Gå til innhold

Har du en føflekk i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en eller flere eller ingen føflekker i ansiktet? Og isåfall hvor har du? Bare for moro skyld å høre. Kan ikke huske at så mange har det. Jeg har et på kinnet. 

Anonymkode: 9632c...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på min venstre side over leppen. Får ofte kommentar på at det er som Marilyn Monroe. Tenker ellers lite på den; glemmer den er der til de kommentarene kommer 

Anonymkode: 7773b...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du en eller flere eller ingen føflekker i ansiktet? Og isåfall hvor har du? Bare for moro skyld å høre. Kan ikke huske at så mange har det. Jeg har et på kinnet. 

Anonymkode: 9632c...195

Jeg har tre. En i panna,en på kinnet og en på haka.

Anonymkode: d9334...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke. Jeg har fire føflekker, to på venstre ben og to på høyre arm. Den ene datteren min har 5 små føflekker i ansiktet. Hun har mange på kroppen og. 

Anonymkode: 8aedb...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere. De største på ca 0.5 cm. Har også mange på kroppen, der flere er større enn 1 cm.

Anonymkode: 40184...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en under ene øyet. Den er vel 2mm sånn ca, glemner at den er der 

Anonymkode: 0fe4a...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange i forskjellige størrelser over hele kroppen og en fin godt synlig "skjønnhetsflekk" litt oppe på kinnet, der de visstnok skal sitte. Den har vært med meg hele livet og jeg liker den. :) 

Anonymkode: 89828...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvor mamge jeg har i ansiktet, mellom 15 og 20 sikkert. På kroppen sluttet jeg å telle når jeg hadde talt en arm, og komt til 90.

Anonymkode: 8cbd8...8bd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på hvert kinn  ca 1 fingerlengde fra øret. Som liten syntes jeg alltid det var stas at det var likt på begge sider.

Anonymkode: d498a...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse føflekker hvor sikkert 10-12 er i ansiktet. Flere på kinnet og kjevebenet, en over leppen og to midt på ene kinnet. Både min mor og bror har like føflekker midt på kinnet ☺️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en litt over ene øyebrynet som er helt lys/hudfarga,  alle andre rundt omkring er mørke. Men når jeg blir brun om sommeren blir den også brun. Litt spesiell😅

Anonymkode: 32146...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Har en over leppa og en på kinnet. Tror kanskje jeg har en til på andre siden, men den er veldig liten.

Hadde en jeg fikk fjernet som barn på kanskje 0,5 cm eller litt mindre. Gjemte den bort bak håret mitt hele tiden, og skammet meg. Livredd for at noen skulle se den. Fikk heldigvis fjernet den til slutt, selv om jeg i dag kan si at den ikke var noe å være flau over. 

Anonymkode: 60201...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en på leppa, eller akkurat i kanten på leppa. Den er ikke mørk, da.... Tenker ikke over den.

Anonymkode: ec754...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke føflekker, men noe mye verre, fibromer. Føflekker er ikke stygt, fibromer derimot… Har ingen store, men stygge er de likevel. Jeg trenger ingen stygge kommenterer og at jeg sikkert er stygg, for det vet jeg at jeg er. 

Anonymkode: 28e57...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...