Gå til innhold

Hvordan er mannen deres når dere har litt ekstra hormoner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har opplevd å bli behandlet dårlig av kvinner som ikke klarer kontrollere følelsene sine, med unnskyldningen om at det er pga hormoner. Så jeg godtar aldri den unnskyldningen igjen 

Anonymkode: 3a379...3a4

Det er et eller annet ekstremt bittert med å hoppe inn i tråder der dårlig behandling av menn ikke er et tema en gang. Og skrike ut om hvor drittsekk kvinner er.... Mulig terapi kan være et bedre valg enn å ta ut sinne på et kvinneforum? 

Anonymkode: d45ef...114

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Irritert på meg. Han mener jeg alltid er sur når jeg har mensen. Men jeg kan gå to-tre dager gjerne uten at han vet det. Da er det ingen klaging. Med en gang han vet så er det sutring over meg.

Anonymkode: 845be...93d

Det er gøy faktisk 😂

Anonymkode: a47f2...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er et eller annet ekstremt bittert med å hoppe inn i tråder der dårlig behandling av menn ikke er et tema en gang. Og skrike ut om hvor drittsekk kvinner er.... Mulig terapi kan være et bedre valg enn å ta ut sinne på et kvinneforum? 

Anonymkode: d45ef...114

HVA? Å måtte ta ansvar? For egen oppførsel? UHØRT. 

:ironi: 

Anonymkode: a47f2...d16

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset, så snakker vi om sånt, hun deler mensen appen sin med meg, så også jeg har oversikt også er det høyt under taket i de dagene det står på og vi ler av det hele sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (3 timer siden):

Her i huset, så snakker vi om sånt, hun deler mensen appen sin med meg, så også jeg har oversikt også er det høyt under taket i de dagene det står på og vi ler av det hele sammen.

Ler av det sammen?? Da har du vært heldig med dama (noe mange er)!

Anonymkode: 2c31d...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PMDD. Så her har det jo vært ekstremt. Jeg har fått selvmordstanker og er helt ute av det. Depresjonspiller har hjulpet. Han ser jo forskjellen og vet at dette ikke er noe tull, så han er egentlig veldig grei. Det er nesten bedre for han om jeg er lett irritert, enn at jeg forsvinner inn i meg selv med et mørkt blikk. 

Jeg har det mye bedre nå da, og når det begynner, så kommer det stort sett ut foran nyheter 😅...og jeg klikker på dem. Så blir vi begge betenkt og han sier; på tide å ta de pillene? Og det slår sjelden feil. 

Men hadde jeg de verste årene hatt din mann TS, så hadde det vært slutt. Jeg hadde antageligvis laget hakkemat av han i tillegg. Jeg er veldig snill til vanlig, men det er mannen min. Så han lærte at en god klem løser mye. Men det gikk jo noen år før han virkelig forstod. Og jeg.

Det må være vondt å ha en mann som skal være din nærmeste som du ikke kan stole på, og som ikke støtter deg.

Anonymkode: 1dfc1...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ler av det sammen?? Da har du vært heldig med dama (noe mange er)!

Ja vi kan begge se når det baller litt på seg. I stedet for å starte en krangel eller noe, så kan jeg f.eks si: "skal vi gå banke opp den jævla naboen" eller noe sånt, så en klem, det har fungert fint for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann vet det før meg når jeg har pms. Han merker det på humøret mitt, og da snakker han med datter og sier at jeg må få mest mulig ro og fred de neste dagene. Han avlaster mer de dagene, og gir meg rom og tid, og tilbyr klemmer om jeg har behov for det. Han har altså full forståelse for at dette er noe jeg ikke kan noe for, og at det sliter mye mer på meg og min kropp, enn det sliter på han at jeg er stille og mutt, og ikke har så lang lunte. Ikke at jeg langer ut mot dem i huset, jeg klarer stort sett å holde igjen, men det er tydelig at jeg ikke er i humør. Og jeg er veldig glad og takknemlig for at han er som han er, og at han har forståelse og vet at jeg ikke har kontroll på hormonene. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Selv om du er i dårlig humør har du selv ansvar for hva du sier til din mann. Pms er kanskje en forklaring, men ingen unnskyldning. Jeg hadde ikke kunnet leve i et forhold der jeg uten forvarsel ble utsatt for psykisk vold. 

Så er det fint du sier unnskyld. Men hvis du likevel er voldelig på samme måte rett etterpå er det ingen unnskyldning, men manipulasjon. 

Helt tydelig at du ikke vet hvordan dette er.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi jeg har opplevd å bli behandlet dårlig av kvinner som ikke klarer kontrollere følelsene sine, med unnskyldningen om at det er pga hormoner. Så jeg godtar aldri den unnskyldningen igjen 

Anonymkode: 3a379...3a4

Du sier jo det selv: "kvinner som ikke klarer å kontrollere følelsene sine"🤷‍♀️ Så det er ikke en unnskyldning, men en forklaring. 

Anonymkode: c9d58...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...