AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Prompen min lukter huset hans eller som prompen hans etter jeg var hos han, flere som har opplevd dette? Anonymkode: 5e42b...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Skjerp deg, dette er bare kvalmt. Hva er han? Trailersjåfør? Og du er ufør? Null utdannelse på dere begge to tipper jeg. Anonymkode: 0d918...9aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Har lest over flere ganger, men skjønner fortsatt ikke hva TS skriver? Anonymkode: e5f6c...cad 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Hva med å ikke mate trollet denne ene ganga folkens? Anonymkode: 2dacd...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Jeg skjønner hva du mener. Jeg jobber døgnvakter hos en bruker i kommunen. Etter at jeg har vært der ett par dager lukter prompene mine (og avføringen min) som denne brukerens. Jeg aner ikke hvorfor, men har bare antatt det er fordi vi spiser det samme. Anonymkode: c2148...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjerp deg, dette er bare kvalmt. Hva er han? Trailersjåfør? Og du er ufør? Null utdannelse på dere begge to tipper jeg. Anonymkode: 0d918...9aa Han er bussmann Anonymkode: 5e42b...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Hæ ? Du har vært på date eller vært med kjæresten din, og så når du promper hjemme, så lukter prompen som hans hus? Kansje det har noe med maten deres spiser? Anonymkode: bc352...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er bussmann Anonymkode: 5e42b...cf3 Han er en busemann? Anonymkode: 84170...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå