AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #121 Del Skrevet 4 timer siden Hmmmmmm skrev (5 timer siden): Tipper angst anfall. Jeg har opplevd det selv, da jeg og eksen kranglet skikkelig en gang for å si det mildt. Det går over, og hun må bare finne ut om dette er noe hun orker å stå i rett å slett. Angstanfall i flere timer? Anonymkode: 1d6a5...705 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #122 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det var ikke magefølelsen hans som sa at noe var galt, men at hun fremdeles var på badet etter flere timer, og at hun ikke svarte han når han snakket til henne? Hvorfor forsvarer du denne mannen? Anonymkode: 4c9f8...4df Det kan være begge deler. Det vet vi ikke. Jeg vil ikke påstå at jeg forsvarer han. Bare at jeg ser han. Jeg ser hvordan han agerer emosjonelt utifra teksten, og det er det jeg responderer på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden #123 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg begriper ikke at det "vesentlige" i denne tråden for deg er foranledningen til dette illebefinnendet. Jeg blåser i om det er overdose, slag, eller angstanfall. Ingen kan vite noe som helst, hvorfor rir du denne kjepphesten? Det er et forum Ingen vet noe. Det er ikke "om" det nektes helsehjelp. Ts skriver svart på hvitt at han ikke har søkt helsehjelp, på tross av konas "anfall". Det bekymrer 99% av tråden, fordi folk flest har kunnskap om førstehjelp og informasjonen fra hi mer enn indikerer at medisinsk kompetanse bør på banen. Anonymkode: 7c85d...f1f Jeg kan forsikre deg om at jeg rir ikke en kjepphest som du velger å kalle det... For meg så virker det som dere vet veldig mye... I innlegget har han ikke søkt helsehjelp. Det er riktig. Det er forhåpentligvis ikke for sent å gjøre det. Det bekymrer meg og. Om du leser innleggene jeg har skrevet så vil du se at det stemmer. Det er det jeg oppfordrer til opptil flere ganger, så hvordan det kan ha gått deg hus forbi er utenfor min fatteevne kjenner jeg.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 4 timer siden #124 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Var egentlig krangel etter et svar hun ga meg tidligere som jeg reagerte på. Hun satt på mobilen så spurte jeg hva hun tittet på, så svarte hun "ikke noe spesielt ". Da blir jeg irritert fordi det er jo bare å si hva hun ser på, jeg skjønner ikke problemet. Da jeg sa det til henne, så kastet hun mobilen til meg og sa at da kunne jeg bare sjekke det selv hvis jeg var så interessert. Hun sa det på en irritert måte. Da tenker jeg at hun legger stemningen for hele kvelden. Senere så spurte hun meg om noe som handlet om i morgen og da svarte jeg krast, siden hun ikke hadde bedt om unnskyldning enda. Hun spurte da hvorfor jeg var så passiv aggressiv, hvor jeg svarer at det er hun selv som har lagt den stemningen. Hun sier da at hun bare sa det ikke var noe spesielt siden det var en lang forklaring knyttet til en samtale hun hadde med ei venninne , som ikke jeg kom til å være interessert i å vite noe om. Derfor hadde hun svart at det ikke var noe spesielt. Jeg ble da irritert og sa at hun bare fikk si at hun snakket med den og den venninna. Da mente hun at jeg var kontrollerende og ikke stolte på henne, og da ble jeg høylytt og sint siden jeg ikke liker å bli beskyldt for det. Etter dette låste hun seg inn. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Jeg gjetter at det er langt i fra første gangen du spør henne hva hun driver med på mobilen. Du overreagerer voldsomt ved å bli sur over svarer hennes. Jeg kan også si «ingenting» eller «ikke noe intr» om min mann spør hva jeg ser på/gjør, forskjellen er at han sier «okei» også fortsetter vi dagen vår som normalt. Eksen min derimot hadde reagert som deg og indirekte beskyldt meg for utroskap. At du reagerer med sinne forteller meg at du er både kontrollerende, masete og sjalu. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Da mener jeg hun har noe å skjule, eller svarer sånn kun av trass. Ts Anonymkode: 621c5...f2f AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg? Det er jo bare for henne å svare normalt på et spørsmål. Hadde hun spurt meg Hadde jeg svart ordentlig. Ts Anonymkode: 621c5...f2f For oss som har vært i lignende forhold er det lett å se for seg hva kona di har følt. Tipper du kveler henne med disse spm dine. Reaksjonen hennes viser tydelig at dette ikke skjedde for første gang nå. I tillegg legger du skylden over på henne i denne tråden. «Hadde hun bare svart normalt», skriver du. Hun svarte normalt, men ikke det svarer du forventet, dermed ble du sint og ødela en hel dag og skapte en svær krangel! Du er giftig. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #125 Del Skrevet 3 timer siden Jeg vil bare skrive til alle i tråden at jeg synes det er rart at mange har overraskende hengt seg opp i reaksjonene mellom henne og han, når det gjaldt rett eller galt i forhold til telefonen... Det er faktisk helt uvesentlig i denne sammenhengen. Så er jeg glad for at han låste seg inn, og ikke lyttet til henne om at han skulle la henne være i fred. Det var også bra at han tok en pause og fikk kontroll over følelsene sine. Det var ikke bra at han ble sint. Om dette var livstruende så kunne hun dødd på baderomsgulvet av ukjent årsak. Så vet vi ikke hva som fremkalte disse reaksjonene. Det er umulig å vite. Vi kjenner ikke disse menneskene. Så da var det bra at han bar henne inn på rommet. Så håper jeg hun får helsehjelp, og finner ut av hva dette var... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #126 Del Skrevet 3 timer siden Håpte du hun skulle krepere siden du ikke ringte 113? Anonymkode: fadbf...efd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #127 Del Skrevet 3 timer siden Irak skrev (16 minutter siden): Jeg vil bare skrive til alle i tråden at jeg synes det er rart at mange har overraskende hengt seg opp i reaksjonene mellom henne og han, når det gjaldt rett eller galt i forhold til telefonen... Det er faktisk helt uvesentlig i denne sammenhengen. Så er jeg glad for at han låste seg inn, og ikke lyttet til henne om at han skulle la henne være i fred. Det var også bra at han tok en pause og fikk kontroll over følelsene sine. Det var ikke bra at han ble sint. Om dette var livstruende så kunne hun dødd på baderomsgulvet av ukjent årsak. Så vet vi ikke hva som fremkalte disse reaksjonene. Det er umulig å vite. Vi kjenner ikke disse menneskene. Så da var det bra at han bar henne inn på rommet. Så håper jeg hun får helsehjelp, og finner ut av hva dette var... Kari, nå må du slutte, og alle slutte å diskutere med deg. Dette er så uvesentlig. Husk at det er hans versjon vi leser her. Han forteller jo selv i rene ordelag om sin urimelige reaksjon i samtalen dem i mellom. Anonymkode: fa40b...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #128 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er bekymret for hennes framtid. Kanskje det går bra denne gangen, men hva med neste? Jeg er redd for at ts forsøker å bruke forumet til å finne en plausibel forklaring på hennes symptomer, slik at han kan skjule at det er han som har skadet henne. Jeg er fullt klar over at jeg ikke vet noe som helst sikkert. Men jeg får en ekkel magefølelse her. At han har skadet henne, og ønsker å kontakte helsehjelp, men tester på oss om historien hans holde vann…. Anonymkode: fa40b...a4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #129 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kari, nå må du slutte, og alle slutte å diskutere med deg. Dette er så uvesentlig. Husk at det er hans versjon vi leser her. Han forteller jo selv i rene ordelag om sin urimelige reaksjon i samtalen dem i mellom. Anonymkode: fa40b...a4f Det er faktisk ikke det skjønner du... Skal det først analyseres opp og i mente så kan det like gjerne gjøres ordentlig først som sist. Ingen mennesker er feilfrie. Ingen! Selvfølgelig er jeg fullstendig klar over det. Jeg har forresten poengtert alt sammen. Les om igjen du. Det står der svart på hvitt alt sammen. Nå er jeg ferdig. Takk for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #130 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (30 minutter siden): Det er faktisk ikke det skjønner du... Skal det først analyseres opp og i mente så kan det like gjerne gjøres ordentlig først som sist. Ingen mennesker er feilfrie. Ingen! Selvfølgelig er jeg fullstendig klar over det. Jeg har forresten poengtert alt sammen. Les om igjen du. Det står der svart på hvitt alt sammen. Nå er jeg ferdig. Takk for meg. Endelig Anonymkode: fadbf...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #131 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. Jeg synes mange her inne er overdrevent dramatiske. TS har kontakt med henne. Hun er nok sliten og vil sove. Det KAN være mange ting. Kanskje hun har begynnende brystkreft, ALS, UVI, spenningshodepine. Om TS er usikker så ring og snakk med sykepleier. men jeg holder fast ved at det er mye overdramatisering i denne tråden. Jobbet på legevakta i 17 år og vi får mange unødige telefoner. Men beroliger så best vi kan. Anonymkode: caf1b...c52 Er derfor folk ikke ringer til legevakta. Det er dette man blir møtt med. Anonymkode: cae44...1c2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #132 Del Skrevet 2 timer siden Hun måtte sikkert si pent unnskyld før han ringte etter hjelp. Anonymkode: c9693...ceb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #133 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Irak skrev (49 minutter siden): Det er faktisk ikke det skjønner du... Skal det først analyseres opp og i mente så kan det like gjerne gjøres ordentlig først som sist. Ingen mennesker er feilfrie. Ingen! Selvfølgelig er jeg fullstendig klar over det. Jeg har forresten poengtert alt sammen. Les om igjen du. Det står der svart på hvitt alt sammen. Nå er jeg ferdig. Takk for meg. Du er en skjønn kvinne Irak, men jeg tror du trenger terapi etter forholdet du har lagt bak deg. Virker som ditt indre kompass er ødelagt litt. Dette bør du få rettstilt før du eventuelt går inn i nytt forhold, for ellers vil du ikke se røde flagg eller reagere på ting du burde reagere på. Ingen er feilfri nei, men det finnes rett og galt, akseptabelt og ikke akseptabelt, og har man opplevd for mye som egentlig ikke var akseptabelt kan man ha mistet retningslinjene litt. Jeg har vært der selv, så jeg mener ingenting vondt med dette, men dine svar i denne tråden er litt en demonstrasjon av at ditt indre kompass trenger å bli rettet opp i. At du har noe å bearbeide og jobbe deg ut av. ❤️ Endret 2 timer siden av Trolltunge 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #134 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hun var bed bevissthet, ser det kan tolkes slik. Var bare at hun ikke svarte , og pustet fort. Hun så på meg, og jeg så hun var tilstede i blikket. Ts Anonymkode: 621c5...f2f Nær døden opplevelse. Du har sikkert stresset henne til et hjerteanfall. Anonymkode: fadbf...efd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #135 Del Skrevet 2 timer siden Kari svarer like virkelighetsfjernt som ts. Og nå burde ts svare snart Anonymkode: d63ea...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #136 Del Skrevet 44 minutter siden Irak skrev (9 timer siden): Du er rapportert! Ja, hjelpes. Gud forby at denne stakkars kvinnen mottar nødvendig helsehjelp i tide. Vi får bare vente og la TS se om han orker å ringe AMK eller ikke. Jeg skjelver forøvrig som et aspeløv her. Anonymkode: 3e31e...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå