AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Barna er veldig klad i kanelgifflar fra butikken. En pakke koster ca 40 kr. Jeg tenkte å prøve å lage det selv...har jo alle tingene hjemme. Så hvorfor ikke prøve selv? Er det noen som har en enkel oppskrift? (Jeg er dårlig når det kommer til baking) Anonymkode: a5306...f01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Kanelgifler er et ultraprosessert produkt du nok vil slite med å "kopiere". Det er bare å finne en oppskrift på kanelboller, og bake i vei. Anonymkode: 55c65...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Er det virkelig prisen som er problemet med dette? Om barna mine spiste på mye kanelgifler at prisen på 40,- for en pakke ble et problem, så hadde jeg heller tatt en vurdering på hvor mye gifler jeg gir til barna mine… Anonymkode: bc4de...b69 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barna er veldig klad i kanelgifflar fra butikken. En pakke koster ca 40 kr. Jeg tenkte å prøve å lage det selv...har jo alle tingene hjemme. Så hvorfor ikke prøve selv? Er det noen som har en enkel oppskrift? (Jeg er dårlig når det kommer til baking) Anonymkode: a5306...f01 Jeg fikk nærmere 100 av denne oppskriften; https://krem.no/hjem/gifflar/#google_vignette Anonymkode: e02c2...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå