Gå til innhold

Hvordan føles det for pene kvinner hvis en stygg mann er forelsket i dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stygg i noens øyne trenger ikke være stygg i andres…

Anonymkode: f2062...ea2

Det er ganske objektive parametere på hva som er attraktivt og ikke. 

Anonymkode: d0ca9...088

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stygg i noens øyne trenger ikke være stygg i andres…

Anonymkode: f2062...ea2

Nei. 

Noen er objektivt sett attraktive. Andre er ikke det. At to mennesker som begge ikke er attraktive ender opp med hverandre betyr ikke at de synes hverandre er pen. Det er av nødvendighet.

Anonymkode: 1fdee...960

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer an på atferden, ikke stygg/ikke stygg. En fyr var forelsket i venninnen min, og fremgangsmåten hans var å klatre inn vinduet hennes midt på natta(stod åpent pga. sommer og varmt), sette seg på sengekanten hennes og stryke henne i håret mens hun sov. Noen har jo bare total gjennomtrekk i skallen.

Anonymkode: 42e24...966

Spørsmålet var om han var stygg? Og du skriver og svarer om noe helt annet?🙄🤷‍♀️🤦‍♀️… men du er kanskje ikke den smarteste i skuffen, osv, bare for å si det på paradise måte som du kanskje forstår… 😄

Anonymkode: f16b4...3b5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utseendet på de som liker meg er ikke en faktor. Men hvor pågående de er om jeg ikke er interessert.

Jeg er i et forhold med en nydelig mann. Han er litt overvektig og gråsprengt.

Selv er jeg høy, slank og veltrent. Får mye oppmerksomhet pga utseendet og har alltid gjort det.

Om noen har prøvd å invitere ut har jeg høflig takket nei, uavhengig om det er en "kjekkas" eller en som ikke er "modellpen". 

Har opplevd at noen sliter med å ta et nei for et nei. Som en jeg datet et par mnd der jeg avsluttet og han blokket meg. For å så ringe 6 mnd senere for å si unnskyld. Der jeg sa alt var bra, men vi er ferdig. Lykke til. Som nå prøver å få kontakt igjen på SoMe. Denne gangen ignorerer jeg han. 

Til opplysning er han en toppsjef, tjener millionlønn, er høy, slank og kjekk.

Jeg ser kjernen i mennesker og bryr meg om utstrålingen og energien de gir meg.

Jeg behandler mennesker med respekt og forstår at det å faktisk ta til seg mot til å spørre noen ut kan oppleves sårbart. Og når de spør på en høflig måte så får de selvsagt et høflig svar tilbake der de skal føle at de ikke er mindre verdt pga hvordan de ser ut.

Og hva som er pent eller ikke for noen er like varierende som sand i Sahara. 

Anonymkode: 47e80...e5e

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Utseendet på de som liker meg er ikke en faktor. Men hvor pågående de er om jeg ikke er interessert.

Jeg er i et forhold med en nydelig mann. Han er litt overvektig og gråsprengt.

Selv er jeg høy, slank og veltrent. Får mye oppmerksomhet pga utseendet og har alltid gjort det.

Om noen har prøvd å invitere ut har jeg høflig takket nei, uavhengig om det er en "kjekkas" eller en som ikke er "modellpen". 

Har opplevd at noen sliter med å ta et nei for et nei. Som en jeg datet et par mnd der jeg avsluttet og han blokket meg. For å så ringe 6 mnd senere for å si unnskyld. Der jeg sa alt var bra, men vi er ferdig. Lykke til. Som nå prøver å få kontakt igjen på SoMe. Denne gangen ignorerer jeg han. 

Til opplysning er han en toppsjef, tjener millionlønn, er høy, slank og kjekk.

Jeg ser kjernen i mennesker og bryr meg om utstrålingen og energien de gir meg.

Jeg behandler mennesker med respekt og forstår at det å faktisk ta til seg mot til å spørre noen ut kan oppleves sårbart. Og når de spør på en høflig måte så får de selvsagt et høflig svar tilbake der de skal føle at de ikke er mindre verdt pga hvordan de ser ut.

Og hva som er pent eller ikke for noen er like varierende som sand i Sahara. 

Anonymkode: 47e80...e5e

Du kan si det du trenger å si uten å skryte.

Anonymkode: a8953...be3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan si det du trenger å si uten å skryte.

Hun svarer på spørsmålet. 

Anonymkode: 7641f...eed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis de vet at han er forelsket i dem og reagert drøyt på det så vil jeg tro at han sannsynligvis har vært pågående og ikke tatt et nei for et nei. Verken kvinner eller menn blir i utgangspunktet sure av at noen er forelsket i dem.

Anonymkode: 74e7b...e22

Det kommer litt an på kvinnens  personlighet . Vet om damer som elsker at «alle» er forelsket i dem. Ofte usikre kvinner som trenger mye tilbakemeldinger og liker den type oppmerksomhet . Men vet og om mange som syns det er ubehagelig, ( uansett utseende ) men de er gjerne tilbaketrukne på sosiale medier , og utsetter ikke seg selv for sånt . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror jeg er stygg når en stygg man liker meg 

Anonymkode: 80180...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tror jeg er stygg når en stygg man liker meg 

Anonymkode: 80180...e02

Der var slik jeg trodde noen kvinner ville reagere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg føler meg kvalm og utilpass. 

Anonymkode: 299a3...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Føler pene kvinner avsky, hat eller frykt hvis en stygg mann er forelsket I dem? Jeg har sett noen drøye reaksjoner på sosiale medier.

Sosiale medier er fulle av tull, ikke ekte situasjoner, laget for å provosere.

Gå ut og snakk med folk og bli kjent med ekte mennesker, de fleste er midt på treet utseendemessig dersom du møter dem i daglige situasjoner. De fleste klarer med litt sosial trening å skaffe seg venner, og etterhvert også finne seg en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Julenissenerher skrev (6 minutter siden):

Sosiale medier er fulle av tull, ikke ekte situasjoner, laget for å provosere.

Gå ut og snakk med folk og bli kjent med ekte mennesker, de fleste er midt på treet utseendemessig dersom du møter dem i daglige situasjoner. De fleste klarer med litt sosial trening å skaffe seg venner, og etterhvert også finne seg en partner.

Dette, TS. Vær obs når du kommer over innhold på sosiale medier som fremkaller sterke følelser. Da er du ofte på vei inn i et garn som er lagt ut for deg.

Noen prøver å få visninger og klikk ved å gjøre andre glade, ved å vise frem kule ting (ekte og falske), men det er mye lettere å gjøre folk redde eller sinte. Resultatet er det samme, ofte til og med bedre! Du fortsetter å se, skiver en kommentar om hvor provosert du er, sender det til noen du kjenner for å snakke om hvor ille det er.

Husk på hva motivene ofte er når det legges ut innhold på SoMe (visninger, klikk, kommentarer, delinger), ikke ta det du ser for god fisk - særlig ikke om det fremkaller sterke følelser hos deg.

Anonymkode: 99209...f62

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

1f8.jpg

Anonymkode: e6ec8...675

Vil ikke ha sånne komplimenter fra NOEN på jobb, takk. Æsj.

Anonymkode: ee083...550

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg blir pinlig berørt, og føler dårlig samvittighet for å synes han er mindre pen (synes stygg er et fælt ord å bruke). Så da blir jeg keitete, og unngår ham for alt det er verdt. Dette selvsagt om han ikke har noe som appellerer, humor, sjarm, kanskje felles interesse eller annet, for da kan utseendet være irrelevant i veldig stor grad ifht hvor attraktiv jeg opplever ham.

Anonymkode: 64b8f...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg føler meg kvalm og utilpass. 

Anonymkode: 299a3...f10

Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Charlene87 skrev (3 timer siden):

Blir fysisk dårlig 🤢🤮

Fy søren.. 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

1f8.jpg

Anonymkode: e6ec8...675

Bingo 👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...