AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #21 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg vet, men det er ingen pålitelig måte å teste det på menn. Og Kreftforeningen er liksom ikke "bekymret", ei heller legen min. Jeg er mest bekymret for om det vil trigge en underlagt frykt i han mht å miste meg. Anonymkode: 5c0f0...396 Forskere og leger er bekymret for økning av hpv relatert kreft hos menn, i munn, hals og munnhulen Anonymkode: 46540...394 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #22 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet, men det er ingen pålitelig måte å teste det på menn. Og Kreftforeningen er liksom ikke "bekymret", ei heller legen min. Jeg er mest bekymret for om det vil trigge en underlagt frykt i han mht å miste meg. Anonymkode: 5c0f0...396 Leger er forsiktige med å anbefale vaksinen, fordi det er vanvittig dyrt. Vår lege anbefalte oss begge å ta den etter at vi tok det opp selv. Kom på rundt 12000 tilsammen for oss to. Anonymkode: 25b51...ed4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #23 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg vet, men det er ingen pålitelig måte å teste det på menn. Og Kreftforeningen er liksom ikke "bekymret", ei heller legen min. Jeg er mest bekymret for om det vil trigge en underlagt frykt i han mht å miste meg. Anonymkode: 5c0f0...396 Du må veie det opp mot scenarioet om celleforandringene dine ikke går bort, og du må konisere, hvor du da må fortelle han at dette har vært fulgt opp og sett an en stund. Hvordan vil han takle det? Vil det at mistanke om sykdom ikke deles med han føre til at han i alle fall blir redd? Fordi han ikke vet hvor han har det, på en måte? Tenk over det i alle fall. Kan du snakke litt generelt om HPV, det er ganske mye om det i media om dagen, og høre litt om han tenker at det er krise eller ikke? Så tar du det derfra? Kanskje en gylden mulighet til å snakke om vaksine og, og foreslå at dere begge vaksinerer dere? Anonymkode: 4133f...15a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #24 Del Skrevet 15. desember 2024 Fatter ikke at du spør når du allerede har bestemt deg. Men hadde du vært min partner og jeg senere hadde funnet ut at du hadde løyet og holdt det skjult hadde forholdet vårt vært over, hadde jo aldri kunnet stole på deg igjen. Selvsagt er det bedre å ta en prat, selv om det kan trigge redsel så er man voksen og kan realitetsorientere seg, evnt så må man faktisk få hjelp til det. Vær nå voksen. Anonymkode: d7f2d...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #25 Del Skrevet 16. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 15.00): Fatter ikke at du spør når du allerede har bestemt deg. Men hadde du vært min partner og jeg senere hadde funnet ut at du hadde løyet og holdt det skjult hadde forholdet vårt vært over, hadde jo aldri kunnet stole på deg igjen. Selvsagt er det bedre å ta en prat, selv om det kan trigge redsel så er man voksen og kan realitetsorientere seg, evnt så må man faktisk få hjelp til det. Vær nå voksen. Anonymkode: d7f2d...d0f Sa aldri jeg hadde bestemt meg. Når det er sagt pratet vi om det og tar vaksinen sammen denne uka. Han ble bekymret for meg og vet det vil murre til neste år og ny test. Hadde nok fortalt det uansett. Anonymkode: 5c0f0...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå