AnonymBruker Skrevet 16. desember #81 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men hvilken betydning har det? Hvordan påvirker dette din livssituasjon i noen som helst grad? Anonymkode: 8c897...709 Grunnen til at jeg lager denne tråden er for å få mer innblikk i hva kvinner føler om dette før jeg våger å være mer sosial. Jeg har sterk forutinntatthet basert på det jeg leser og ser, men jeg ønsker å få forutinntattheten utfordret. For hver person som våger å svare "æsj jeg hadde spydd" antar jeg mange flere føler det samme, siden det anses som "slemt" og litt tabu å si. Ett eksempel på dette er hvis du lager en tråd der du spør folk om om de har vært utro, nesten ingen svarer ja, men hvis du lager tråden i poll format er det nesten 50/50 mellom ja og nei. Anonymkode: a8953...be3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #82 Del Skrevet 16. desember Damer du syns er pene er jo ikke pene for alle så dette blir jo helt weird. Har flere bekjente som er sammen med eller har vært/er på flørteren med folk som jeg tenker «hva i allverden ser du i dette mennesket?» når jeg møter de. Men whatever floats their boat og håper de er happy med valget sitt. jeg har fått høre at jeg er pen, men jeg har og fått høre at jeg er helt ordinær. Alt kommer an på øyet som ser. Anonymkode: 42d40...1e2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #83 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Grunnen til at jeg lager denne tråden er for å få mer innblikk i hva kvinner føler om dette før jeg våger å være mer sosial. Jeg har sterk forutinntatthet basert på det jeg leser og ser, men jeg ønsker å få forutinntattheten utfordret. For hver person som våger å svare "æsj jeg hadde spydd" antar jeg mange flere føler det samme, siden det anses som "slemt" og litt tabu å si. Ett eksempel på dette er hvis du lager en tråd der du spør folk om om de har vært utro, nesten ingen svarer ja, men hvis du lager tråden i poll format er det nesten 50/50 mellom ja og nei. Anonymkode: a8953...be3 Hvis det er sånn at du har lyst til å være mer sosial, men føler deg betenkt fordi du anser deg selv som stygg og har sett at andre menn som du også synes er stygge blitt tilsnakket hardt på sosiale medier når de har vist interesse for kvinner de ikke har noen forutgående relasjon til, så håper jeg du lærer at du ikke kommer med følelseserklæringer helt uoppfordret til damer du ikke kjenner. Jeg har ikke sett det du beskriver, men jeg har fryktelig mange ganger sett menn være drøye mot kvinner på sosiale medier. Det er ikke hyggelig. Jeg blir overrasket om det finnes kvinner i det hele tatt som ikke har opplevd det. Jeg regner med at du som intelligent person som ønsker å lære også er interessert i denne delen av saken. Det er godt mulig at naive menn ser på denne interessen som forelskelse, men saken er at det er så mye ufin seksuell oppmerksomhet at folk er på nåler med en gang om det kommer en fremmed mann på sosiale medier og "viser interesse". Hvis du vil være sosial så er dette virkelig ikke måten å gå frem på. Og spesielt ikke om interessen er forelskelse. Og hva slags forelskelse er det snakk om hvis det er en dame du ikke en gang sender DM'er med? Hvis du ikke er blitt godt kjent med henne av naturlige grunner på dette sosiale mediet, så lar du være å uttrykke romantisk interesse for henne i grupper med en haug av tilskuere. Du som lærevillig intelligent person klarer å ta til deg denne informasjonen. Og når det gjelder besettelsen din på menns stygghet, basert på min egen erfaring så er utseende mindre interessant når en psycho på nett dukker opp og plumper ut med kjærlighetserklæringer. Jeg hadde blokkert med en gang, jeg hadde ikke gransket profilbildet. Anonymkode: 74e7b...e22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 16. desember #84 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skam deg. Anonymkode: a8953...be3 Så lenge jeg er ikke fysisk viser det, så må jeg få lov å tenke å føle som jeg vil. I hvertfall når det er eldre å ekle menn, så syns jeg det er litt kvalmt at de skal like noen som er mye yngre og pene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #85 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (22 timer siden): Du kan si det du trenger å si uten å skryte. Anonymkode: a8953...be3 Hvordan skryter jeg? Anonymkode: 47e80...e5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 16. desember #86 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): Grunnen til at jeg lager denne tråden er for å få mer innblikk i hva kvinner føler om dette før jeg våger å være mer sosial. Jeg har sterk forutinntatthet basert på det jeg leser og ser, men jeg ønsker å få forutinntattheten utfordret. For hver person som våger å svare "æsj jeg hadde spydd" antar jeg mange flere føler det samme, siden det anses som "slemt" og litt tabu å si. Ett eksempel på dette er hvis du lager en tråd der du spør folk om om de har vært utro, nesten ingen svarer ja, men hvis du lager tråden i poll format er det nesten 50/50 mellom ja og nei. Anonymkode: a8953...be3 Hva med å lytte til alle som sier at det har mer med pågående oppførsel fra en mann man ikke er interessert i som eventuelt fremkaller avsky, ikke utseendet hans/interessen i seg selv? Om du går forsiktig frem og holder igjen all eskalering til hun signaliserer at interessen er gjensidig så er det da bare å være sosial? De aller fleste normale mennesker synes det er hyggelig å være sosial i passende setting? Og om det så er 50% innbilske damer som er sånn «æææææsj han stygge der våger å seee på MEG» hvem bryr seg om hva den typen folk mener? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #87 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (1 time siden): så håper jeg du lærer at du ikke kommer med følelseserklæringer helt uoppfordret til damer du ikke kjenner. Anonymkode: 74e7b...e22 Selvfølgelig ikke 🙄 Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #88 Del Skrevet 16. desember Bimbo skrev (21 minutter siden): Hva med å lytte til alle som sier at det har mer med pågående oppførsel fra en mann man ikke er interessert i som eventuelt fremkaller avsky, ikke utseendet hans/interessen i seg selv? Det spiller selvfølgelig også en rolle, men hva har du som motargument til denne? Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 16. desember #89 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det spiller selvfølgelig også en rolle, men hva har du som motargument til denne? Anonymkode: a8953...be3 Kjenner meg ikke igjen. På en mannsdominert arbeidsplass som kvinne som liker å pynte seg mottar jeg titt og ofte komplimenter. Hyggelige komplimenter som «den kjolen kledde du», «fin på håret», «du ser bra ut» osv. 99% av alle voksne damer i norge setter pris på et kompliment fra noen de kjenner men ikke er seksuelt interessert i uten å varsle hr. Det var igjen dette med den virkelige verden, har du vært der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #90 Del Skrevet 16. desember Er det noen som blir fornærmet? At de tenker at den som er forelsket føler at de har like stor verdi, så de oppfatter forelskelsen som at han føler at hennes verdi er den samme som hans, som er veldig lav? Anonymkode: 4dafe...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #91 Del Skrevet 16. desember Blir ikke sint for forelskelsen i seg selv, men, jeg er gift så når menn ikke tar et hint eller et nei for et nei så blir jeg irritert. Og jeg skal være så ærlig å innrømme at jeg blir fortere og mer sint på menn jeg ikke finner attraktive enn menn jeg syntes er kjekke. Anonymkode: 63698...d1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julenissenerher Skrevet 16. desember #92 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (11 timer siden): Se på svarene på nedre halvdel av side 2, de er i tråd med det jeg skrev i hl. Anonymkode: a8953...be3 Hei igjen Det folk gjør og skriver på nett er ikke den virkelige verden. Om noen er veldig pen eller kjekk så vil de selvsagt få alt for mye oppmerksomhet, og ikke alltid de blir glade for det. Det jeg mener er at dersom man sliter med å få kontakt med kvinner så må man tørre å bli kjent med folk ute i det virkelige liv. Kan du klare å få deg en ny venn eller flere så er vrien kortere til å bli invitert på fest eller andre steder hvor det er kvinner. Og med aktiviteter ute blir du mer trent på det sosiale samspillet. Der du ser hva andre gjør når de snakker med damer de treffer. Det å delta på sosiale arenaer gir deg erfaringer du kan bygge videre på. Mange har lært mye av å bli eksponert for ubehaget ved å bli kjent med mange nye folk. Sånn som i militæret, på folkehøyskole, studiested eller ved å flytte. Ingen lærer noe av å sitte å lese på nettet eller skrive til damer på Tinder eller Instagram…. Eller KG 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #93 Del Skrevet 16. desember Julenissenerher skrev (1 time siden): Kan du klare å få deg en ny venn eller flere så er vrien kortere til å bli invitert på fest eller andre steder hvor det er kvinner. Det blir enda flere avvisninger når det kommer til å finne nye venner. For et ork å gå igjennom.. 😑😓 Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #94 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det blir enda flere avvisninger når det kommer til å finne nye venner. For et ork å gå igjennom.. 😑😓 Anonymkode: a8953...be3 Livet er virkelig et ork, men det er jo ingen veier forbi det enn gjennom. Anonymkode: 7e180...227 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #95 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noen som blir fornærmet? At de tenker at den som er forelsket føler at de har like stor verdi, så de oppfatter forelskelsen som at han føler at hennes verdi er den samme som hans, som er veldig lav? Anonymkode: 4dafe...a67 Nei. Det de føler har ikke noe med meg å gjøre hverken positivt eller negativt, og ihvertfall ikke ut fra deres utseende. Er jeg ikke interessert tilbake så er jeg ikke det. Anonymkode: 7641f...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #96 Del Skrevet 17. desember Altså, det avhenger jo av om jeg selv er interessert i ham. Hvis jeg ikke er interessert, så er det jo en litt vanskelig situasjon å håndtere dersom vi treffes til vanlig. Og det gjelder uavhengig av hvordan fyren ser ut. Det er ikke noe vanskeligere eller lettere om fyren er stygg eller pen. Anonymkode: 71751...02a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #97 Del Skrevet 17. desember AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 9.03): Grunnen til at jeg lager denne tråden er for å få mer innblikk i hva kvinner føler om dette før jeg våger å være mer sosial. Anonymkode: a8953...be3 Verdens dårligste idé. Anonymkode: decce...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekko jenta Skrevet 18. desember #98 Del Skrevet 18. desember (endret) Min opplevelse har vært avsky til slutt… utgangspunktet tar jeg det som et kompliment at noen har en crush på meg og viser sådan hensyn. Men når det ender slik som det gjør at de blir toxic fordi jeg ikke gjengir følelsen dems så synes jeg de er avskyelige 🤮 opplevd 3 ganger. Hvor 2 var mot meg og en annen mot en venn av meg. dvs er man grei og snill selvom man ikke får gjengitt følelsene så er det tommel opp fra meg. Du skal jo ikke bli straffet for å prøve. Men ta hintet eller svaret og lev vennskapelig videre uten å bli toxic. Endret 18. desember av Ekko jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 17:11 #99 Del Skrevet torsdag kl 17:11 AnonymBruker skrev (På 17.12.2024 den 22.18): Verdens dårligste idé. Anonymkode: decce...b6e Forklar. Anonymkode: a8953...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå