Gå til innhold

Han slo meg på låret, er jeg hårsår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du begynte å grine? 

Det høres ut som du er altfor ung til å ha en kjæreste oppi senga.

Anonymkode: 9d915...8ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpenbart en instinktiv reaksjon hos ham, for å beskytte seg selv. Jeg presterte å gi min mann heftig lusing, som endte i hovent og blått øye ei gang han dulta borti et ribbein jeg hadde brista. Kjørte albuen rett i fjeset hans rent instinktvis for å beskytte meg, det skjedde som en ukontrollert refleks før jeg knapt ante at han var borti. Instinkter og reflekser skal man ikke kimse av, og er ingen form for utagering, vold eller misbruk på noe vis.

Anonymkode: 637ed...e1f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor skulle han ha vondt der han opererte for to år siden? Om noe er stedet uten følelser, høres ut som du har funnet deg en real "soyboy".

Anonymkode: c89c3...9ed

Mannen fikk kraniebrudd og operert det var i 2018 og han får vondt når noen kommer borte i noen av de punktene. 

Og jeg opererte en finger da jeg var 19 etter en arbeidsplass uhell bare jeg dunker den fingeren borte i noe jager det en smerte opp i armen.

Så jo en kan ha kontakt smerter steder en er operert

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig å ha vondt hvis det har vært en skade, og det er faktisk ganske normalt for mennesker å ha beskyttelsesreflekser.

Anonymkode: 5df66...987

Har hatt ortopediske operasjoner selv og det vanlige er at man blir nummen, ettersom nerver blir kuttet. Aldri hørt om motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ortopediske operasjoner selv og det vanlige er at man blir nummen, ettersom nerver blir kuttet. Aldri hørt om motsatt.

Og hvor var disse ortopediske operasjonene? Jeg hadde smerter i to år etter operasjon. Var absolutt ikke nummen! Så nei, det er ikke "vanlig". 

Anonymkode: ebea6...d9a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi lå i senga og tulla, så kom jeg nær med beinet på et sted han har operert for over 2 år siden. Han responderte fort med å slå meg ganske hardt på låret. Reaksjonen min var at jeg ble helt stum og ikke klarte å snakke med han, deretter begynte jeg å grine. Jeg har aldri blitt slått sånn før. 
Han sa unnskyld tusen ganger og skulle aldri gjøre det igjen. Han sa at det var en reaksjon uten at han tenkte. 
Er jeg hårsår som reagerer på dette?

Anonymkode: da6a8...1f5

Akkurat i denne situasjonen så syntes jeg at du var litt hårsår. Ikke at du kan noe for reaksjonen din da,men. Hvis han responderte veldig fort,så var det vel nærmest instinktivt av han? Ett uhell?? Jeg ville nok tilgitt han og bare forklart at reaksjonen var ekte,men at du muligens overreagerte litt. Det vil han jo forstå. Hadde jo blitt sjokkert selv om noen plutselig slo på meg låret slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke hårsår, og det er en HELG NORMAL reaksjon du hadde.

Jeg er sjokka over at han slo deg. Voksen mann?? Helt uhørt reaksjon fra han. Ekkelt og vondt for deg, dette.

Anonymkode: 22f3a...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er ikke hårsår, og det er en HELG NORMAL reaksjon du hadde.

Jeg er sjokka over at han slo deg. Voksen mann?? Helt uhørt reaksjon fra han. Ekkelt og vondt for deg, dette.

Anonymkode: 22f3a...f31

Ro deg ned

Anonymkode: 5bfe0...7eb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi lå i senga og tulla, så kom jeg nær med beinet på et sted han har operert for over 2 år siden. Han responderte fort med å slå meg ganske hardt på låret. Reaksjonen min var at jeg ble helt stum og ikke klarte å snakke med han, deretter begynte jeg å grine. Jeg har aldri blitt slått sånn før. 
Han sa unnskyld tusen ganger og skulle aldri gjøre det igjen. Han sa at det var en reaksjon uten at han tenkte. 
Er jeg hårsår som reagerer på dette?

Anonymkode: da6a8...1f5

Ja, da er du ganske hårsår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig på om han slo med knyttneve eller flat hånd. Jeg mener det er en forskjell.. Det er litt skummelt hvis dette er reaksjonsmønsteret hans. Men det kan ha vært en overreaksjon fra hans side. 

Man kan godt si at du overreagerte, men jeg synes ikke det. Kan godt forstå deg. 

Jeg tror bare dere må snakke om det og gå videre. Er det et mønster, så er det en annen skål. Hvis ikke å legger dere dette bak dere. 

Anonymkode: 46e35...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du er vel mer lårsår enn hårsår

Anonymkode: 6d4f3...fb5

Fader der kom du meg i forkjøpet på det ordspillet 🙈

Anonymkode: 7ac7f...a9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...