AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei. Kjøpte ny seng for en måneds tid siden, og jeg har sovet kjempe godt i den. Jeg kjøpte den billigste kontinental sengen fra Jysk 150. Jeg har vanligvis ligget på en litt hardere madrass, men denne er litt mykere tror jeg og det er veldig deilig. Hun damen i butikken sa at siden jeg er så "lett" og liten, vil det ikke ja noe å si. Men her om dagen så bevegde jeg meg feil og fikk vondt i ryggen. Det gikk over. Men nå har jeg vondt igjen, litt sånn brekningsfremkallende. Jeg orker ikke gjøre særlige bevegelser og tøyinger fordi jeg ikke er i form og det verker i kroppen. Men nå er jeg redd for at ryggen reagerer på sengen jeg kjøpte den billigste av en grunn, og det var helt krise..Jeg har heller ingen lenger som kan hjelpe meg å være og sette sammen ny fordi det har vært en del konflikter i familien ... Er det helt sikkert at det er sengen? Burde jeg ikke reagert første uken istede ? Kan det gå seg til? Har slitt med ryggen tidligere av andre ting og på forskjellige måter... Jeg vet ikke egentlgi hva jeg spør om, kanskje noe erfaringer osv. Anonymkode: 5185d...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg har problemer med ryggen, musklene, isjas, lumbago og det der i følge leger. Jeg kan IKKE sove på myk madrass i lengden, det må være hard eller xtra hard. Jeg har en madrass som er omtrent som en murstein, med men litt myk overmadrass oppå og det holder for meg. Anonymkode: 5be2a...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Som regel når noen har vondt i ryggen handler det ikke om sengen, men om svak kjernemuskulatur. Hvis du trener kjernemuskulaturen din vil du sannsynligvis kunne bli kvitt det. Anonymkode: 928ff...a97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som regel når noen har vondt i ryggen handler det ikke om sengen, men om svak kjernemuskulatur. Hvis du trener kjernemuskulaturen din vil du sannsynligvis kunne bli kvitt det. Anonymkode: 928ff...a97 Ja jeg trener ikke faktisk, takk for tips 😊 Anonymkode: 5185d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja jeg trener ikke faktisk, takk for tips 😊 Anonymkode: 5185d...0e1 Eg har hatt utruleg mykje vondt i ryggen opp gjennom livet. Denne videoen redda meg! ❤️ Anonymkode: fbfcf...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg sover på hard madrass nettopp fordi jeg vet jeg får vondt av å sove på myk madrass i lengden. Kan du plassere en matte på gulvet (liggeunderlag eller treningsmatte) og sove på den? En jeg kjenner gjorde det, og det hjalp veldig. Anonymkode: e2883...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Eg har hatt utruleg mykje vondt i ryggen opp gjennom livet. Denne videoen redda meg! ❤️ Anonymkode: fbfcf...8b4 Så kjekt, da er jo det noe jeg kan gjøre hjemme også 😊 Anonymkode: 5185d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Kjøp en overmadrass som er litt hardere? Du trenger ikke en helt ny seng. Og som en annen sa, trening løser mange problemer. Anonymkode: 16fb0...614 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøp en overmadrass som er litt hardere? Du trenger ikke en helt ny seng. Og som en annen sa, trening løser mange problemer. Anonymkode: 16fb0...614 Det har jeg ikke tenkt på. Takk 😀 Anonymkode: 5185d...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som regel når noen har vondt i ryggen handler det ikke om sengen, men om svak kjernemuskulatur. Hvis du trener kjernemuskulaturen din vil du sannsynligvis kunne bli kvitt det. Anonymkode: 928ff...a97 Jeg trener faktisk dette flere ganger i uka, med fysioterapeut og alene, og likevel hvis jeg har feil sko/seng/underlag så vil det trigges, selv om jeg gjør alt jeg kan. Så det er ikke bare nok med trening og øvelser hvis det er stadige triggere som feks en dårlig seng Anonymkode: 5be2a...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trener faktisk dette flere ganger i uka, med fysioterapeut og alene, og likevel hvis jeg har feil sko/seng/underlag så vil det trigges, selv om jeg gjør alt jeg kan. Så det er ikke bare nok med trening og øvelser hvis det er stadige triggere som feks en dårlig seng Anonymkode: 5be2a...27d Det finnes alltid unntak. Jeg sa "som regel". TS trener ikke. Anonymkode: 928ff...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jeg må ha myk madrass og tempur. Men minst like viktig er det å ha riktig pute. Jeg får fort vondt i ryggen om jeg har feil pute. Men siden du har vondt etter feil bevegelse, så høres det mer ut som det er manglende trening og bevegelse som er utslagsgivende hos deg, ikke senga. Anonymkode: a51dc...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå