via apper. Appene er heller ikke på ditt lag, men laget for at folk skal komme tilbake igjen og igjen.

Svaret på problemstillingen er å ikke godta noe du opplever som uakseptabelt. Kanskje date utenom appene? Møte noen via venners venner eller felles interesser.

Jeg har null venner .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har null venner .

Ja, pass på at du fokuserer på det som ikke er et alternativ for deg da. For all del.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke jeg har nok erfaring med dette du skriver om. 

Slikt handler ikke om erfaring, men om forståelse. Altså bevissthet rundt kvinner vs menn man kan ha uten noe egentlig erfaring i praksis, eller mangle selv om man har datet hundrevis av menn. Jeg var iallefall jomfru fremdeles da jeg skjønte at menn ønsker sex uten å nødvendigvis ønske noe mer. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ditt nye sexliv"? Du møter fremmede menn på puleapp, inviterer dem hjem for sex og føler deg brukt etterpå? 😵‍💫

Anonymkode: ab6ac...0b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tått skrev (3 minutter siden):

Finner du de på Tinder?

Nei, aldri bært på Tinder bare Facebook dating og Badoo, møteplassen og sukker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Ditt nye sexliv"? Du møter fremmede menn på puleapp, inviterer dem hjem for sex og føler deg brukt etterpå? 😵‍💫

Anonymkode: ab6ac...0b5

Jeg har skrevet at jeg er kun ute etter forhold. Ikke casual sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (10 minutter siden):

Slikt handler ikke om erfaring, men om forståelse. Altså bevissthet rundt kvinnet vs menn man kan ha uten noe egentlig erfaring i praksis, eller mangle selv om man har datet hundrevis av menn. Jeg var iallefall jomfru fremdeles da jeg skjønte at menn ønsker sex uten å nødvendigvis ønske noe mer. 

Ok, jeg har ikke vært klar over dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har skrevet at jeg er kun ute etter forhold. Ikke casual sex. 

Men hvorfor ligger du med de med en gang?

Anonymkode: 4ba94...f1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, aldri bært på Tinder bare Facebook dating og Badoo, møteplassen og sukker. 

Alle menn er opplagt ikke som du beskriver men alle du har prøvd var kun ute etter fitta di visst..

Det er stygt å seile under falskt flagg bare for å få pult og jeg forstår faktisk dere kvinner som gir opp menn.. Jeg ser heller ingen åpenbar løsning på problemet på kort sikt..

Noen burde starte en IRL møteplass for mennesker som søker partner..et sted med faste regler og noen profesjonelle samlivseksperter til å styre hele greia..

Hele landet består jo snart av enslige ulykkelige mennesker jo..( nei alle dere rødt-damer med katt trenger ikke quote meg for å si dere har det bedre uten mann, la meg slippe bare)

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg er litt nyskjerrig, hvordan foregår disse treffene du beskriver? Kan du beskrive et vanlig av disse uheldige scenarioene? Med en slags tidslinje? 

*Og, alder på disse du treffer?

Spør fra en totalt udømmende vinkel!

Endret av G1987
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men hvorfor ligger du med de med en gang?

Det virker som det er det som er vanlig og forventet i dag. Samt har jeg litt sex problemer med for høy behov og lyst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok, jeg har ikke vært klar over dette. 

Ok, da ville jeg lest mine tre retningslinjer til de sitter, så slipper du så mye fortvilelse. Man slipper ikke nødvendigvis å bli såret likevel, ref nr 3. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det virker som det er det som er vanlig og forventet i dag. Samt har jeg litt sex problemer med for høy behov og lyst. 

Tar du like lite ansvar for valgene dine på alle plan i livet?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du trenger ikke bry deg om hva du tror er vanlig og forventet...

Din kropp = dine regler.

Og høy sexdrive trenger ikke ende i høy fortvilelse heller.. Prøv å ta mer regi over eget liv og egne behov og fokuser på hva DU ønsker deg..fokuser absolutt IKKE på hva du tror menn forventer ..Men aller først prøv å endre noe på metoden  du bruker for å velge ut menn..du treffer feil menn for deg som det er nå.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G1987 skrev (35 minutter siden):

Må innrømme jeg er litt nyskjerrig, hvordan foregår disse treffene du beskriver? Kan du beskrive et vanlig av disse uheldige scenarioene? Med en slags tidslinje? 

*Og, alder på disse du treffer?

Spør fra en totalt udømmende vinkel!

Eks... Traff en fyr i midten av 50 årene, traff første gang på resteurant. Andre gang et par uker senere hos meg. Syns han virket koselig. Vi hadde sex noen ganger, men jeg begynte å reagere på hvor kald han var, etter sex bare plukket opp sakene etter sex og dro.. Jeg gjorde det slutt på treffene på grunn av denne manglende varme. Mulig jeg forventer for mye, men dyns det er normalt å overnatte nien ganger. Han sa aldri at han syns jeg var søt, fin eller noe positivt annet enn flink i senga, fikk inntrykk av at han ville helst ha nien litt yngre, slankere eller i hvertfall ikke meg. 

Men det verste var forrige uke, jeg drakk meg full og gjorde noen dårlige valg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...