leetha Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Hva søren gjør man. Jeg har veldig tynt og slitt hår, men det verste er dette overhåret som blir som en hjelm på toppen. Har aldri strikk der, bruker pleiende produkter, stusser håret, bleker ikke, siste fødsel for 10 år siden..det bare forblir kort på toppen. Ser jalla ut 24/7. Noen rå tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Har samme problem. Jeg har veldig tynne hårstrå som lett knekker. Behandler håret ekstremt snilt. Ikke farge, aldri varme. Tenker at det kommer når jeg sover og gnisser håret på puten. Har silkepute men likevel skjer det. Viøurderer å begynne med sovelue av silke Anonymkode: 2fb8f...cf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Ikke tenkt på at det er puten. Er kun de siste årene dette har vært et problem. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 Vet det kimses av, men håret mitt er sterkere og vokser fortere etter jeg begynte med vitaminer for håret, vippene er også lenger. Tror jeg ville prøvd noe sånt, for meg tar det 1,5 mnd før jeg så forskjell Anonymkode: 66f14...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet det kimses av, men håret mitt er sterkere og vokser fortere etter jeg begynte med vitaminer for håret, vippene er også lenger. Tror jeg ville prøvd noe sånt, for meg tar det 1,5 mnd før jeg så forskjell Anonymkode: 66f14...9f3 Hår kan ikke absorbere vitaminer. Anonymkode: a2a9b...f35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hår kan ikke absorbere vitaminer. Anonymkode: a2a9b...f35 Men nå vokser ikke hår på utsiden heller da. Anonymkode: a02fe...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hår kan ikke absorbere vitaminer. Anonymkode: a2a9b...f35 Det fungerer om man har mangler av b vitaminer for eks. Anonymkode: 6b9d5...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 15. desember 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet det kimses av, men håret mitt er sterkere og vokser fortere etter jeg begynte med vitaminer for håret, vippene er også lenger. Tror jeg ville prøvd noe sånt, for meg tar det 1,5 mnd før jeg så forskjell Anonymkode: 66f14...9f3 Hvilken hår vitaminer bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #9 Del Skrevet 15. desember 2024 Det håret der virker jo helt ihjel-bleket..? Slutt å bleke så skal du se at det ikke knekker 😉 Anonymkode: a858d...5d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #10 Del Skrevet 15. desember 2024 leetha skrev (2 timer siden): Hvilken hår vitaminer bruker du? Bruker hair luxious, merker faktisk god forskjell når jeg har droppet det noen mnd, spesielt på vippene men også på håret Anonymkode: 66f14...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå