Brunello Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden Veldig spesielt. Bilder av andres barn man står nære er hyggelig å få så lenge man ikke har egne barn. Men i det man har fått egne barn er slikt ganske uinteressant. I alle fall en kalender. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #42 Del Skrevet 4 timer siden Å få slike kalendere blir ikke godt mottatt enten en har egne barn eller ikke. Jeg har ikke egne barn og har heldigvis ikke fått slike kalendere av noen, de ville havnet rett i søppelet. Har null utbytte av å ha slikt hengende. En må da klare å finne på noe mer spennende og kreativt, heller et par sokker enn en slik kalender Anonymkode: fdb3b...a6d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #43 Del Skrevet 4 timer siden Jepp, hun som er særingen. Men for å unngå den vanskelige forklaringen, som faktisk virkelig vil bli vanskelig å forklare henne iom det er tydelig hun ikke forstår.. har du mulighet til å lage en kalender av dine barn og gi til henne? Kanskje det er eneste måten hun kan forstå? Anonymkode: 67eaf...2af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 4 timer siden #44 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Slike kalendere er for spesielt interesserte. Det er en enkel og billig julegave å gi, så endel foreldre tenker nok at de kan gi disse til flere i familien/venner, så slipper de enkelt og billig unna med gavene. Anonymkode: 3d9e6...7f9 Er nå ikke billig lenger ut fra jeg har sett Her var det kun svigers og ei vennine som fikk,men det var fordi de ønsket. Her så satte jeg inn bilder og tekst selv. Så her var det hos svigers unga våres og unga til svigers dermed fikk de bilder av alle barnebarna. Vennina mi fikk med bilder av unga og forskjellige tekster, ho er fadder til dem og har mye kontakt og ønsket det når de var små. Ho har egen vegg i stua med bilder av unga her fra de var små og til nå Men hadde aldri gitt til random venner osv. For de har jo ofte egene unger og har ofte da egen kalender med sine unger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #45 Del Skrevet 4 timer siden Vi gir kun til besteforeldre og til mannens søster, barnas tante, som ikke har egne barn og som spesifikt har sagt at hun ønsker seg en kalender. Hun får en av oss og en av sin andre brors barn, og henger dem opp i hver sin etasje i huset sitt. Anonymkode: f1c49...e75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #46 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jepp, hun som er særingen. Men for å unngå den vanskelige forklaringen, som faktisk virkelig vil bli vanskelig å forklare henne iom det er tydelig hun ikke forstår.. har du mulighet til å lage en kalender av dine barn og gi til henne? Kanskje det er eneste måten hun kan forstå? Anonymkode: 67eaf...2af Jeg kunne det, men jeg har ikke lyst til å være hun som har sendt ut kalender av egne barn til venner, de som besøker venninna mi vil jo ikke vite hensikten min.. Ja, jeg er litt redd for hva andre tenker, og er nok litt konfliktsky. Dessuten er jeg redd hun hadde elska det, og at det hadde gjort dette til vår tradisjon for hverandre eller noe slikt🙈 Anonymkode: fd04a...eab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #47 Del Skrevet 3 timer siden Det er veldig rart ja. Jeg har bare barnløse søsken, og alle har et veldig nært forhold til mine barn. Men det kunne ikke falle meg inn å gi dem en sånn kalender. Jeg vil ikke ha det selv med egne barn engang da. 😛 Men det hadde jeg nok hengt opp hvis noen hadde laget det til meg. 😉 Anonymkode: 96a56...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #48 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Må først understreke at jeg liker barna til vennene mine, helt oppriktig. Men hvert år får jeg bildekalender til jul. 12 A4 sider med store bilder av barna, av typen som man henger på veggen og kan skrive på. Det er hyggelig å se på bildene, men jeg har ikke så lyst til å ha den kalenderen oppe. Jeg har barn selv, og tantebarn, men venninna mi er veldig opptatt av denne kalenderen og at den henges opp. Jeg har ikke kalender med mine egne barn engang.. Forstår at det er stas til besteforeldre osv, men foreldres venner ? Er det jeg som er særingen her? Anonymkode: fd04a...eab Dette må være den særeste gaven jeg har hørt om😂😂😂 Trodde ikke det var mulig å få hodet så langt opp i egen rass at man gir en slik gave! Anonymkode: f8102...388 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #49 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): Billig? 7 stk koster 1300 kroner..og dette med rabatter 7 julegaver for 1300 kr vil jeg si er temmelig billig ja! Anonymkode: 3d9e6...7f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #50 Del Skrevet 2 timer siden mommyaka skrev (2 timer siden): Billig? 7 stk koster 1300 kroner..og dette med rabatter Og by the way… hvilke 7 personer gir du kalender med bilder av egne barn til? Det er jo til langt flere enn besteforeldre og et barnløst søskenbarn. Anonymkode: 3d9e6...7f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #51 Del Skrevet 2 timer siden "jeg har hengt det opp på jobb. Kollegaene mine synes dine barn er så søte" Anonymkode: f6e48...7ef 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #52 Del Skrevet 2 timer siden Hun er rar. Anonymkode: ebf15...daa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1 time siden #53 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Og by the way… hvilke 7 personer gir du kalender med bilder av egne barn til? Det er jo til langt flere enn besteforeldre og et barnløst søskenbarn. Anonymkode: 3d9e6...7f9 Vi... mamma,svigers, søskenbarn, tante, onkel og oldemor.... problemer med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 minutter siden #54 Del Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): "jeg har hengt det opp på jobb. Kollegaene mine synes dine barn er så søte" Anonymkode: f6e48...7ef 😂😂😂 -TS Anonymkode: fd04a...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #55 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Og by the way… hvilke 7 personer gir du kalender med bilder av egne barn til? Det er jo til langt flere enn besteforeldre og et barnløst søskenbarn. Anonymkode: 3d9e6...7f9 Vi bestilte 16 kalendere i år, vi! Mamma og stefar, pappa og stemor, oss selv, 2 barnløse tanter, svigermor og stesvigerfar, svigerfar, stesvigerfars kjæreste (særboere), 2 barnløse venner, oldeforeldre (4 stk) og den barnløse nabodama som er en slags bonusbestemor. Alle har selv sagt at de håper på å få kalendere. Kjøpte en ekstra, i tilfelle noen kommer med ønske i siste liten, noe som fort kan skje. Vi er nære med begge sider av familien og har stort nettverk ellers også, så det føles helt naturlig at det er mange som vil ha kalendere. Anonymkode: c9354...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 13 minutter siden #56 Del Skrevet 13 minutter siden Slike kalendergaver burde ha vært forbudt! Jeg får en sånn av fadderbarnet mitt hvert år, og som går rett i søpla uåpnet hvert år. Foreldre må seriøst begynne å innse at ingen andre bryr seg om ungene dems enn de selv! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #57 Del Skrevet 11 minutter siden Vil gjerne ha av mine barn og barnebarn, men ikke av andre sine barn. Det er jo helt uinteressant🤨 Anonymkode: a113e...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11 minutter siden #58 Del Skrevet 11 minutter siden got2go skrev (1 minutt siden): Slike kalendergaver burde ha vært forbudt! Jeg får en sånn av fadderbarnet mitt hvert år, og som går rett i søpla uåpnet hvert år. Foreldre må seriøst begynne å innse at ingen andre bryr seg om ungene dems enn de selv! Hvorfor e dy fadder til dette barnet om du ikke liker barn...eller dette barnet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 11 minutter siden #59 Del Skrevet 11 minutter siden mommyaka skrev (Akkurat nå): Hvorfor e dy fadder til dette barnet om du ikke liker barn...eller dette barnet? Ble tatt på senga da de spurte. Fikk meg ikke til å si nei der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 9 minutter siden #60 Del Skrevet 9 minutter siden got2go skrev (1 minutt siden): Ble tatt på senga da de spurte. Fikk meg ikke til å si nei der og da. Da hadde jeg vært ærlig med de og sakt i fra... slipper de å bruke penger og tid på deg..og finne en som bryr seg om deres barn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå