AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #41 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Da jeg var 20 så jeg på en på 38 som en gammel gris. Helt seriøst: Du kunne da vært pappaen min. Jeg har praktiske eksempler: Gamle klassekamerater som fikk barn i alderen 16, 18 og 19 år. Anonymkode: 3ab16...d46 Jeg hadde nok ikke blitt så sjarmert av akkurat deg, uansett. Anonymkode: cd16d...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #42 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ehh… Jeg på 38 kunne fått for ei på 20.. Anonymkode: cd16d...6d9 Og det er ganske ekkelt kjære deg 😃 Anonymkode: 75fdc...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #43 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Og det er ganske ekkelt kjære deg 😃 Anonymkode: 75fdc...8d6 jeg er med ei 19 år yngre. går fint det. Anonymkode: ac34e...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 16. desember 2024 #44 Del Skrevet 16. desember 2024 Blått skrev (12 timer siden): Skal innrømme at jeg prøvde denne litt omvendt vei. 56 / 2 + 7 gir min alder som resultat og jeg kjente bare jeg fikk en sånn «ting som aldri i verden kommer til å skje» følelse. Slik jeg har forstått det kommer denne formelen fra Kina og tar utgangspunkt i mannens alder. Mannen blir da regnet for å være mindre moden enn kvinnen. Når de finner sammen modnes de i samme takt. Så da er vel dette paret noenlunde like modne om ingen av dem har rotet seg borti ekteskapslignende forhold. Det er vel kanskje større sjans for det med en på 56 og ei på 35, noe som forstyrrer formelen vil jeg tro. Likevel finner folk sammen tross såpass aldersforskjell også. Nå giftet de seg kanskje tidligere i det gamle Kina enn de gjør i dagens Norge. Om den modningen i ekteskapet går i kvinnen eller mannens tempo kunne vært litt morro å tatt med i betraktningen. Om dette paret finner sammen for en 10 årsperiode vil hun om de modnes som mannen nå et modenhetsnivå på 36/2+7 = 25. Modnes de som kvinnen vil han nå et modenhetsnivå på 30-7=23 23×2=46. Dette har selvfølgelig ikke noe å si for paret så lenge de er sammen, men for de som skal bli sammen med dem etterpå. Her er det plutselig ei på 30 som passer med en på 36 eller en på 36 som passer med ei på 30 helt i strid med formelen. Litt drodling her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #45 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og det er ganske ekkelt kjære deg 😃 Anonymkode: 75fdc...8d6 Det som er ekkelt er folk som deg, som blander seg inn i voksne folks kjærlighetsrelasjoner. Anonymkode: cd16d...6d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #46 Del Skrevet 16. desember 2024 Det faktum at du må spørre om andres meninger for å "godkjenne" forholdet forteller meg at du er litt barnslig. Så alderen er helt perfekt! Anonymkode: e47dc...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #47 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og det er ganske ekkelt kjære deg 😃 Anonymkode: 75fdc...8d6 Synes du. Kona og jeg synes ikke det, og det er tross alt det eneste som betyr noe. Kunne ikke brydd meg mindre om hva ukjente mener om vårt forhold. 😂 Anonymkode: e47dc...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå