Gå til innhold

Dere med én svigerfamilie på annen kant av landet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hvor mye ferietid ila året er dere på ferie hos dem?

Anonymkode: bbded...0ce

Jeg er singel,men har god kontakt med foreldrene til eksmannen pga barna, og jeg har alltid også likt dem. barnefaren har kuttet ut de fleste etter han fant seg ny dame for 6 år siden, han har vel kun kontakt med foreldrene på tlf ellers lite. barna er er hos besteforeldrene hver 3 helg og  2 uker på sommeren, og reiser også av og til i høst, påske og vinterferien også, de tar de også med på turer til syden og hytte og stiller veldig mye opp for oss alle. Jeg er alene med dem + at jeg ikke har familie uten om 2 onkler og 2 søskenbarn, mine foreldre er døde og er enebarn.

Vi skal feire hos dem i jula. de bor ikke akkurat på andre siden av landet,men de bor 4 timer unna med tog.

Anonymkode: 3bd4f...148

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei synes det er viktig barna kjenner til familien 

Anonymkode: 464a2...e1c

Enig i det, men tror mange bruker svært mye av sine ferier på steder de egentlig ikke ønsker å være.

Anonymkode: 329e1...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien til mannen min bor ca 8 timers kjøretur unna. Vi er der som regel i en ukes tid om sommeren, eller evt i høstferien hvis vi reiser på annen sommerferie. De kommer hit på besøk kanskje en gang i året. Det er litt trangt om plassen når vi er på besøk, så orker ikke være der veldig lenge.

Anonymkode: 789e7...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...