AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #41 Del Skrevet 22 timer siden Sonit skrev (21 timer siden): Vi er helt ukjente med Oslo. Er det mye grøntområder på Takk for svar. Så en ok 2-3 roms går for over 30mill der? Har lite kjennskap til området. Anonymkode: 7b88e...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #42 Del Skrevet 22 timer siden Sonit skrev (21 timer siden): Vi er helt ukjente med Oslo. Er det mye grøntområder på Nordstrand? Takk! Jeg skulle presisert; ikke bymiljø hvor kjøpesenteret er det som preger bydelen. Takk for utfyllende og veldig bra svar. Mannen er låst seg på St. Hanshaugen, men jeg mener vi må se flere steder. Mange steder her som jeg vil se på Takk for svar. Så en ok 2-3 roms går for over 30mill der? Har lite kjennskap til området. Jeg bor på St.hanshaugen og er fornøyd med det 😊 Anonymkode: 7261d...367 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #43 Del Skrevet 22 timer siden Kjelsås Anonymkode: 2f311...35e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #44 Del Skrevet 22 timer siden Skøyen. Da har dere fine turmuligheter på Bygdøy og veldig enkelt med tog. Mye nyere leiligheter der Anonymkode: 59e50...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #45 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Les innlegg igjen, har budsjett på 15-30 mill. Trenger ikke bo på fattige Lambertseter da. Anonymkode: 22b09...f88 Hva er vitsen med å svare så nedlatende? Du klarer ikke å gi råd til ts uten å slenge dritt om Lambertseter? Du må ha alvorlige mindreverdighetskomplekser. Minner meg om kollegaen min som kaller folk som handler på Kid fattige og patetiske. Skjerpings. Ts, jeg vil anbefale de nye leilighetene på Sæter eller Brattlikollen i din prisklasse Dere kan få toppleiligheten der med stor terrasse og flott utsikt. Evt har dere også råd til sjøutsikt på Nordstrand, så er litt opp til dere. Jeg kjenner noen som bor rett ovenfor Katten-stranda, der er det nydelig! Sæter har et lite koselig sentrum + trikk/buss i nærheten, og nærhet til marka/sjøen. Brattlikollen er nærmere Ekeberg og er ikke så mye butikker der, men finnes litt både på Lambertseter, Holtet + Manglerud/Bryn i nærheten. Legger ved noen linker til inspirasjon: Sjelden anledning; Ny toppleilighet | Fantastiske solforhold | Privat takterrasse m/360 graders utsikt | Heis/P-plass | FINN eiendom 51 solrike leiligheter med høy standard til minste detalj. Fra 49 - 178 m2 BRA-i. 37 leiligheter er allerede solgt. | FINN eiendom Lekker 4-R selveier fra 2023 m/2 balkonger|Beliggende tilbaketrukket i skråning m/utsikt|2 baderom|Parkering m/lader! | FINN eiendom Anonymkode: 634af...453 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #46 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): St. Hans Haugen er fint, men det er jo «byen, byen». Det spørs jo hvor urbant vs. Rolig man vil ha det? Anonymkode: f6b6c...6a3 Ja + at det er veldig hipstermiljø der, forandret seg en del side jeg bodde der på 90-tallet. AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nordstrand/Ekeberg er fint, det - men bymiljø vil jeg ikke kalle det. Det er drabantby og villastrøk. Akkurat i Sæterkrysset har man en liten "landsby." Ekeberg, som noen nevner, er veldig hyggelig, men det er én kafe der Simensbråten/Lille Ekeberg er veldig fint, som et "nærmiljø" i byen. Anonymkode: fe1b9...c00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #47 Del Skrevet 21 timer siden Du får noen fantastiske leiligheter i Oslo til den prisen. For eksempel; https://www.finn.no/337290034 https://www.finn.no/379570570 https://www.finn.no/366649579 https://www.finn.no/313581645 Anonymkode: 132b8...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #48 Del Skrevet 21 timer siden Er veldig glad i Nydalen, og kan anbefale det. Godt kollektivt knutepunkt der man aldri trenger å planlegge når bussen eller banen går. Selv bor jeg på ett område som heter Lillo Gård, og jeg har utsikt over hele Oslo herfra med sol hele dagen. En typisk 4-roms koster mellom 11-17 millioner her (ikke 1. etg) Anonymkode: 063f4...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #49 Del Skrevet 20 timer siden Som pensjonist så er også Nesodden noe å vurdere. En kort båttur til Aker brygge eller Lysaker, og du kan få fin bolig med hage og vestvendt strand/solnedgang til den prisen. Anonymkode: c71e1...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #50 Del Skrevet 20 timer siden Det er mange steder med god utsikt. Spesielt utmerker Hellerudtoppen(byens beste utsikt), deler av St.Hanshaugen/Ila etc, Nordstrand, områder på Rosenhoff/Sinsen/Carl Berner, generelt i høye, nye blokker som Pilestredet Park, vil man ha litt bygd i byen er Kampen veldig trivelig og rolig, på Ensjø er det en del fint og sentralt, mye nybygg rundt Helsfyr hvor det er kort vei til flyplassen med buss. nedre del av Kjelsås og på Årvoll er fint, personlig synes jeg Nydalen er sjarmløst, men det kan jo være noe dere liker. St. Hanshaugen er veldig fint, men mye studenter og unge voksne. Så kan dere jo også vurdere om dere vil bo et sted med garasje og heis hvis dere ser langsiktig på det. Anonymkode: 3160d...196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå