AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #61 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg er veldig nysgjerrig hva mannen har som unnskyldning når han endelig begynner å snakke igjen 🍿 Anonymkode: ceab2...115 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #62 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Med kompis, mener du en mann? I så fall har du forklaringen, han følte seg truet. Fleste menn vet at mannlige venner til kvinner er ikke de "vennene" som kvinner tror de har. Unntaket er om han er homofil. Anonymkode: 4fc90...9f6 Dette blir for dumt har kjent hverandre i over 20 år, han gift og barn. Han har møtt han noen ganger før, da har han ikke reagert etter å ha møtt han,ikke flørtete tone eller noe. Anonymkode: ea6cc...2bd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #63 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #64 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd Tror jeg hadde flyttet ut igjen derfra ganske så kjapt, for dette kan du ikke leve med og i. Og datteren din skal i hvert fall få slippe å måtte forholde seg til slik oppførsel. Anonymkode: bfe6a...aa5 14 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #65 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd 🤮 kvalm fyr Anonymkode: ceab2...115 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #66 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har nettopp flyttet sammen, en kompis av meg skulle hjelpe meg med å kaste og flytte ting. Samboeren min, meg og kompisen min satt i stuen. Jeg sa til samboeren min at den ene sofaen skulle på rommet til datteren min, da ble han fryktelig irritert å sa at det ikke var plass å at det var helt håpløst! Så reiser han seg opp å sa at “dette gidder jeg ikke, jeg trekker meg!” Så gikk han ut å smalt hardt døren igjen etter seg. Jeg ble veldig pinlig berørt av oppførselen hans iom kameraten min var der å de kjenner ikke hverandre så godt heller. Et par andre venner av meg kom også å hjalp, samboeren min løftet ikke en finger å satt bare oppe i andre etasje på mobilen mens alle vi andre flyttet og kastet ting. Etter vi var ferdig bestilte jeg mat som takk for hjelpen for vennene mine, da flyttet samboeren min seg inn på soverommet i stedet. Han sier ingenting når han går forbi oss i stuen, totalt ignorerer oss å later som vi ikke er her, jeg stakk hodet inn for å høre om han ville ha mat, det ville han ikke. Mannen er 50 år å jeg skjemmes av oppførselen hans ovenfor oss. Hva hadde du gjort? Anonymkode: ea6cc...2bd Nå tester han grensene dine, senere kommer han til å strekke de lengre. Han reagerer sterkt på en filleting for å se om han kan tråkke på deg mer senere. Vær så snill å dropp han, gir du en sjanse har du tapt alt. Anonymkode: e3e0f...9ee 11 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #67 Del Skrevet 14. desember 2024 Ikke gå. Løp. Anonymkode: c92e5...256 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #68 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har flyttet alle hans ting, han har plassert det slik han vil ha det. Min kompis og resten av vennene mine skulle kaste mine ting å datteren min ville ha en sovesofa inn på rommet hennes. Anonymkode: ea6cc...2bd Litt bekymret at du lar din datter bo sammen med en 50 år gammel opprørsk mann. Høres ikke sunt ut. Stakkars jente. Flytt! Anonymkode: 1bfed...c98 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #69 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd Verre enn en opprørsk gutt på 15 år dette. Noe sier meg ts at du ikke klarer sette grenser for deg selv. Redd din datter!!!!FLYTT Anonymkode: 1bfed...c98 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #70 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd Ut frå det du har sagt til no tykker eg han verkar som ein lat og slapp mann og eigentleg ikkje er glad i deg eller likar deg. Når han flyttar saman med deg no så får han større komfort der dokker deler husleige og utgiftar, og sikkert at du gjer mest husarbeid, ikkje minst jamleg sex. Sidan du er ok med å ikkje ta med dine ting i den nye heimen, tippar eg at du gjev deg mykje og at han ofte får viljen sin. Du kjem ikkje til å få eit godt liv med denne mannen. Flytt ut og finn deg ein mann som behandler deg bra. Anonymkode: eb7d1...dff 9 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #71 Del Skrevet 14. desember 2024 Del 1 av historien mangler. Du har hoppet rett til det bikket over for han. Anonymkode: efb46...2c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #72 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Del 1 av historien mangler. Du har hoppet rett til det bikket over for han. Anonymkode: efb46...2c9 Historien begynner akkuratt slik jeg forklarte meg i hovedinnlegget.. kompis som vitne, han satt og fikk med seg alt fra ende til start.. Anonymkode: ea6cc...2bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 14. desember 2024 #73 Del Skrevet 14. desember 2024 Hvorfor har du nesten ikke med deg ting mens han har med mye ting? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #74 Del Skrevet 14. desember 2024 Virrevirrevapp skrev (7 minutter siden): Hvorfor har du nesten ikke med deg ting mens han har med mye ting? Mine ting er gamle og litt udaterte Anonymkode: ea6cc...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #75 Del Skrevet 14. desember 2024 Hadde flyttet rett ut igjen. Anonymkode: a7eae...92d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #76 Del Skrevet 14. desember 2024 Du må nok gå etter ham og få ham til å snakke. Det går jo ikke å leve sammen hvis han skal reagere sånn. Du høres litt konfliktsky ut.. Synes det er rart du ville flytte sammen med en fyr som ikke har løftet en finger for å hjelpe deg med noe. Det er rart av en mann, synes jeg. Anonymkode: f97c4...49c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #77 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd Du forstår at du ikke kan bo sammen med denne mannen så lenge du har barn, Ts? Anonymkode: f8b5d...67d 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #78 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk inn til han spurte hva i all verden dette handlet om, han sa først hva mener du?! Jeg spurte om han synes det var greit å bare storme ut slik over en sofa? Å at jeg syntes det var en ugrei og barnslig reaksjon. Han sa da at det er ikke plass til den jævla sofaen, trodde vi var enige om det! Jeg har nevnt denne sofaen før å den står ikke i veien for han, han har heller aldri sagt at den ikke får komme inn i huset her, det sa han først nå. Jeg har ikke et eneste møbel/bilde/pyntegjenstand eller noenting fra min leilighet her i huset, kun hans ting. Han mente jeg dreit HAN ut kun fordi jeg nevnte at datteren min ville ha den på rommet sitt, han sa at han er sint på meg for dette. Jeg spurte han om hvorfor han ignorerte og behandlet vennene mine som luft å ikke gadd å hjelpe til, da svarte han at han ikke trengte å hjelpe til for vi var nok folk! Spurte om han hadde syntes at det hadde vært greit om jeg hadde behandlet vennenne hans som luft, ikke si hei eller noe, det brydde han seg ikke om å svare på en gang. Nå sitter han bare på rommet og drikker øl. Anonymkode: ea6cc...2bd Jeg tror du burde innse at flyttingen var et feilgrep, og reversere dette. Du kan ikke bo der, med datteren din, når han er så vanskelig. Det kommer ikke til å bli et godt liv. Beklager.. Trist! Anonymkode: f97c4...49c 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #79 Del Skrevet 15. desember 2024 Hadde du likt om han hadde ringt ei venninne så hun kunne komme å hjelpe han med å kaste og rydde i tingene hans da? Kan det være der det ligger? Anonymkode: b957f...31a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #80 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde du likt om han hadde ringt ei venninne så hun kunne komme å hjelpe han med å kaste og rydde i tingene hans da? Kan det være der det ligger? Anonymkode: b957f...31a Herregud, det er jo galskap å tenke i de banene der. Nei jeg hadde alldeles ikke reagert om en gift barndomsvenninne han hadde kjennt i over 20 år var med å hjalp med flytting. Var jo ikke bare kompisen min der, han kom ca 15 minutter før de andre vennene mine fordi han skulle svippe konen sin til sentrum til en avtale hun hadde, vi bor like ved.. Anonymkode: ea6cc...2bd 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå