Gå til innhold

Bestilt pakke fra helthjem, men opplevd å ikke få kode?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hverken fått kode eller mail, er godt vandt med helthjem og har aldri opplevd at det ikke har blitt mottatt. Snakket med kundeservice og de sa at det tar noen timer før ordenen går gjennom, siden jeg handlet via vips. Noe som er merkelig da jeg alltid utfører handelen via vips. Lurer på om jeg ikke får noe hentekode, vil pengene da blir automatisk returnert? Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: f19aa...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke opplevd det samme, men helt hjem er etter min erfaring ikke til å stole på. Var kjempefornøyd før, men plutselig begynte de å bruke 2 uker på å levere pakker fra Langhus til meg som bor 5 mil unna. Måtte mase og «true» med Forbrukerrådet for å få pakkene mine. Var ganske dyrt innhold i den ene også. Så kommer aldri til å bruke dem igjen. 

Anonymkode: 1092b...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt helt hjem noen få ganger. Som regel ved kjøp via Finn.no

Men de er helt merkelig. Kan prestere å henge ting på postkassen med begrunnelse i at jeg ikke var hjemme. Tagget leveringstid kl 04:42. Bor på landet og har postkassestativ. Sist gang hang de en pakke til 5000 kr på postkassen... Jeg bor 100 meter unna. Kan bruke to uker på å levere fra relativt nærme steder. Sjekker den sporingen flere ganger om dagen til jeg har det i hånden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanligvis fornøyd med dem, men sist jeg fikk levering, så hadde de lagt pakken oppå postkassen. Pakken passet i postkassen med god margin i tillegg til at vi har to postkasser, begge var helt tomme... Veldig merkelig.

Anonymkode: 8093e...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (1 minutt siden):

Helthjem leverer på døra/postkasse, dei har ikkje utleveringsstad med hentekode

Helthjem leverer også til hentesteder. Får hentekode på epost eller sms.

Anonymkode: d1d67...c39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 1.53):

Har hverken fått kode eller mail, er godt vandt med helthjem og har aldri opplevd at det ikke har blitt mottatt. Snakket med kundeservice og de sa at det tar noen timer før ordenen går gjennom, siden jeg handlet via vips. Noe som er merkelig da jeg alltid utfører handelen via vips. Lurer på om jeg ikke får noe hentekode, vil pengene da blir automatisk returnert? Noen som har opplevd det samme?

Anonymkode: f19aa...cf8

Da har du vel gått inn på en falsk helthjem nettside? Helt hjem svidel er noe med det vanligste du treffer på på nett.

Anonymkode: 21ad9...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...