Gå til innhold

Han fikk den ikke inn, så dro han med en gang

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Aldri hatt sex, og dette var egentlig litt press fra hans side så jeg tenkte bare å få det overstått. Han presset litt og overtalte meg til å prøve mer, og det endte med at det gjorde vondt når han prøvde å penetrere så vi stoppet. Han klarte ikke å komme seg ut døra fort nok etter det, lol. Jeg sa til han at jeg var antageligvis for trang før han prøvde. Var ikke mye prep heller, så han var nok bare ute etter å tømme seg, men nå sitter jeg litt å lurer på hvordan jeg skal kunne klare dette i fremtiden 😂

Hvordan bli løsere liksom?

Anonymkode: ff75f...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mest sannsynlig handler det om at du ikke var kåt, ikke at du er for trang. Det finnes medisinske tilstander som gjør det vanskelig å ha samleie, men mest sannsynlig er det det første jeg skriver som er greia. Når du er klar og har lyst, og er sammen med en som er opptatt av hvordan du har det, vil det antageligvis være helt annerledes. 

Anonymkode: 7b27c...46a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg prøvde mitt første samleie, opplevde jeg at hun jeg var sammen med da, hadde det på samme måten. Hun ble kåt og våt, men penetrering var ikke mulig. Hun fortalte meg at hun hadde vært sammen med flere menn, men samleie hadde det aldri blitt noe av.
Etter noen måneder med slike opplevelser ga jeg opp. Jeg har vært sammen med mange andre jenter/kvinner senere, men aldri opplevd noe tilsvarende.
Jeg anbefaler at du prøver med en liten dildo med mye glidekrem.

Anonymkode: ccf5c...8b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For en klønete fyr. Jeg er nok altfor seksuelt nysgjerrig til å forstå dem som ikke bruker masse tid med fingre og munn, før de går videre. Det gjør kanskje også at jeg ikke skjønner kvinner, som aldri har penetrert seg selv med noe. 

Anonymkode: 38df0...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aldri hatt sex, og dette var egentlig litt press fra hans side så jeg tenkte bare å få det overstått. Han presset litt og overtalte meg til å prøve mer, og det endte med at det gjorde vondt når han prøvde å penetrere så vi stoppet. Han klarte ikke å komme seg ut døra fort nok etter det, lol. Jeg sa til han at jeg var antageligvis for trang før han prøvde. Var ikke mye prep heller, så han var nok bare ute etter å tømme seg, men nå sitter jeg litt å lurer på hvordan jeg skal kunne klare dette i fremtiden 😂

Hvordan bli løsere liksom?

Anonymkode: ff75f...da9

Hørtes ikke ut som om du var særlig tent eller klar... og det hjalp neppe at det begynte å gjøre vondt. Er ikke lysten i hodet, fungerer ikke resten av kroppen heller.

Kontrollspørsmål: hva skjer når du mastuberer da? Fungerer kroppen "som normalt" da? Et sexleketøy ... funker det? Hvis ja, så er kroppen akkurat så løs og ledig den trenger å være. Da er det noe annet som ikke funka den dagen.

Mitt råd til fremtiden; ikke stress med sex og heller ikke la deg presse. La det skje naturlig. Da er det mye enklere å slappe av, bli så kåt og klar du trenger og kan faktisk nyte opplevelsen framfor "å bare få det overstått". Sex skal være en positivt og god ting ... ikke en jobb å få unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...