AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har hørt mange historier fra min samboer (far til barna) om hvordan mor til barna ikke gadd å ta seg tida til å oppdra ungene da de var sammen, og heller ignorerte de. Tar det med en klype salt, men hører det jo fra svigerfamilien og så vil tro det stemmer til en viss grad. Når vi møtes i butikken eller ellers, da syns jeg plutselig at alle blir så snille og greie og skal være verdens beste foreldre. Det føles som en konkurranse om hvem som er beste foreldrene, og da gjelder det far til barn, mor til barn og stefaren til barn. Jeg mener, de ungene blir dulla så sjukt med, løfta opp, alle tar seg god tid til å lytte på hva ungene har å si. Er det flere som opplever samme?? Anonymkode: 396b4...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Oj, nææææ setter alle de voksene ungene først når de møtes? Untatt deg da… wow, fæle mennesker asså! Lytter de til å med til ungene??! Tar de fokuset fra deg eller lille babe?? Anonymkode: 1384e...b31 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Du, jeg hadde hatt større problemer med at samboer med familie oppførte seg som rasshøl hver gang de traff barnas mor! Anonymkode: 1d610...a03 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har hørt mange historier fra min samboer (far til barna) om hvordan mor til barna ikke gadd å ta seg tida til å oppdra ungene da de var sammen, og heller ignorerte de. Tar det med en klype salt, men hører det jo fra svigerfamilien og så vil tro det stemmer til en viss grad. Når vi møtes i butikken eller ellers, da syns jeg plutselig at alle blir så snille og greie og skal være verdens beste foreldre. Det føles som en konkurranse om hvem som er beste foreldrene, og da gjelder det far til barn, mor til barn og stefaren til barn. Jeg mener, de ungene blir dulla så sjukt med, løfta opp, alle tar seg god tid til å lytte på hva ungene har å si. Er det flere som opplever samme?? Anonymkode: 396b4...1ec Så lenge ungene er tilstedet så bør det jo være slik. Har derimot opplevd at eksen skal overgå meg i å være best forelder ved møter i bhg/skole. Han blir så ivrig på å fortelle alt han gjør for barnet, alt barnet viser av fremgang hos han at jeg syns det blir kleint å gå på møter med han. Anonymkode: 8b3f4...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Av ren nysgjerrighet, hvilken oppførsel ville du foretrukket å se? Anonymkode: 65b70...748 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har hørt mange historier fra min samboer (far til barna) om hvordan mor til barna ikke gadd å ta seg tida til å oppdra ungene da de var sammen, og heller ignorerte de. Tar det med en klype salt, men hører det jo fra svigerfamilien og så vil tro det stemmer til en viss grad. Dette hadde jeg ikke ønsket å høre på. Og du ser jo selv hvorfor de kunne ha holdt dette for seg selv, det blir ekstra ubehagelig for deg å møte henne. Jeg ville bare ha sagt at hun gjør nok så godt hun kan neste gang de setter i gang. Før eller senere kommer ungene til å få med seg sånne kommentarer og det skal de slippe. Anonymkode: 358cf...374 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacadamiaNut Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Skjønner det blir kleint mtp det du vet om henne. Men du får la tvilen komme henne til gode, tenk at hun prøver å bøte på den tidligere oppførselen sin. Kanskje dette er hennes måte å gjøre det på☺️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Bedre enn at foreldre kappes om å være dritt mot ungene, vel? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Synes det særeste her er at han snakker dritt om henne, og at familien hans også gjør det. De burde ha litt mer respekt for barnas/barnebarnas mor. Anonymkode: 40518...ce1 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Far til mine barn og hans familie snakker mye dritt om meg. Att jeg er uegna, ikke er en god mor osv. Enda de VET at far har utøvd vold, sittet i fengsel for dette og måtte betale meg, og 1 av barna, erstatning. Han nye samboer snakker nå også dritt om meg. Hun sluker rått alt det far og hans familie sier. Jaja, sier nå jeg..... Men du skal ha rett i at vi er ikke hyggelige når vi sees på butikken. Jeg sier hei. De svarer ikke. Likegreit Anonymkode: 0906f...300 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det flere som opplever samme?? Anonymkode: 396b4...1ec Er du misunnelig på barn som får oppmerksomhet?? Anonymkode: 44059...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden Er mye bedre være "fake" en dårlig oppførsel når man treffer "på". Ærligtalt ts. Hva ville du heller hatt? At dere alle sto bak brødhylla på Rema rakk fing og tunge til hverandre? Anonymkode: 1bd98...473 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13 timer siden #13 Del Skrevet 13 timer siden Du kaller det fake, andre kaller det normal folkeskikk. At han og familien snakker stygt om henne til deg er adskillig mer bekymringsverdig oppførsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #14 Del Skrevet 13 timer siden Men til spørsmålet ditt da, hvordan du skal takle at alle er så snille når de møtes- hvis det er et problem for deg så må du nesten gå litt inn i deg selv. Anonymkode: 40518...ce1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #15 Del Skrevet 13 timer siden Hvor gammel er du trådstarter? Og hvor gammel er de andre involverte? Anonymkode: 17e43...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå