Gå til innhold

Hvordan føles det for pene kvinner hvis en stygg mann er forelsket i dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette, TS. Vær obs når du kommer over innhold på sosiale medier som fremkaller sterke følelser. Da er du ofte på vei inn i et garn som er lagt ut for deg.

Noen prøver å få visninger og klikk ved å gjøre andre glade, ved å vise frem kule ting (ekte og falske), men det er mye lettere å gjøre folk redde eller sinte. Resultatet er det samme, ofte til og med bedre! Du fortsetter å se, skiver en kommentar om hvor provosert du er, sender det til noen du kjenner for å snakke om hvor ille det er.

Husk på hva motivene ofte er når det legges ut innhold på SoMe (visninger, klikk, kommentarer, delinger), ikke ta det du ser for god fisk - særlig ikke om det fremkaller sterke følelser hos deg.

Anonymkode: 99209...f62

Se på kommentarene under deg... de bekrefter det

Anonymkode: a8953...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Julenissenerher skrev (4 timer siden):

Sosiale medier er fulle av tull, ikke ekte situasjoner, laget for å provosere.

Se på svarene på nedre halvdel av side 2, de er i tråd med det jeg skrev i hl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Charlene87 skrev (4 timer siden):

Blir fysisk dårlig 🤢🤮

Skam deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 23.24):

Føler pene kvinner avsky, hat eller frykt hvis en stygg mann er forelsket I dem? Jeg har sett noen drøye reaksjoner på sosiale medier.

Ka snakke du om?det var et rart spørsmål, er vel mer om en mann du ikke har følelse for liker deg, har vel lite med hva du definerer som pen

Anonymkode: 0ce82...dbc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de reagerer noe særlig på det. Blir det samme som om ei dame er interessert i en mann som ikke synes hun er attraktiv. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han er stygg på innsiden så er det fint lite man kan få gjort med det dessverre...

Ikke umulig, men vanskelig...

Det umulige kan ikke ha skjedd, så derfor må det umulige være mulig tross alt ❤️

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Meowmere skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke de reagerer noe særlig på det. Blir det samme som om ei dame er interessert i en mann som ikke synes hun er attraktiv. 

De på side 2 reagerer sterkt negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

*Side 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå vet vi ikke om de som reagerer negativt er pene… 

De er i hvert fall ikke attraktive

Endret av Meowmere
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 1.06):

Det er vanskelig for mange å innrømme dette av en eller annen grunn.

Dette har jeg ofte sett du har skrevet i de mange trådene du har startet. Hva er da poenget med å stille det samme spørsmålet gang på gang? Hva oppnår du ved det?

Du skrev i en annen post at du mener du selv er intelligent. En intelligent person tar lærdom. Det fremstår som lite oppegående å stille samme spørsmål, bare med forskjellig innfallsvinkel og ordlyd, i tråd etter tråd, og ignorere svarene du får.

Jeg leste i en tråd at du mener Michelle Pfeiffer er pen, men hvis noen kvinner nevner en mannlig skuespiller som de synes er pen, så hevder du at "der ser dere, kvinner går bare etter de pene mennene". I virkeligheten kan du se alle typer par som er sammen, noen tykke, andre lave, noen uten hår, andre med afro. De er sammen, de har barn sammen. Dette viser at det ikke er umulig for noen å finne seg en kjæreste. Jeg har skrevet det før, men det finnes ikke gehør hos deg, så hva er vitsen...

Hvis du allerede har bestemt deg for hvordan kvinner er (for vi er jo like, alle sammen?) så kan du vel slå deg til ro med det? Jeg går ut fra at du har en diagnose som ligger som bakteppe for disse repeterende handlingene.

Anonymkode: 8c897...709

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg ofte sett du har skrevet i de mange trådene du har startet. Hva er da poenget med å stille det samme spørsmålet gang på gang? Hva oppnår du ved det?

Du skrev i en annen post at du mener du selv er intelligent. En intelligent person tar lærdom. Det fremstår som lite oppegående å stille samme spørsmål, bare med forskjellig innfallsvinkel og ordlyd, i tråd etter tråd, og ignorere svarene du får.

Jeg leste i en tråd at du mener Michelle Pfeiffer er pen, men hvis noen kvinner nevner en mannlig skuespiller som de synes er pen, så hevder du at "der ser dere, kvinner går bare etter de pene mennene". I virkeligheten kan du se alle typer par som er sammen, noen tykke, andre lave, noen uten hår, andre med afro. De er sammen, de har barn sammen. Dette viser at det ikke er umulig for noen å finne seg en kjæreste. Jeg har skrevet det før, men det finnes ikke gehør hos deg, så hva er vitsen...

Hvis du allerede har bestemt deg for hvordan kvinner er (for vi er jo like, alle sammen?) så kan du vel slå deg til ro med det? Jeg går ut fra at du har en diagnose som ligger som bakteppe for disse repeterende handlingene.

Spar deg for diagnose snakk. Jeg tror at begge grupperinger snakker sant, men den ene halvdelen tier som regel stille fordi det tar seg dårlig ut. For hver som svarer "jeg ville ha spydd" er det langt flere som tenker akkurat det samme, men sier ingenting. De som ikke bryr seg om fyren er stygg er de første og nesten eneste som vil kommentere.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 23.24):

Føler pene kvinner avsky, hat eller frykt hvis en stygg mann er forelsket I dem? Jeg har sett noen drøye reaksjoner på sosiale medier.

Kommer an på hvor innpåsliten han blir. Om han bare vise litt interesse, jeg ser på blikkene at han liker meg, men han nøyer seg med å være ekstra hyggelig  uten mas. Da er det jo egentlig bare smigrende med bekreftelsen. Blir han masete derimot. Insisterer på å treffes og blir nærmest stalkete (dette har jeg opplevd😱). Da er det jo bare creepy.

Anonymkode: 23600...98e

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kommer an på hvor innpåsliten han blir. Om han bare vise litt interesse, jeg ser på blikkene at han liker meg, men han nøyer seg med å være ekstra hyggelig  uten mas. Da er det jo egentlig bare smigrende med bekreftelsen. Blir han masete derimot. Insisterer på å treffes og blir nærmest stalkete (dette har jeg opplevd😱). Da er det jo bare creepy.

Anonymkode: 23600...98e

Logisk og bra svar 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at menn (og kvinner forsåvidt) er stygge, synes jeg er en uting.... 🤔

Det som andre kan synes er et stygt utseende, kan andre synes er kjempe kjekke 😊

Jeg har hatt en tendens til å falle for menn som kanskje ikke er alles drømmemann, men som jeg har synes har vært veldig kjekke 😊 Begge eksene mine er sånne personer. Og de har vist seg å være veldig snille og gode også. Da er igrunn jeg fornøyd 😊

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror at begge grupperinger snakker sant, men den ene halvdelen tier som regel stille fordi det tar seg dårlig ut. For hver som svarer "jeg ville ha spydd" er det langt flere som tenker akkurat det samme, men sier ingenting. De som ikke bryr seg like mye om fyren er stygg er de første og nesten eneste som vil kommentere.

Spørsmålet blir prosent andelen..  Hvis jeg bare kunne hatt sikrere tall 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Spar deg for diagnose snakk. Jeg tror at begge grupperinger snakker sant, men den ene halvdelen tier som regel stille fordi det tar seg dårlig ut. For hver som svarer "jeg ville ha spydd" er det langt flere som tenker akkurat det samme, men sier ingenting. De som ikke bryr seg om fyren er stygg er de første og nesten eneste som vil kommentere.

Men hvilken betydning har det? Hvorfor opprette "hundre" tråder om nøyaktig det samme?

Hvordan påvirker dette din livssituasjon i noen som helst grad?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg vet ikke hva du mener med en stygg mann?? Vil det si en som oppfører seg kvalmt, en gammel gris, en Vågå ordfører-type f.eks? Eller bare en som ikke er så veldig billedpen/dritkjekk?

Om det er sistnevnte er det akkurat like sjarmerende uansett hvordan han ser ut. Om det er førstnevnte blir jeg sur.

Anonymkode: 4a279...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor pen jeg er. Tror jeg er midt på treet pluss. Men har sikkert «noe» ved meg, for er en god del menn opp igjennom som i et bedugget øyeblikk har tilstått diverse følelser. Få av de har jeg vært interessert i. Mye av tiden var jeg gift, og ellers er det ikke så mange menn jeg vil ha, selvfølgelig.

Har med et unntak tatt det som rene komplimenter. Han jeg fikk litt «ick» av var pågående, masete og litt «rar» (fikk litt stalkervibes), og ikke min type. Men kanskje en av de mest konvensjonelt attraktive som har vist interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stygge"....synes det er et barnslig uttrykk. Mange menn som har vært hypp på meg som jeg ikke har funnet attraktive i det hele tatt. 

Det er jo hyggelig å få positiv oppmerksomhet, og jeg kan bli smigret av å bli invitert ut. Så lenge det gjøres på en høflig måte. Tenker at det ofte sittet langt inne å tørre å invitere ei jente ut, og man må jo ta høyde for avslag. Hvis folk er høflige mot meg, så er jeg høflig tilbake. 

Men ellers så "føler" jeg jo ikke så mye. Bruker ikke tankevirksomhet på menn som ikke interesserer meg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...