AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 Det er kanskje litt irriternende å måtte betale nær 10 ganger så mye for en vare som andre har gjort. Anonymkode: fd62a...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Du forstår ikke at folk ikke vil betale 39.90 for nonstop når andre butikker selger under 5 kr? når de gjerne trenger en pakke ikke 15? Du forstår ikke at folk klager ikke for det er priskrig, men at enkelte hamstrer som om det er dommedag ? Maks grense på 3 stk burde holdt i massevis. Anonymkode: 2db01...595 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du forstår ikke at folk ikke vil betale 39.90 for nonstop når andre butikker selger under 5 kr? når de gjerne trenger en pakke ikke 15? Du forstår ikke at folk klager ikke for det er priskrig, men at enkelte hamstrer som om det er dommedag ? Maks grense på 3 stk burde holdt i massevis. Anonymkode: 2db01...595 Folk klager over at de ikke får den vanlige lørdagsgrøten fordi Fjordland er utsolgt på Kiwi og Rema. Da synes jeg det blir overdreven sutring. Anonymkode: 6a187...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden En har jo ikke så mye valg. Det er knapt en julevare igjen i de andre butikkene. Anonymkode: 16e29...b78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 Skjønner du at ikke alle bor i en stor by og ikke kan handle på Meny eller Prix? Skjønner du at når priskampbutikkene blir tomme for nonstop så blir også de andre tomme etterhvert? Når etterspørselen går opp uten at produksjonen har økt tilsvarende vil det bli tomt for de varene folk føler de faktisk må ha (slik som nonstop, pga pepperkakepynting). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Folk er gjennomgåend dumme - noen sier "det er så flott med priskrig". Det er ikke flott når det blir tomt i butikkene, når folk får tvangstanker og kjøper veldig mye mer varer enn de trenger. Så må de kasste varer, eller spørre eksperter om en kan fryse de ned... ... i tillegg må jo butikkjedene selvsagt sette opp prisen på andre varer, og/eller holde høyere priser resten av året, for å finanisere at noen få - som har hele dagen til å gå mellom butikker og ut av inn av samme butikker, får nesten gratisvarer. Selvsagt er det fint noen får 10 pakker grøt til 30 kroner. Men det er bare en liten del av hele saken. Fatter ikke at folk er så trege i nøtta at de ikke klarer å se sammenhengene. Anonymkode: fd62a...49b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er glad i priskrig, men de burde hatt skikkelig system for å hindre folk fra å hamstre fra første dag. Det er ikke behov for at man skal grabbe til seg 10-20 stk av hver ting. Om alle hadde tatt 2 stk hver, så hadde det kanskje ikke vært tomt nå. Jeg vet jeg kan få tak i varene på andre butikker, men jeg ønsker også Fjordland grøt til 8kr, 1 pakke å kose meg med. Ønsker ikke å måtte betale for å handle på Mega eller Meny. Anonymkode: c5fe4...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 helt enig med deg Anonymkode: 3a1e6...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg var på coop obs i går. De har ikke vært med på noen priskrig, men mye var utsolgt uansett. Du er ikke den eneste som har kommet på tanken på å handle på disse butikkene, når de får ekstra mange kunder (fordi de andre er utsolgt), blir de også utsolgt. Anonymkode: 947f3...664 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 Du høres litt korttenkt ut. Dumpingpriser får fram egoisten i folk som hamstrer for å sikre seg selv, og da blir det slik at noen få får veldig mye, mens andre ikke får siden det blir tomt i hyllene, siden problemet forplanter seg videre i produksjonskjeden. Tilbud er fint, men når det blir så latterlig som 3kr for grøt, 2kr for pepperkakedeig blir det tomt. Og siden butikkene selger med tap på julevarer før jul setter de opp prisene desto mer og på alle varer etter nyttår, så da blir alt kjempedyrt. Vil heller ha litt lavere priser hele året enn grisebillige juleprodukter én gang i året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Jeg handler gjerne billig, men kjøper ikke ting som jeg ikke trenger. Man trenger jo ikke å hamstre Fjordland risgrøt eller pinnekjøtt😬 Anonymkode: b929b...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du forstår ikke at folk ikke vil betale 39.90 for nonstop når andre butikker selger under 5 kr? når de gjerne trenger en pakke ikke 15? Du forstår ikke at folk klager ikke for det er priskrig, men at enkelte hamstrer som om det er dommedag ? Maks grense på 3 stk burde holdt i massevis. Anonymkode: 2db01...595 Jeg så nonstopp til 59 på Meny i går😖 Anonymkode: 17e61...6eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor klage? På meny får du alle julevarer, selv om du må betale opp til ti ganger så mye for dem. La de som vill, jakte non stop på Rema/Kiwi/Extra for 4.90. Non stop er på tilbud for 39.90 på Meny nå. Bare dra og kjøp. Slutt å klage på tomme hyller. Anonymkode: d5fa0...583 Helt enig. Jeg hamstret 20 pakker nonstop og 10 oster. Gjør som jeg vil. Anonymkode: 25a66...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden Jeg handler kun på meny og har ikke sett til noe priskrig. Jeg kjøper uansett kun det jeg trenger av varer. Anonymkode: 623bb...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden De er utsolgt for non stop på meny her. Kan du tenke deg hvorfor? De fleste som ikke fikk på priskrig har allerede gjort det du anbefaler i hi. Det blir ikke nok når noen kjøper kasser uansett. Dette vet vi jo fra tidligere år? Til og med foodora, som er mye dyrere enn meny er utsolgt for det meste av julevarer her. Anonymkode: ea3d0...0c5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg så nonstopp til 59 på Meny i går😖 Anonymkode: 17e61...6eb Det er på tilbud nå og fram til nyttår. Utsolgt her da. På tilbud i appen, men utsolgt. De har fortsatt M 😅 Anonymkode: ea3d0...0c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Del Skrevet 2 timer siden Her jeg bor er meny utsolgt for både grøt og nonstop. Anonymkode: 26f94...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er kanskje litt irriternende å måtte betale nær 10 ganger så mye for en vare som andre har gjort. Anonymkode: fd62a...49b Det får en finne seg i. Anonymkode: dfc3a...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden issoras skrev (1 time siden): Skjønner du at ikke alle bor i en stor by og ikke kan handle på Meny eller Prix? Skjønner du at når priskampbutikkene blir tomme for nonstop så blir også de andre tomme etterhvert? Når etterspørselen går opp uten at produksjonen har økt tilsvarende vil det bli tomt for de varene folk føler de faktisk må ha (slik som nonstop, pga pepperkakepynting). Ikke alle kan dra på svipptur til Sverige og handle billg der heller. Mye av det samne. Anonymkode: dfc3a...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå