Kaneel Skrevet 18. desember 2024 #21 Del Skrevet 18. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gaven til deg var nok en utmelding av gjengen. Anonymkode: a927e...534 Vetu, det tror jeg du har helt rett i for noen dritt kjerringer! Ts du fortjener mye mye bedre! Det her er dems tap ikke ditt! For gjett om de kommer til å komme klagende mot deg når de får interne uenigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #22 Del Skrevet 18. desember 2024 Skjønner deg godt! Hadde blott lei meg når jeg SÅ tydelig ble forskjellsbehandlet rett oppi trynet. Den minneboka spesielt. Anonymkode: 65cbf...9f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #23 Del Skrevet 18. desember 2024 Vil bare legge til: av og til skal det ikke mer til enn at man har bittelitt annet humor enn de andre, litt andre interesser eller måte å se livet på, for at man bevisst eller ubevisst blir ekskludert. Hvis den gjengen ikke tåler at du er litt mer introvert/ekstrovert, har andre preferanser enn dem når det gjelder klær, menn eller musikksmak etc....good riddance! Jeg har alltid verdsatt mangfold og å være forskjellig i et vennskap, for å lære av hverandre. Men de gangene jeg har opplevd det du har opplevd, er det fordi jeg ikke har tatt sjargongen de andre fanger opp og tilpasser seg etter og uttaler seg helt likt om saker og ting, bruker samme ord og utrykk, kjøper samme type klær og smykker. Da tenker jeg takk, men nei takk. Det gidder jeg ikke. Anonymkode: c4745...325 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #24 Del Skrevet 19. desember 2024 Kaneel skrev (På 15.12.2024 den 16.46): Det her beviser jo de andre er mer sammensveiset og nærere enn de er med deg, det er jo sårende og jeg forstår du er skuffet særlig om det er først nå du blir klar over det og trodde du var like nær ❤️ Eller de holder TS utenfor! Anonymkode: 74fef...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. desember 2024 #25 Del Skrevet 19. desember 2024 Kaneel skrev (På 15.12.2024 den 16.46): Det her beviser jo de andre er mer sammensveiset og nærere enn de er med deg, det er jo sårende og jeg forstår du er skuffet særlig om det er først nå du blir klar over det og trodde du var like nær ❤️ Enig . Å veldig unødvendig av dem å demonstrere det i en sånn setting . De virker litt emosjonelt umodne . Jeg hadde forventet mer av 25 pluss . Behandle hverandre som likeverdig er et must uansett relasjon ❣️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2024 #26 Del Skrevet 19. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 16.37): Kanskje de andre har et mye nærere forhold enn det du har med de? Ja det er jo selvsagt dette ts sikkert blir lei seg for, hvis hun tenkte at de fire var i sammen gjeng, og likestilte venner for hverandre. Skjønner godt du ble skuffet og lei deg, ts😔❤️ Anonymkode: ca3e3...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå