AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kondom kalles det. Anonymkode: a1683...46c Hun valgte jo det selv, lite poeng å klage da Anonymkode: f9876...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du skylder på alle andre for dine egne dårlige valg. Anonymkode: a1683...46c Hvem? Anonymkode: c8cc8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 15. desember 2024 #23 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har hatt fast partner i mer enn 30 år. Ble slutt. Har alltid bare hatt sex med den som jeg er i forhold med og ingen andre. Nå er jeg 50 og singel. Virker som å finne ny kjæreste er umulig. De jeg har truffet hittil har sagt jeg er pulbar. Så nå er jeg visst bare et sett hull som tilfeldige menn kan pule hvis jeg ønsker sex. De puler, kler på seg drar. Gidder ikke gi meg orgasme engang. Etterlater sæden hos meg. Har skikkelig problemer med å leve med det. Anonymkode: c8cc8...904 Du må vel tenke igjennom hva du ønsker også hvordan få det til. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #24 Del Skrevet 15. desember 2024 Men, er det en kjæreste du vil ha, eller en "venn"..? Høres jo nesten ut som du tar noen litt rare valg og bedømmelser om det er en kjæreste, eller..? Hvor treffer du disse fyrene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #25 Del Skrevet 15. desember 2024 G1987 skrev (3 minutter siden): Men, er det en kjæreste du vil ha, eller en "venn"..? Høres jo nesten ut som du tar noen litt rare valg og bedømmelser om det er en kjæreste, eller..? Hvor treffer du disse fyrene? På apper. Anonymkode: c8cc8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #26 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvem? Anonymkode: c8cc8...904 Ts skylder på at det er mannfolkene det er noe feil med, men det er hun som velger dem. Anonymkode: a1683...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #27 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts skylder på at det er mannfolkene det er noe feil med, men det er hun som velger dem. Anonymkode: a1683...46c Så det er ingenting galt med mannfolkene? Bare TS? Anonymkode: c8cc8...904 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #28 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det er ingenting galt med mannfolkene? Bare TS? Anonymkode: c8cc8...904 Du vet at alle har unike koder ikke sant? Anonymkode: 4ba94...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #29 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet at alle har unike koder ikke sant? Anonymkode: 4ba94...f1b Det vet jeg ja. Anonymkode: c8cc8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet jeg ja. Anonymkode: c8cc8...904 Så hvorfor prøver du å utgi deg for å være noen andre? Anonymkode: 4ba94...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor prøver du å utgi deg for å være noen andre? Anonymkode: 4ba94...f1b Det er vel ikke vits å prøve på? Jeg svarte bare på samme måte... Jeg har jo ikke skyld på mennene forresten, men hvorfor skal menn alltid renvaskes for all skyld? Anonymkode: c8cc8...904 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er vel ikke vits å prøve på? Jeg svarte bare på samme måte... Jeg har jo ikke skyld på mennene forresten, men hvorfor skal menn alltid renvaskes for all skyld? Anonymkode: c8cc8...904 Du er 50 år, det er på tide å ta ansvar for deg selv, det er du som velger å ta med disse mennene i senga. Anonymkode: 4ba94...f1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G1987 Skrevet 15. desember 2024 #33 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): På apper. Anonymkode: c8cc8...904 Vil anbefale å kansje være litt mer kritisk til hvordan du går frem og siler ut hvem du inviterer hjem..? Både jeg og kompiser (midten av 30årene) foretrekker damer i din livs situasjon, men er åpne om at selv om vi ønsker noe fast, er det ikke 'i et forhold' og felles profilbilde på fb osv.. Behandlingen du beskriver, synes jeg selv høres slem ut, egoistisk ovenfor deg, og rett og slett dårlig gjort. Håper du finner noen som behandler deg bra og du kan ha det fint med istedenfor! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 15. desember 2024 #34 Del Skrevet 15. desember 2024 Hvorfor stiller du deg disponibel på denne måten? Resultatet er selvfølelse i fritt fall. Gjør det du selv får noe ut av. Du har gjort deg selv til en dørmatte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #35 Del Skrevet 15. desember 2024 Lychees skrev (3 minutter siden): Hvorfor stiller du deg disponibel på denne måten? Resultatet er selvfølelse i fritt fall. Gjør det du selv får noe ut av. Du har gjort deg selv til en dørmatte. De virker først greie. Anonymkode: c8cc8...904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #36 Del Skrevet 15. desember 2024 Om du ikke vil være en tømmestasjon, steng perrongen. Fiks deg selv. Anonymkode: 651aa...677 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #37 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De virker først greie. Anonymkode: c8cc8...904 Det er ikke noe nytt. Anonymkode: 651aa...677 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 15. desember 2024 #38 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De virker først greie. Anonymkode: c8cc8...904 Men nå har du lært, ikke sant? Da er vel «problemet» løst? Litt mer selvrespekt, og bevissthet rundt hva du ønsker ut av et forhold, så går du om ikke annet ut av det, med hodet hevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #39 Del Skrevet 15. desember 2024 Vil du ha kjæreste, eller vil du egentlig helst bare ha en ok elsker? Vet om en del damer på din og min alder som egentlig ikke ønsker samboer og sånn. Tips to: Uansett hva du vil bør du styre unna menn som bare sier pene ting om kropp og utseende. Finn deg en fyr som er tydelig interessert i deg som person, hva du tenker og ønsket og er opptatt av. Anonymkode: 5e916...52c 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 15. desember 2024 #40 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Så det er ingenting galt med mannfolkene? Bare TS? Anonymkode: c8cc8...904 At menn ønsker å knulle er ikke noe nytt siden sist ts var singel. Ts bør da alltid gå ut fra at menn hun møter på er villig til å knulle henne, for ellers ville de antagelig ikke møtt henne til date. Menn som ikke ønsker sex er unntak, ikke regelen. Som kvinne synes jeg egentlig dette har vært enkelt å forholde seg til. At man kan vite at menn bestandig er interessert i å knulle, men ikke nødvendigvis noe mer. Det betyr bare tre ting egentlig. 1. At når kvinnen ønsker sex får hun det, så når/om det blir sex styrer kvinnen. De fleste menn voldtar ikke, så kvinnen sitter på makta angående om og når det blir sex. 2. At menn er interessert i sex betyr ikke nødvendigvis at de er interessert i forhold, så det er andre ting enn velvilje/iver til å ha sex med deg man må vurdere angående om han er seriøst eller ikke. 3. Begge to har rett til å trekke seg ut av noe, uansett om man har hatt sex eller ikke. Det er selvfølgelig kjipt om det er den andre og du ikke ønsket det, men slik er det. Ingen garantier i slikt, så man må takle 1, 2 og 3 klokt og modent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå