AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Har du en eller flere eller ingen føflekker i ansiktet? Og isåfall hvor har du? Bare for moro skyld å høre. Kan ikke huske at så mange har det. Jeg har et på kinnet. Anonymkode: 9632c...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har på min venstre side over leppen. Får ofte kommentar på at det er som Marilyn Monroe. Tenker ellers lite på den; glemmer den er der til de kommentarene kommer Anonymkode: 7773b...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en eller flere eller ingen føflekker i ansiktet? Og isåfall hvor har du? Bare for moro skyld å høre. Kan ikke huske at så mange har det. Jeg har et på kinnet. Anonymkode: 9632c...195 Jeg har tre. En i panna,en på kinnet og en på haka. Anonymkode: d9334...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå