AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 Ja, jeg lar hunden min slikke meg i ansiktet. Og, det er skikkelig kos❤️ Våkner ofte til en liten ansiktsvask, det er bare deres måte å vise hengivenhet og kjærlighet på. Han har mange triks i boka, blant annet «muss», hvor han hopper opp å musser oss på truten om det er noe han vil ha (gå tur, godbit, mat osv). Selvfølgelig er det uhygenisk, men - det er uhygenisk å gå på offentlige toalett og ta i dørhåndtak osv og. Vil heller ha rester av hundeavføring i munnen enn menneskebæsj😉 Anonymkode: 85e87...105 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #22 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, jeg lar hunden min slikke meg i ansiktet. Og, det er skikkelig kos❤️ Våkner ofte til en liten ansiktsvask, det er bare deres måte å vise hengivenhet og kjærlighet på. Han har mange triks i boka, blant annet «muss», hvor han hopper opp å musser oss på truten om det er noe han vil ha (gå tur, godbit, mat osv). Selvfølgelig er det uhygenisk, men - det er uhygenisk å gå på offentlige toalett og ta i dørhåndtak osv og. Vil heller ha rester av hundeavføring i munnen enn menneskebæsj😉 Anonymkode: 85e87...105 Aiden du sammenligner det med offentlig toalett så regner jeg med at du alltid vasker deg etter å ha fått hundens rumpebakterier i trynet? Anonymkode: 972e2...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #23 Del Skrevet 16. desember 2024 Elsker mine hunder over alt, de sover inntil meg hver enste natt, men sleike meg i ansiktet får de ikke. De liker å vaske øret, det får de lov til litt da det jo er tegn på kjærlighet fra dem, men noe nærmere ansiktet kommer de ikke. Fint at du har full kontroll på din når den sleiker seg i rompa også, for det gjør den jo kun når du ser på den.... Anonymkode: 7c17d...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #24 Del Skrevet 17. desember 2024 Selvfølgelig gjør jeg det. Det er hennes måte å vise kjærlighet på. Smask i både ansiktet og på munnen. Jeg har aldri blitt syk, og hun spiser ikke bæsj eller noe annet ekkelt som ligger på bakken. Hun vasker seg heller ikke bak. Hun hadde ikke kommet til med de pelsmengdene 😅 Vasker seg foran av og til, og da får hun ikke noen suss før hun har pusset tennene 😆 Jeg er ikke redd for basseluskene hennes. Jeg har vært mer redd for at hun skal bli syk, av hudkremen min eller noe. Men det er vel forhåpentligvis så små mengder at det ikke vil skade henne. Det har gått bra til nå, så. Anonymkode: 3a08c...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå