AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #21 Del Skrevet 19 timer siden blåbærpai skrev (30 minutter siden): Jeeeses, hvis de har åpent så kan de ikke nekte deg noe som helst. BHG har ikke prøvd å nekte henne noe heller, hun bare «følte at». Anonymkode: e584f...9b1 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #22 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kommer an på om du forholdt deg til fristen for å si fra og da? Anonymkode: 5ffd7...a09 Ja leverte torsdag og fristen var den 18 Anonymkode: 85571...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #23 Del Skrevet 19 timer siden BobbySocks skrev (3 minutter siden): Sånn var det alltid. Jeg bare overså surmulingen. Ja er vel best og gjøre det Anonymkode: 85571...466 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #24 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja er vel best og gjøre det Anonymkode: 85571...466 Samme greia i barnehagen jeg hadde mitt barn. Bare å overse. Anonymkode: d6561...cd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #25 Del Skrevet 18 timer siden Om jeg hadde følt noen sure miner hadde jeg faktisk konfrontert dem. Det er jobben deres og de får betalt. Vil de ha fri får de finne seg en annen jobb. Anonymkode: 2ee05...06d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 18 timer siden #26 Del Skrevet 18 timer siden Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Rart. Ville tro at det nettopp er barn av alenefireldre de holder åpent for. De er nok bekymret for mange barn der i jula, men det er ikke ditt problem så lenge de har åpent og du trenger pass. Da har du missforstått, det er åpent ettersom mange foreldre må jobbe i Julen og, er mange vanlige dager i den perioden og. Gjelde både aleneforeldre og de som er 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om jeg hadde følt noen sure miner hadde jeg faktisk konfrontert dem. Det er jobben deres og de får betalt. Vil de ha fri får de finne seg en annen jobb. Anonymkode: 2ee05...06d Du høres ut som yngslingspersonen til alle som jobber i bhg, skole og serviceyrker. En real fi**e. Anonymkode: e584f...9b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden Kanskje du selv overtolker.. Anonymkode: c4fcb...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #29 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Om jeg hadde følt noen sure miner hadde jeg faktisk konfrontert dem. Det er jobben deres og de får betalt. Vil de ha fri får de finne seg en annen jobb. Anonymkode: 2ee05...06d Sjarmerende Anonymkode: c4fcb...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden I barnehagen der jeg jobber har alle barna fri julaften samt nyttår, jeg skal likevel jobbe en av dagene da jeg ikke har nok avspasering, dagen går da med til rydding. Det er flere i barnehagen som er her den dagen men ingen barn. Det kan alltids hende du har misforstått. På den andre siden har barnehagen her kun åpent til 12 julaften og nyttårsaften, så jeg kan ikke helt skjønne poenget med å komme i barnehagen når man skal hente 12, men det er sikkert noen som har behov for det og en annen juletid. Det er ikke alt man skal vite Anonymkode: be561...caf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #31 Del Skrevet 17 timer siden Det syntes jeg er merkelig Ikke alle som jobber i bhg har flere fri dager, så sansynelig for at de må på jobb uansett er stor. For mange år siden jobbet jeg i bhg og vi hadde et barn en dag i romjulen. Det barnet hadde foreldre hjemme med et søsken som var syk. Vi ga beskjed om at det var kun det barnet i bhg, men var ikke aktuelt å ha barnet hjemme. Så vi gjorde det beste ut av dagen for barnet Ikke føl på det og ikke så lenge det er flere barn der Anonymkode: af045...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #32 Del Skrevet 17 timer siden Jeg tok det som en selvfølge av vi kunne benytte barnehagen i romjula for de to yngste, men ikke uten "kamp". Måtte vi virkelig jobbe ?? Ja faktisk, den ene av oss var arbeidstaker/selvstendig næringsdrivende, og den andre "bare" arbeidstaker som ikke kunne ta fri når det passet barnehagen. Den barnehagen tapte seg for å si det slik; de hadde ikke før startet etter sommerferien, da kom spørsmålet om hvem som skulle ha høstferie og når. Og rundt høstferietid; det er på tide å planlegge juleferien. På nyåret var det samme runde med vinterferie, og omtrent samtidig kom planleggingen av påskeferie... og så var det sommerferie som var neste punkt. Anonymkode: 39ce8...385 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #33 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tok det som en selvfølge av vi kunne benytte barnehagen i romjula for de to yngste, men ikke uten "kamp". Måtte vi virkelig jobbe ?? Ja faktisk, den ene av oss var arbeidstaker/selvstendig næringsdrivende, og den andre "bare" arbeidstaker som ikke kunne ta fri når det passet barnehagen. Den barnehagen tapte seg for å si det slik; de hadde ikke før startet etter sommerferien, da kom spørsmålet om hvem som skulle ha høstferie og når. Og rundt høstferietid; det er på tide å planlegge juleferien. På nyåret var det samme runde med vinterferie, og omtrent samtidig kom planleggingen av påskeferie... og så var det sommerferie som var neste punkt. Anonymkode: 39ce8...385 Så lurt , da kan man man se når det er minst barn og go ansatte ferie Anonymkode: c4fcb...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #34 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du høres ut som yngslingspersonen til alle som jobber i bhg, skole og serviceyrker. En real fi**e. Anonymkode: e584f...9b1 De som jobber i bhg, skole og serviceyrker, stiller på jobb når arbeidsplanen sier at de skal jobbe. Kan du ikke stille på jobb uten å surmule overfor kunder, så har du ingenting i et sånt yrke å gjøre. Du har å oppføre deg profesjonelt, selv om du heller ville hatt fri enn å måtte ta deg av barna til de som må jobbe. Klarer du ikke å diskutere uten å ty til uttrykk som fitte, så er du trolig ikke egnet til å jobbe med mennesker. - tidligere servicemearbeider. Anonymkode: 140d8...aee 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 15 timer siden #35 Del Skrevet 15 timer siden Har de forsøkt å bestemme om barna dine skal komme eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #36 Del Skrevet 13 timer siden Jeg lurer på om dette bare er en følelse og tolkning fra din side. Anonymkode: c963c...aaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #37 Del Skrevet 13 timer siden Eneste barnehagen vår ble sure på var de foreldrene som meldte på barna, men ikke leverte de likevel. Altså de hadde meldt inn barna i romjulen som backup, og da satt de mange ansatte der uten barn å passe på. Husker jeg kommenterte en gang at de var så mange på jobb i romjulen når jeg leverte barnet vårt (hadde reelt behov ja), og da fikk jeg et lite hjertesukk og de var kjempeglade for at det kom noen! Anonymkode: 19c81...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #38 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tok det som en selvfølge av vi kunne benytte barnehagen i romjula for de to yngste, men ikke uten "kamp". Måtte vi virkelig jobbe ?? Ja faktisk, den ene av oss var arbeidstaker/selvstendig næringsdrivende, og den andre "bare" arbeidstaker som ikke kunne ta fri når det passet barnehagen. Den barnehagen tapte seg for å si det slik; de hadde ikke før startet etter sommerferien, da kom spørsmålet om hvem som skulle ha høstferie og når. Og rundt høstferietid; det er på tide å planlegge juleferien. På nyåret var det samme runde med vinterferie, og omtrent samtidig kom planleggingen av påskeferie... og så var det sommerferie som var neste punkt. Anonymkode: 39ce8...385 Det er noe som heter varslingsfrist for turnus og ferieplanlegging for de ansatte, så det er helt normalt å være ute i god tid med å si ifra. Tror mange glemmer at de ansatte i barnehagen har rettigheter som alle andre arbeidstakere... Anonymkode: 19c81...53d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #39 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er noe som heter varslingsfrist for turnus og ferieplanlegging for de ansatte, så det er helt normalt å være ute i god tid med å si ifra. Tror mange glemmer at de ansatte i barnehagen har rettigheter som alle andre arbeidstakere... Anonymkode: 19c81...53d Det er ikke vanlig praksis at man må si fra såpass lang tid i forveien til barnehagen, nei. Noen har det sikkert slik, men da bør de ikke forvente svar fra alle. Anonymkode: 9f665...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #40 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det er ikke vanlig praksis at man må si fra såpass lang tid i forveien til barnehagen, nei. Noen har det sikkert slik, men da bør de ikke forvente svar fra alle. Anonymkode: 9f665...0e9 Ca 2 måneder fram i tid må man jo forventes å kunne planlegge ja. Lever dere fra uke til uke? Anonymkode: 19c81...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå