Gå til innhold

Plutselig sexlyst hele tiden, er i 40 årene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som aldri har likt sex er plutselig kåt hele tiden, tenker på sex hele tiden og føler meg rar for det. Er i et lykkelig forhold med mannen, vi har ikke hatt sex på mange år, nettopp fordi jeg alltid har følt at det er et ork. Men når vi da hadde sex, så var det fint men jeg som sagt så det som et ork. 

Men nå, i 40 årene mine så har det skjedd noe. Jeg tenker på sex hele tiden, sex med mannen min selvfølgelig, hver gang jeg ser han så tenker jeg hvor kåt han gjør meg og hvor lyst jeg har på at han tar meg, hvor som helst når som helst.😵‍💫🥴 Jeg har alltid onanert for meg selv, men ikke så ofte, nå gjør jeg det hver dag.🥴

Meeen, jeg vil jo ha sex med han. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, hvordan skal jeg si det til han? Kommer han til å bli glad for at kona er plutselig blitt kåt? Jeg vet at det kanskje vil høres rart ut, men jeg synes det er så pinlig å fortelle han dette, nesten flaut. Hva skal jeg gjøre? Og hvor kommer denne kåtheten fra? Er jeg unormal?😵‍💫

Hjeeelp?🥴

Anonymkode: 0a469...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må jo bare legge an på han som du gjorde da du hadde lyst? Han er vel neppe impotent av at dere ikke har hatt sex på mange år vil jeg tro. Begynn gjerne med god klem, tett inntil, og spør om dere skal ”hvile middag”.

Anonymkode: d442a...e06

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å støvsuge hele huset, lage middag og la ham slippe å ta det tredje skiftet så kommer han nok av set selv.

Anonymkode: b8fd4...761

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg som aldri har likt sex er plutselig kåt hele tiden, tenker på sex hele tiden og føler meg rar for det. Er i et lykkelig forhold med mannen, vi har ikke hatt sex på mange år, nettopp fordi jeg alltid har følt at det er et ork. Men når vi da hadde sex, så var det fint men jeg som sagt så det som et ork. 

Men nå, i 40 årene mine så har det skjedd noe. Jeg tenker på sex hele tiden, sex med mannen min selvfølgelig, hver gang jeg ser han så tenker jeg hvor kåt han gjør meg og hvor lyst jeg har på at han tar meg, hvor som helst når som helst.😵‍💫🥴 Jeg har alltid onanert for meg selv, men ikke så ofte, nå gjør jeg det hver dag.🥴

Meeen, jeg vil jo ha sex med han. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram, hvordan skal jeg si det til han? Kommer han til å bli glad for at kona er plutselig blitt kåt? Jeg vet at det kanskje vil høres rart ut, men jeg synes det er så pinlig å fortelle han dette, nesten flaut. Hva skal jeg gjøre? Og hvor kommer denne kåtheten fra? Er jeg unormal?😵‍💫

Hjeeelp?🥴

Det er jo kjent at kvinner er kåtest i 40- årene. Dette er ikke flaut, han blir bare glad. Grunnen til at kvinner er kåtest i 40- årene handler om at det er siste mulighet til å få (flere) barn.

Anonymkode: 33753...3f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han venter på det. Noe han tror aldri skal skje. Så du må bare ta han, ikke tenke. Kan hende han blir usikker på hva som skjer og usikker, men ikke slutt. Ikke si noe, bare ta han.

Anonymkode: 82fc0...2ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en heldig kvinne som hat fått lysten og kåtheten tilbake. Tipper mannen din blir glad også jeg. Hva du skal si til han? Ingenting. Bare vis han det ved å ha sex med han. Så ofte du bare vil.

Håper det skjer med min frue også. Under et år igjen til hun bikker 40, men det skjer vel ikke sånn brått over natta. Etter det jeg har fått med meg, så er det du opplever helt normalt for kvinner på din alder. 

Hilsen mann som venter på noe godt.

Anonymkode: 05d04...b1a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjeeelp?🥴

Du opplever at  sexlysten er plutseleg blitt vekt til live igjenn etter å ha ligget i dvale hos deg i mange år utan du finner noen naturleg forklaring  ?.  Er nok mange som kjenner seg igjenn her, men eit tabubelagt tema som dei aller fleste ikkje deler med andre

Mange opplever vel at sexbehovet endrer seg, og kanskje   hormonelle årsaker eller livsstilen har endringer . Trudde selv at sexbehovet skulle avta med alderen, men er like kåt idag som når ein var 20 år. Du  hevder at du er usikker på hvordan du skal formidle budskapet  overfor  din mann at du har fått eit sykelig behov for sex igjenn.

Det enkleste er nok det beste, og det er å ha ein åpen kommunikasjon om hva du tenker, og føler så kan dere kanskje finne fremtil en tilfredstillende avtale som dere begge er tilfreds med. Kle deg smigrende og utfordrende  med sexy klær  

Anonymkode: f619c...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til perimenopausen :D Ikke mange har hørt om dette overgangsalder-symptomet, men det er tilfelle og det er bare å nyte det. I denne tiden går hormonene like bananas som i puberteten. Noen lave bølgedaler hvor både energi og lyst ikke er på topp, men så plutselig er det så overflod at man svever på en sky. Dette er egentlig at kroppen har begynt å slite litt med å opprettholde syklusen og feiljusterer litt på hormonene. Men det kommer altså noen gode sideeffects av det også. I tillegg til å være voksen og trygg på seg selv, og i et trygt kjærlighetsforhold, så er det ikke rart lyst bobler over.

Fremgangsmåten for å få mannen med på mer aktivitet tror jeg er å lese alle rådene som blir gitt til menn når kona er vanskelig å tenne. Underlig nok er det få råd å finne når det er motsatt vei. Men vi er alle mennesker, så de funker begge veier :) Lytte til ham, ha fine samtaler, være interessert i hva han gjør.. Verdsett hans maskuline sider, og dyrk dine egne feminine ved å bruke sexy, fine klær, sminke. Og flørt!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du må jo bare legge an på han som du gjorde da du hadde lyst? Han er vel neppe impotent av at dere ikke har hatt sex på mange år vil jeg tro. Begynn gjerne med god klem, tett inntil, og spør om dere skal ”hvile middag”.

Anonymkode: d442a...e06

Takk 🥰

Det er jo kjent at kvinner er kåtest i 40- årene. Dette er ikke flaut, han blir bare glad. Grunnen til at kvinner er kåtest i 40- årene handler om at det er siste mulighet til å få (flere) barn.

Anonymkode: 33753...3f8

Visste ikke dette jeg, takk. Får håpe han vil det like mye som meg 🥴

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du er en heldig kvinne som hat fått lysten og kåtheten tilbake. Tipper mannen din blir glad også jeg. Hva du skal si til han? Ingenting. Bare vis han det ved å ha sex med han. Så ofte du bare vil.

Håper det skjer med min frue også. Under et år igjen til hun bikker 40, men det skjer vel ikke sånn brått over natta. Etter det jeg har fått med meg, så er det du opplever helt normalt for kvinner på din alder. 

Hilsen mann som venter på noe godt.

Anonymkode: 05d04...b1a

Takk for innspill ☺️ Tror jeg ikke skal si noe, som du sier, bare gjøre det🥴 Ikke kult å gå sånn hele dagen, opphisset.😫 Det du sier at det ikke kommer over natta, hos meg gjorde det det. Tenkte ikke så mye over det, før det plutselig ble slik hver dag, hele tiden. Så håper din frue også blir slik over natta😉Du kan også prøve litt, kanskje hun blir glad 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må prate med han først, ellers kommer dette som lyn fra klar himmel. Du må forklare at du har lyst og ønsker gjevnlig sex framover og er klar for utforsking om du er det da.

Ikke still krav til han, men se hva som skjer. Sex på egenhånd og med kona etter mange år kan være svært forskjellig.

Ting kan sitte i hodet eller det kan gå bra. 

Etter denne praten kan du selvfølgelig overraske og forføre om dere ønsker det fordi da vet han at det blir noe av det. Han kan ellers tro han bor i hus med en "luremus".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å overtenk, og sitt å skrive her på KG..!

Gå å ta deg en dusj, på med noe strømper og noe fint undertøy, hiv på en morgenkåpe, og dra opp ei vinflaske og sett deg ned med han. 

Slå av fjernsynet og sett på noe musikk, prat, og la kåtskapen din utfolde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en skikkelig ny vår som deg ts. Har vært veldig kåt i tenår og tidlige tyveår, men etterhvert tok mann og barn så mange krefter at jeg glemte meg selv helt.

Plutselig skjedde det samme med meg som med deg, fikk en altoppslukende lyst igjen og har derfor skaffet meg en ung kjekkas som bidrar når jeg trenger det som mest. Mannen er ikke interessert i sex lengre og sier det er greit at jeg møter den yngre karen.

Anonymkode: cd03f...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er normalt, jeg har det ihvertfall sånn nå etter jeg bikka 40. Sexlivet er helt utrolig bra for tiden, holder på å slite ut mannen. Jeg prøver nå å holde litt igjen, tar meg selv i å prate om sex ofte, foreslå nye ting, analsex, sexleketøy, ta med ekstra dame i senga etc. mannen liker ideen, men han er definitivt litt mer tilbakeholden…jeg er blitt den kåte av oss…klarer ikke styre meg. Er våt og klar hele tiden også…

Anonymkode: b37d3...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lars1009 skrev (59 minutter siden):

Herregud, det er jo bare å begynne å knulle ham. Jesus. 

I utgangspunktet ja, men aldri godt å si med en mann som har hatt seksuallivet på pause i mange år. Jeg håper ts kommer tilbake etter jul, og gir oss en oppdatering. 

Anonymkode: 62a3a...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå?

Du skriver at du er i et lykkelig forhold med mannen din og så har dere ikke hatt sex på mange år?

Er han lykkelig med det da?

Hvis du er kåt så legger du jo bare an på mannen din slik at dere har sex, eller så sier du til han at du er kåt og har lyst på han.

Anonymkode: b710f...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flintis skrev (13 timer siden):

Du må prate med han først, ellers kommer dette som lyn fra klar himmel. Du må forklare at du har lyst og ønsker gjevnlig sex framover og er klar for utforsking om du er det da.

Ikke still krav til han, men se hva som skjer. Sex på egenhånd og med kona etter mange år kan være svært forskjellig.

Ting kan sitte i hodet eller det kan gå bra. 

Etter denne praten kan du selvfølgelig overraske og forføre om dere ønsker det fordi da vet han at det blir noe av det. Han kan ellers tro han bor i hus med en "luremus".

Jeg tror også at jeg må prate med han, kan jo ikke bare kaste meg over han😅 I går kveld når vi la oss, jeg hadde så lyst å bare prøve å kose med han, komme inntil han men ble redd for å bli avvist😔 Da ville jeg følt meg som en tosk. Men det var så vanskelig, jeg holdt på å bli sprø, tenkte bare på det og fikk ikke sove. Uansett hvor hardt jeg prøver så går det ikke, hjernen tenker bare de tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du nå?

Du skriver at du er i et lykkelig forhold med mannen din og så har dere ikke hatt sex på mange år?

Er han lykkelig med det da?

Hvis du er kåt så legger du jo bare an på mannen din slik at dere har sex, eller så sier du til han at du er kåt og har lyst på han.

Anonymkode: b710f...8a8

Ja, vi har et lykkelig forhold ja, et forhold kan være mye mer enn bare sex, selv om det sikkert er vanskelig for deg å forstå.

Det er akkurat dette jeg sliter med, vet ikke hvordan jeg skal gå fram, synes det er pinlig, ja jeg er sikkert rar🫤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror også at jeg må prate med han, kan jo ikke bare kaste meg over han😅 I går kveld når vi la oss, jeg hadde så lyst å bare prøve å kose med han, komme inntil han men ble redd for å bli avvist😔 Da ville jeg følt meg som en tosk. Men det var så vanskelig, jeg holdt på å bli sprø, tenkte bare på det og fikk ikke sove. Uansett hvor hardt jeg prøver så går det ikke, hjernen tenker bare de tankene.

Hold på tanken også prater du med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å forføre han det. Gjøre det du vil. 

Så får du se hvordan der er for oss menn som har mye lyst og kjærester med behov 1-2x måneden🤣

Anonymkode: aacd5...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...