Gå til innhold

Hva synes dere om folk som sniker i køa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, min sønn på 6 år og min voksne datter sto i dag i kø på et gatekjøkken. Det var veldig lang kø. Foran oss var et par og da de drev og sa bestillingen sin, kom det en kar fra langt bak i køa. Hun som sto i køa foran oss sa at de kunne ta med bestillingen deres slik at de slapp å vente så lenge. Det var mange som skumme ha hver sin meny (så vidt jeg kunne telle var det tre par til med totalt 5 barn!) så det ble en stor bestilling. I tillegg tok det mye tid med hvilken drikke hver og en skulle ha så vi måtte vente veldig mye lenger, både på å få bestille og på at maten skulle bli ferdig. 

jeg syns dette rett og slett er usmakelig og frekt! 

hva mener dere? 

Anonymkode: 72de1...b21

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er frekt og ikke greit. 

Vet ikke om jeg hadde sagt noe da

Anonymkode: 3d45d...c9d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg, min sønn på 6 år og min voksne datter sto i dag i kø på et gatekjøkken. Det var veldig lang kø. Foran oss var et par og da de drev og sa bestillingen sin, kom det en kar fra langt bak i køa. Hun som sto i køa foran oss sa at de kunne ta med bestillingen deres slik at de slapp å vente så lenge. Det var mange som skumme ha hver sin meny (så vidt jeg kunne telle var det tre par til med totalt 5 barn!) så det ble en stor bestilling. I tillegg tok det mye tid med hvilken drikke hver og en skulle ha så vi måtte vente veldig mye lenger, både på å få bestille og på at maten skulle bli ferdig. 

jeg syns dette rett og slett er usmakelig og frekt! 

hva mener dere? 

Anonymkode: 72de1...b21

Var de et følge i utgangspunktet? 

Anonymkode: 3040a...5e2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto i kø på Europris i dag, var bare ei foran meg som ble ekspedert. Vipps, så kommer en bestemor med barnebarn på 4-5 år og bare slenger smågodtposen sin på rullebåndet foran meg der jeg sto (jeg hadde ikke lagt mine varer på båndet enda).

Jeg sa ingenting, men jeg er nok ikke et bedre menneske enn at jeg så surt på henne, ja.... Så faktisk ut som hun fikk et lite snev av forståelse for hva hun hadde gjort da jeg la mine ting på rett bak hennes, men hun sa heller ingenting.

Anonymkode: 1220e...1ac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min erfaring er det ofte godt voksne mennesker som sniker i køer. Det virker som de mener de er berettiget til å snike fordi de er eldre. 
Syns det er usmakelig og frekt å snike uansett alder. Tenker at det er egosentriske typer som mangler grunnleggende folkeskikk. 

Anonymkode: 6e173...365

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert og gir tydelig beskjed. Mange er nok mer tålmodige enn meg der…

Anonymkode: 08d58...994

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Stort sett bare pensjonister jeg opplever som sniker. 

Anonymkode: 9edd1...b23

Samme her, har hatt så mange sære opplevelser med pensjonister og rullebåndet at man ikke skulle tro de har levd såpass lenge som de har.

Anonymkode: f689c...7ac

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk setter jeg på plass, og da blir de plutselig flau 😅

Anonymkode: c6fb7...aa2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... som sniker i køen, legger møkkete sko/støvler i setet foran seg på trikk/buss, som klemmer på alle avocadoene for å finne ut hvilke som er modne eller ei . jeg dauer!:mynona:

Anonymkode: e2033...0ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig irritert, men har tidligere ikke sagt noe. Det har jeg alltid angret på. Sånne mennesker fortjener å høre at det ikke er greit.

Nå tror jeg at jeg kunne sagt noe. Jeg merker at ettersom jeg blir eldre så mister jeg tålmodigheten min med mennesker som tar seg til rette.

Anonymkode: 2830e...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det selv i dag, da jeg og venninnen min skulle kjøpe is i kiosken da en godt voksen dame bak oss prøve å skaffe seg pommes frittes før oss. Venninnen min sa i fra heldigvis.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I direkte voksen kjeft funker for meg 😅 Super tåpelig og barnlig men jeg pleier å reagere passiv aggressivt ved å si noe sånt som "jammen var det ikke mye kø etikette her" veldig høyt til mannen eller hvem jeg eventuelt måtte være med 😂 

Anonymkode: 3be08...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I direkte voksen kjeft funker for meg 😅 Super tåpelig og barnlig men jeg pleier å reagere passiv aggressivt ved å si noe sånt som "jammen var det ikke mye kø etikette her" veldig høyt til mannen eller hvem jeg eventuelt måtte være med 😂 

Indirekte**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg bare foran de som sniker, jeg. Eller kjører vogna i de. Er jeg i dårlig humør sier jeg i fra og på en lite hyggelig måte og. Det er noe med det som trigger meg 😅

Anonymkode: baa5c...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever type småbarnsmødre med gråtnde unge som sniker "dere må slippe oss forbi for her er det krise". Jeg er han dumme som svarer at det er krise for meg også, så nei, dessverre. Du vet hvor køen starter.

Anonymkode: 9fa31...fe6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pensjonister er rå på sniking i kø😬 og innvandrere, de eier ikke køkultur litt engang🫠

Anonymkode: 26aac...abf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniking er ikke greit, men her var det vel en gjeng i følge som hadde en person i køen? Aldri gøy å komme bak en diger gjeng, men dette hadde jeg godtatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...