AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 Æsj, jeg lot meg nesten lure av et troll gitt, eller gjorde jeg det? Er det virkelig mulig å sitte på nett en lørdagskveld å sitte på kg å bruke tiden sin på å skrive tull?? 🥹😔… 🫶 Anonymkode: 528d5...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 monican94 skrev (55 minutter siden): lag deg en falsk profil selv og sjekk da vettu, finner fort ut om det er han eller ikke da🤷🏼♀️men hvorfor skulle noen ha interesse av å lage en falsk profil på han... Man kan blokkere personer via kontaktliste/tlfnr fra å se profil på Tinder, så ikke sikkert hun ser. Anonymkode: 40f41...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #23 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man kan blokkere personer via kontaktliste/tlfnr fra å se profil på Tinder, så ikke sikkert hun ser. Anonymkode: 40f41...d86 Greit og vite😊 Anonymkode: ccc0d...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #24 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Haha. Luring han der Anonymkode: 56456...273 Ja det er han 🙈 Anonymkode: ccc0d...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 Ja, jeg stoler på kjæresten min, og vet at han også ville vist meg rapportene for falsk profil da. Har selv vært utsatt for falsk profil på Instagram, og det var ett helvette å bli kvitt den... Anonymkode: 60f81...55b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå