Gå til innhold

Hvordan føles det for pene kvinner hvis en stygg mann er forelsket i dem?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva føler du om ei mindre attraktiv dame forelsker seg i deg? Siden du er så opptatt av at kvinner må være pene, men du kan være stygg?

Anonymkode: 7e180...227

Jeg hadde tatt det som et stort kompliment. Jeg tror pene damer blir fornærmet, sinte eller kvalme.

Anonymkode: a8953...be3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Okei, det er en karikatur på creepy fremgangsmåte. Det er nesten aldri sånn i hverdagen.

Det er en reell hendelse, dog kan det nevnes min venninne også er en weirdo-magnet; alle rare, creepy, sosialt blåste tullinger trekkes mot henne av en eller annen grunn. Jeg er så glad hun har flytta fra sentrum og forlovet seg med en særs oppegående, normal fyr. Har mine historier også men, hun vinne uten tvil:P

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da tror jeg jeg hadde reagert drøyt og med avsky jeg også.

Og det er dette jeg mistenker at TS ser seg blind på. Han ser en dame reagere med irritasjon og har ikke fått med seg masse pågående saker som har skjedd i forkant. Og det trenger ikke være i nærheten av det du nevner, noen tror bare det er sjarmerende å ikke gi seg.

Anonymkode: 74e7b...e22

Å ikke gi seg er sjukt usjarmerende, og går veldig fort over i creepy.

Anonymkode: 42e24...966

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye oftere menn som reagerer negativt på kvinner som er interessert i dem, hvis de måler seg selv som kjekkere/bedre enn damen. "Æsj, hun feite liker meg" = de setter egen attraktivitet opp mot hvems interesse de fanger.

Kvinner over 14 reagerer ikke med avsky generelt sett på bakgrunn av om en mann er stygg/pen/rik/fattig - men på bakgrunn av oppførselen og fremgangsmåten hans. Andre faktorer spiller mer inn når og hvis han faktisk ikke gir seg.

Anonymkode: 6d16a...c00

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en reell hendelse, dog kan det nevnes min venninne også er en weirdo-magnet; alle rare, creepy, sosialt blåste tullinger trekkes mot henne av en eller annen grunn. Jeg er så glad hun har flytta fra sentrum og forlovet seg med en særs oppegående, normal fyr. Har mine historier også men, hun vinne uten tvil:P

Å ikke gi seg er sjukt usjarmerende, og går veldig fort over i creepy.

Anonymkode: 42e24...966

Ja det er en reel hendelse, men det er en ytterst sjelden type hendelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye oftere menn som reagerer negativt på kvinner som er interessert i dem, hvis de måler seg selv som kjekkere/bedre enn damen. "Æsj, hun feite liker meg" = de setter egen attraktivitet opp mot hvems interesse de fanger.

Kvinner over 14 reagerer ikke med avsky generelt sett på bakgrunn av om en mann er stygg/pen/rik/fattig - men på bakgrunn av oppførselen og fremgangsmåten hans. Andre faktorer spiller mer inn når og hvis han faktisk ikke gir seg.

Anonymkode: 6d16a...c00

Det er bare de mest klysete mennene som reagerer slikt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke så mye? Hadde tenkt at han var rar, som kan blir forelsket i noen som han ikke har gjort romantiske ting med 

Anonymkode: 715a3...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde tatt det som et stort kompliment. Jeg tror pene damer blir fornærmet, sinte eller kvalme.

Jeg tror du må slutte å være obsessed etter pene damer og begynne å slappe av i livet ditt. Om noen føler avsky, javel, glem dem. Livet er for dyrebart til at du gjør det jeg tror du gjør, utsetter alt i frykt for å ikke oppleve aksept fra pene damer. 

Vi kan alle være redde for noens bedømmelse, jeg er selv skyldig. Men nå tror jeg du trenger å søke hjelp istede for å lage uendelige mengder med tråder om at kvinner vil være slemme mot deg, når de mest sannsynlig ikke vil gjøre noen ting. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

at kvinner vil være slemme mot deg, når de mest sannsynlig ikke vil gjøre noen ting. 

Får håpe på det.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Får håpe på det.

Ja det håper vi virkelig, du skal ikke ha det vondt 😊 Stor klem til deg, å det mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir stressa og kjenner stor medfølelse med den som er ulykkelig forelsket, men det gjelder jo uansett om han er attraktiv eller ikke og følelsene ikke er gjengjeldt. Føler ikke avsky mot noen som ikke har gjort noe galt, men jeg ville følt avsky om noen var pågående og ikke respekterte et nei.

Anonymkode: ee083...550

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikkje normalt/lurt å fortelje nokon at man er forelska/interessert med mindre man har ein veldig god tone i utgangspunktet, og då vil vel ikkje ein normalt oppegående person føle avsky, uansett kven som er pen eller ei

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men nå tror jeg du trenger å søke hjelp 

Hjelpen er å mestre, ikke å infantilisere seg selv. Jeg har nok intelligens til å ta grep på egen hånd, men samtidig ønsker jeg å lære mer og det gjør jeg av kommentarer her. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er livredd for å ikke få være i fred. Har prøvd å være høflig mot sånne som er forelsket i meg mens det er null gjensidighet, har enda opp med egen fan club, de gir seg faen meg aldri, og har 10 meters grense. 

Anonymkode: 22c0d...f70

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er livredd for å ikke få være i fred. Har prøvd å være høflig mot sånne som er forelsket i meg mens det er null gjensidighet, har enda opp med egen fan club, de gir seg faen meg aldri, og har 10 meters grense. 

Anonymkode: 22c0d...f70

Hvis disse mannfolka ikke kan ta et høflig hint, fortjener de hva de får.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hjelpen er å mestre, ikke å infantilisere seg selv. Jeg har nok intelligens til å ta grep på egen hånd, men samtidig ønsker jeg å lære mer og det gjør jeg av kommentarer her. 

Da er jeg hakket over deg i inteligens, og veileder deg som den ubetalte dating mesteren du aldri ba om. Kg er ikke et greit sted å lære, det er faktisk gange mye rart her og ikke minst dålig stemning på daglig basis. Lærdommen vil du finne, hvor enn dine øyne faller 🧙‍♂️ Og infantilasering og noe som ligner men jeg ikke har ord for, er muligens noe som røsket skjegget mitt i din rettning (Beklager videre påføring av infantalerisering).

Kg er ikke bra for deg. Du kan finne langt sunnere info. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da er jeg hakket over deg i inteligens, og veileder deg som den ubetalte dating mesteren du aldri ba om. Kg er ikke et greit sted å lære, det er faktisk gange mye rart her og ikke minst dålig stemning på daglig basis. Lærdommen vil du finne, hvor enn dine øyne faller 🧙‍♂️ Og infantilasering og noe som ligner men jeg ikke har ord for, er muligens noe som røsket skjegget mitt i din rettning (Beklager videre påføring av infantalerisering).

Kg er ikke bra for deg. Du kan finne langt sunnere info. 

Der tar du feil. Kg er ikke bare for å finne info heller, men nok om det 👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Der tar du feil. Kg er ikke bare for å finne info heller, men nok om det 👍

Så hvorfor har jeg personlig gått fra å ha det bra, til å ha det skikkelig dårlig? Kg er et drittsted, jeg vet jeg vet, hvorfor er jeg her? UVANE :( En ekstremt dypt liggende uvane fordi jeg er nyskjerrig og skjerm avhengig i en fin prokastinerings bobble, må jo i rehabelitering, hvor jeg kommer til å sitte å riste frem å tilbake å si:Varierer, 80 prosent stygge menn, barnevernet, ..18 ÅR ER MYNDIG!...Femenismen har ødelagt vestlige kvinner..*gråter* Du er god nok, du er god nok, logg av tinder SLÅ OPP MED HAN!

😅 Syns ikke kg er sunnt.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så hvorfor har jeg personlig gått fra å ha det bra, til å ha det skikkelig dårlig? Kg er et drittsted, jeg vet jeg vet, hvorfor er jeg her? UVANE :( En ekstremt dypt liggende uvane fordi jeg er nyskjerrig og skjerm avhengig i en fin prokastinerings bobble, må jo i rehabelitering, hvor jeg kommer til å sitte å riste frem å tilbake å si:Varierer, 80 prosent stygge menn, barnevernet, ..18 ÅR ER MYNDIG!...Femenismen har ødelagt vestlige kvinner..*gråter* Du er god nok, du er god nok, logg av tinder SLÅ OPP MED HAN!

😅 Syns ikke kg er sunnt.

Kg kan være avhengighets skapende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt har meed utseende å gjøre tidlig i dating. Ferdig snakka. Ser det hos venninner, og må innrømme at jeg har noen historier selv, hvor pene, trente, hotte menn kan slippe unna med all slags grums, mens om en uattraktiv mann ("stygg" i dine ord) bare prøver seg så er han stemplet som en stalker raskt. Mens samme oppmerksomhet hos en pen mann tas imot med glede. 

Sånn er det for menn også. Pene, slanke kvinner kan strekke strikken langt før mannen tenker "mas", men omvendt om hun ikke lever opp utseendemessig så blir forsøk på interesse fort i kategorien "stalker eller psycho". Ref. Baby Raindeer serien hadde ikke vært til om hun var pen. Da hadde han spist opp hennes første forsøk på interesse. Kan være at han fant ut at hun var slitsom etter hvert, men historien hadde utspillet seg helt annerledes i hvert fall.

Anonymkode: e6def...90f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alt har meed utseende å gjøre tidlig i dating. Ferdig snakka. Ser det hos venninner, og må innrømme at jeg har noen historier selv, hvor pene, trente, hotte menn kan slippe unna med all slags grums, mens om en uattraktiv mann ("stygg" i dine ord) bare prøver seg så er han stemplet som en stalker raskt. Mens samme oppmerksomhet hos en pen mann tas imot med glede. 

Sånn er det for menn også. Pene, slanke kvinner kan strekke strikken langt før mannen tenker "mas", men omvendt om hun ikke lever opp utseendemessig så blir forsøk på interesse fort i kategorien "stalker eller psycho". Ref. Baby Raindeer serien hadde ikke vært til om hun var pen. Da hadde han spist opp hennes første forsøk på interesse. Kan være at han fant ut at hun var slitsom etter hvert, men historien hadde utspillet seg helt annerledes i hvert fall.

Anonymkode: e6def...90f

Det er vanskelig for mange å innrømme dette av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...