AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Må først understreke at jeg liker barna til vennene mine, helt oppriktig. Men hvert år får jeg bildekalender til jul. 12 A4 sider med store bilder av barna, av typen som man henger på veggen og kan skrive på. Det er hyggelig å se på bildene, men jeg har ikke så lyst til å ha den kalenderen oppe. Jeg har barn selv, og tantebarn, men venninna mi er veldig opptatt av denne kalenderen og at den henges opp. Jeg har ikke kalender med mine egne barn engang.. Forstår at det er stas til besteforeldre osv, men foreldres venner ? Er det jeg som er særingen her? Anonymkode: fd04a...eab 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden nei, hun som er rar 31 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Hun er rar. Anonymkode: ead4a...85b 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Nei. Slike kalendere havner i en skuff hos meg. Anonymkode: 113d2...019 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Særlig, Men hvorfor sier du ingenting til henne? De er jo ikke rent gratis de kalenderne, mye bedre at hun heller legger penger i en pakke Lego til kjøpesenterets juletre/røde kors ol. Anonymkode: 2ea85...e0a 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Hun er rar Anonymkode: 01a7a...057 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Særlig, Men hvorfor sier du ingenting til henne? De er jo ikke rent gratis de kalenderne, mye bedre at hun heller legger penger i en pakke Lego til kjøpesenterets juletre/røde kors ol. Anonymkode: 2ea85...e0a Jeg er enig i at det hadde vært bedre, men hun er litt av typen som kan bli veldig fornærmet dessverre. For henne er det ikke så åpenbart at venner med egne barn ikke vil ha andres barn på kalender hjemme, da hadde hun jo ikke kjøpt disse, så jeg er redd hun ikke helt ser "problemet" Anonymkode: fd04a...eab 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16 timer siden #8 Del Skrevet 16 timer siden Helbom av venninna di. Slike vennegaver gir en bare ikke uten å virke helt på bærtur for enhver mottaker i vennegjengen. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 16 timer siden #9 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er enig i at det hadde vært bedre, men hun er litt av typen som kan bli veldig fornærmet dessverre. For henne er det ikke så åpenbart at venner med egne barn ikke vil ha andres barn på kalender hjemme, da hadde hun jo ikke kjøpt disse, så jeg er redd hun ikke helt ser "problemet" Anonymkode: fd04a...eab Henger hun opp kalendre med andres barn hjemme hos seg da? Kanskje hun skulle fått en slik en av deg? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden Veldig rar gave å gi til venninne ja… Anonymkode: 95ab2...c15 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 16 timer siden #11 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Må først understreke at jeg liker barna til vennene mine, helt oppriktig. Men hvert år får jeg bildekalender til jul. 12 A4 sider med store bilder av barna, av typen som man henger på veggen og kan skrive på. Det er hyggelig å se på bildene, men jeg har ikke så lyst til å ha den kalenderen oppe. Jeg har barn selv, og tantebarn, men venninna mi er veldig opptatt av denne kalenderen og at den henges opp. Jeg har ikke kalender med mine egne barn engang.. Forstår at det er stas til besteforeldre osv, men foreldres venner ? Er det jeg som er særingen her? Anonymkode: fd04a...eab Da gir du henne en kalender med bilde av dine barn- så nettopp at Cewe foto reklamerer med bestillingsfrist på tirsdag for levering til jul 😎 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Del Skrevet 16 timer siden Kanskje det er dugnadskalendere? Lov å håpe, for en slik gave er veldig spesielt å gi til venner med egne barn. Ellers er jeg enig i at du kan gi en kalender til henne om du er konfliktsky, men tør du å si noe så be henne hellere gi gavene til de som virkelig trenger det. Eller kanskje bare kutte ut gaver til de voksne av miljøhensyn? 🍀 Anonymkode: e046b...ba0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #13 Del Skrevet 16 timer siden Har og fått slike kalendere. forrige år så fikk jeg to av mine "bekjente" sine barn og en annen sitt dyr... Meget spesielt...altså jeg har barn selv men har aldri vært noe opptatt av slike kalendere og det å gi gaver med bilde av barnet sitt (eller dyret) på til venner og bekjente blir meget sært, mener jeg. Og det at hun nærmest forlanger at du skal henge den opp er særere enn sært. Hvis du ikke vil være ærlig om grunnen for at du ikke henger den opp så for du heller si at du fikk flere i gave og at det ble urettferdig å bare henge opp den ene. Må jo si jeg synes det er rart at hun maser om å henge dette bildemaset opp men ja, særere enn sært. Anonymkode: c1fd8...f2d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #14 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg er enig i at det hadde vært bedre, men hun er litt av typen som kan bli veldig fornærmet dessverre. For henne er det ikke så åpenbart at venner med egne barn ikke vil ha andres barn på kalender hjemme, da hadde hun jo ikke kjøpt disse, så jeg er redd hun ikke helt ser "problemet" Anonymkode: fd04a...eab Men gjør det noe om hun blir fornærmet da? Så blir dere venner igjen etter julestria. Ellers får du ta en hvit en og si at barna dine har startet å stille spørsmål til hvorfor ikke de har en egen kalender, så med tanke på dem så må det nesten være av dem om det skal være en bildekalender hengende. Anonymkode: 2ea85...e0a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden Slike kalendre gis til besteforeldre og oldeforeldre og ingen andre. Hun er rar. Anonymkode: f4523...8b2 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Vi gir slike kalender av barna .men til besteforeldre,en tente og søskenbarn som er i familien og ikke har barn. Men ville ikke gitt der til min venn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Del Skrevet 7 timer siden blir flau på vegne av venninnen din. En så personlig kalender gir vi kun til besteforeldrene som vi har mye kontakt med og som har sagt at de setter pris på det. Kunne aldri falt meg inn å gi det til tanter, onkler eller annen slekt, og iallfall ikke til venner Anonymkode: 0a7ac...aea 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #18 Del Skrevet 7 timer siden Det der er så kleint, folk burde skjønne at det er besteforeldre og oldeforeldre og knapt nok de som synes den type gaver er ok. Alle andre trenger ikke bilde av hennes avkom 😅 Anonymkode: 8e51d...ac8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det jeg som er særingen her? Anonymkode: fd04a...eab Du er ikke sær. Hvert år får jeg sånne kalendere. De havner i en skuff sammen med julepynten og kastes når julepynten skal tas fram neste jul. Anonymkode: ac32c...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Vi gir slike kalender av barna .men til besteforeldre,en tente og søskenbarn som er i familien og ikke har barn. Men ville ikke gitt der til min venn Hvorfor i all verden tror du at søskenbarna dine ønsker en familiekalender med bilder av dine unger?? Anonymkode: 899cf...7e0 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå