Gå til innhold

Hvilke krav har du til potensiell partner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Å da syns du ikke det er beundringsverdig? Alle ønsker ikke noen som har det livet, om de er i det eller ikke er i det. Jeg som ikke har, ønsker noen med normal jobb og ikke jobber for mye, for tid sammen er svært viktig for meg. 

Ingen må være forsørger? Tror ikke jeg kjenner et eneste par hvor en er det foruten mitt begge veier, da vi begge hadde en vanskelig periode på ulike tidspunkt, som nå er over og det er forholdet også. Ikke dramatisk brudd, ikke relatert til det.

For de fleste vil den type liv aldri være relevant, men det er nesten med i hver eneste samtale vi har rundt dating og det er litt rart. 

Anonymkode: 7cf56...ffa

Det er beundringsverdig, men det er ikke det som veier for at jeg velger en dame. For meg og de fleste andre menn så er det andre verdier. Jeg kunne ha vært sammen med ei som jobber på en normal matbutikk eller annet. Bare de andre verdiene, personligheten osv var der. 

Uansett så får hun ha lykke til med å finne en partner.

Anonymkode: e1826...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken kvinner eller menn bryr seg om yrket som sådan, men ofte (ikke alltid) sier jo yrket litt om hvem personen er, også. Jeg ville aldri felt en dame på om hun jobbet i en butikk, men jeg liker at dama har et skarpt hode, har noen talenter/evner jeg kan bli inspirert av/lære av, har en god del boklig kunnskap o.l. - og det er normalt sett ikke i en dagligvarebutikk man finner sånne. Minus studenter, da - som gjerne kan være der mens de fullfører utdanningen sin. Men om noen hadde hatt disse egenskapene og jeg plutselig fant ut at hun jobbet i kassa på supern? Null stress. Men jeg ville ikke sveipet på det på Tinder, fordi hele poenget med en datingapp er å filtrere så de du sveiper på er personer som har en bedre sjanse for å være en match enn om du bare huker tak i en tilfeldig kvinne på gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...