AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden RING 113 DIN IDIOT! Anonymkode: 6836b...a52 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): RING 113 DIN IDIOT! Anonymkode: 6836b...a52 Han kommer ikke til å gjøre det fordi han mangler grunnleggende respekt og empati. Anonymkode: 333bc...c4a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #63 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Meg bekjent er det ikke mulig å låse seg inn gjennom en dør som er låst fra innsiden! Det er enkelt å låse opp en baderomsdør… Det som gjør dette lite troverdig er at han ikke ringte 113 når han ikke fikk kontakt gjennom døra/så samboer sammenkrøllet på gulvet med pustevansker. Anonymkode: d0dfe...623 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #64 Del Skrevet 3 timer siden Ekstremt dårlig trolletråd, og folk biter på. Anonymkode: 338e6...629 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #65 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg? Det er jo bare for henne å svare normalt på et spørsmål. Hadde hun spurt meg Hadde jeg svart ordentlig. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Ingenting betyr at det ikke er noe spesielt eller viktig. Eller privat. Hvorfor skal du vite hva hun driver med på tlf? Har aldri spurt kjæresten min hva han driver med og han aldri meg. Sitter jeg på KG så ville jeg svart "Ingenting" da dette er tidsfordriv. Vi har tilgang på hverandres telefoner, men vi har aldri gått inn på hverandres telefoner med mindre det har vært fordi vår egen tlf ikke er lett tilgjengelig og vi trenger å google noe. Eller vi er i bilen og en finner noe på maps eller musikk. Om hun reagerte sånn tenker jeg hun føler du er overvåkende og at dette ikke er første gang hun føler du er innvandrerende. Anonymkode: 5466c...469 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #66 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingenting betyr at det ikke er noe spesielt eller viktig. Eller privat. ... Om hun reagerte sånn tenker jeg hun føler du er overvåkende og at dette ikke er første gang hun føler du er innvandrerende. Anonymkode: 5466c...469 Og jeg tror vi har noen som traff spikeren på hodet! Anonymkode: 37b90...c54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #67 Del Skrevet 3 timer siden Antall partnerdrap i Norge i år har vært skremmende høye. Håper admin kontakter både politi og ambulanse. Anonymkode: 3e31e...a6b 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #68 Del Skrevet 3 timer siden Antall partnerdrap i Norge i år har vært skremmende høye. Håper admin kontakter både politi og ambulanse. Anonymkode: 3e31e...a6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #69 Del Skrevet 3 timer siden Skjønner godt at hun ble irritert. Du har ingenting med hva hun ser på! Det trenger ikke bety at hun har noe å skjule, det kan være en fortrolig samtale mellom henne og en venninne som venninna ikke ønsker at andre skal se/vite om. Eller hun kan ha sett etter julegave til deg. (Selv om du ikke fortjener noen når du oppfører deg sånn) Du høres ekstremt kontrollerende ut. Høres nesten ut som eksen min. Han krevde å se ALT av meldinger, sider jeg var inne på osv, så jeg kunne aldri skrive meldinger med venninner hjemme. Han klikka om jeg svarte "ingenting" når han spurte hva venninna mi ville og krevde å få se meldingen selv om hun ikke ville at noen andre skulle få vite noe. Og nei, jeg var aldri utro mot den sykelig sjalu, kontrollerende drittsekken. Og hvorfor i helvete ringte du ikke 113?! Høres ut som du utløste et epileptisk anfall på henne og det er ikke til å spøke med! Hun kan ha epilepsi uten å vite om det, det hadde jeg i mange år før jeg fikk mitt første og hittil eneste anfall da jeg var 30 år. Må gå på lav dose epilepsimedisin livet ut for å unngå flere anfall. Stress kan utløse anfall. Man kan også få et epilepsiliknende anfall uten at man har sykdommen epilepsi. Det kan også ha vært et alvorlig tilfelle av panikkanfall hun fikk. Uansett skulle du ringt 113! Anonymkode: f54ba...f50 5 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #70 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Antall partnerdrap i Norge i år har vært skremmende høye. Håper admin kontakter både politi og ambulanse. Anonymkode: 3e31e...a6b Har du raportert? Anonymkode: 37b90...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 3 timer siden #71 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Var egentlig krangel etter et svar hun ga meg tidligere som jeg reagerte på. Hun satt på mobilen så spurte jeg hva hun tittet på, så svarte hun "ikke noe spesielt ". Da blir jeg irritert fordi det er jo bare å si hva hun ser på, jeg skjønner ikke problemet. Da jeg sa det til henne, så kastet hun mobilen til meg og sa at da kunne jeg bare sjekke det selv hvis jeg var så interessert. Hun sa det på en irritert måte. Da tenker jeg at hun legger stemningen for hele kvelden. Senere så spurte hun meg om noe som handlet om i morgen og da svarte jeg krast, siden hun ikke hadde bedt om unnskyldning enda. Hun spurte da hvorfor jeg var så passiv aggressiv, hvor jeg svarer at det er hun selv som har lagt den stemningen. Hun sier da at hun bare sa det ikke var noe spesielt siden det var en lang forklaring knyttet til en samtale hun hadde med ei venninne , som ikke jeg kom til å være interessert i å vite noe om. Derfor hadde hun svart at det ikke var noe spesielt. Jeg ble da irritert og sa at hun bare fikk si at hun snakket med den og den venninna. Da mente hun at jeg var kontrollerende og ikke stolte på henne, og da ble jeg høylytt og sint siden jeg ikke liker å bli beskyldt for det. Etter dette låste hun seg inn. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Du er jo kontrollerende. Du har ingenting med hva kona foretar seg på digitale flater. Kanskje hun leste på en flau tråd på KG for alt du vet… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #72 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Døra var låst, og du låste deg inn? Meg bekjent er det ikke mulig å låse seg inn gjennom en dør som er låst fra innsiden! Dette kalles å drive gjøn med folk her inne. Anonymkode: 338e6...629 Det er jo bra at han låste seg inn om hun ikke var istand til å ta vare på seg selv! For alt du vet så kan hun ha tatt ut nøkkelen, og han hadde en ekstra... Det kan du ikke vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3 timer siden #73 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg truet ikke. Var bare sint og ropte. Da løp hun bare vekk. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Tipper angst anfall. Jeg har opplevd det selv, da jeg og eksen kranglet skikkelig en gang for å si det mildt. Det går over, og hun må bare finne ut om dette er noe hun orker å stå i rett å slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #74 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Antall partnerdrap i Norge i år har vært skremmende høye. Håper admin kontakter både politi og ambulanse. Anonymkode: 3e31e...a6b Denne her var sabla drøy synes jeg... For alt vi vet så kan hun ha stappa innpå piller...Hold dere for god for slikt som dette! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 3 timer siden #75 Del Skrevet 3 timer siden 🧌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #76 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Antall partnerdrap i Norge i år har vært skremmende høye. Håper admin kontakter både politi og ambulanse. Anonymkode: 3e31e...a6b Du er rapportert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #77 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ekstremt dårlig trolletråd, og folk biter på. Anonymkode: 338e6...629 Det trenger faktisk ikke å være det. Jeg har opplevd noe lignende som dette. Så dette er faktisk ikke urealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #78 Del Skrevet 3 timer siden Det kan være epilepsi anfall. Burde ringe 113. Anfall kan en gå med uten at en sees det. Behøver ikke en gang ha kramper. Men det du skriver virker det som det, og det kan være dødelig uten behandling, eller etter tid få skadder på hjernen Anonymkode: 0fefa...670 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 3 timer siden #79 Del Skrevet 3 timer siden Hmmmmmm skrev (7 minutter siden): Tipper angst anfall. Jeg har opplevd det selv, da jeg og eksen kranglet skikkelig en gang for å si det mildt. Det går over, og hun må bare finne ut om dette er noe hun orker å stå i rett å slett. Eller et dissosiativt anfall. Man kan ha traumer som ligger «i dvale», og så treffer noe BLINKEN (trenger ikke være over grensa i seg selv heller). Og dissosiasjon kan se ut som mye forskjellig somatisk, inkludert epilepsi. MEN det er utelukkelsesdiagnose, så her må man sjekkes somatisk først. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 2 timer siden #80 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg og kona krangla i dag. Det gikk litt over styr med roping og dårlig kommunikasjon og det endte med at hun gikk inn på do og låste seg inne. Jeg ba henne slutte å tulle og låse opp, men hun gjentok bare at hun ville være i fred. Jeg sa mange ganger at hun skulle låse opp før jeg til slutt gikk da hun ikke svarte mer. Jeg banket på etter en stund og sa at jeg ikke orket å være i dette huset, og gikk ut i boden. Hun svarte ikke. Da jeg kom inn noen timer senere var hun fortsatt på badet. Jeg prøvde å banke på uten svar, ba henne låse opp uten svar. Da låste jeg meg inn. Da lå hun sammenkrøllet på gulvet og pustet lavt , men veldig fort. Det luktet som hun hadde kastet opp og hun skalv som hun frøs. Dette selv om det er varmt på badet. Jeg prøvde å snakke til henne, men det var som om hun ikke var tilstede. Hun svarte heller ikke. Jeg bar henne til slutt inn på rommer. Da jeg sjekket inn til henne nå sov hun. Noen som vet hva i all verden som skjedde ? Vi har vært sammen i 10 år og jeg har aldri sett henne sånn.. Ts. Anonymkode: 621c5...f2f Herregud så dere holder på å krangle da? Stakkars kona di har det åpenbart ikke bra i huset hun heller. Hvem vet hva som skjedde men dere må lære dere å kommunisere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå