Gå til innhold

Flørtende blikkontakt med annen jente under date

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var nylig på en date som var helt grei. Vi var på par utesteder og tok et par glass vin og øl. Første stedet som vi var på la jeg merke til ei annen jente som kikket ofte bort på meg. Hun var sammen med en jentegjeng og det kunne ligne på et julebord. Av og til møtte jeg øynene hennes, da jeg ble egentlig litt nysgjerrig og smigret over de blikkene hun ga. Men i all hovedsak ga jeg 99% av min oppmerksomhet til hun jeg faktisk var sammen med, men hvis jeg kunne valgt hadde jeg byttet ut daten med hun andre for å si det sånn🙈

For å være heeeelt ærlig så ble jeg vel egentlig mer betatt av hun andre enn selve daten, så nå skulle jeg gjerne ha visst hvem hun smugkikker’n var😅 I etterpåklokskap burde jeg kanskje ha bailet fra daten på et tidspunkt og gått tilbake på første sted, men det ble ganske sent faktisk. Noen som har noe forslag på hvordan jeg skal finne ut av hvem hun var? 🥹

Hilsen er noe forvirret mann…

Anonymkode: 1a428...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte det kom et eller annet spørsmål om datens reaksjon eller tanker rundt din oppførsel her jeg, men så er hele spørsmålet ditt et helt generelt "Hvordan finner man i ettertid ut hvem noen man så på et offentlig sted er?". Hvordan i alle dager skulle folk på Singelliv og dating-underforumet til Kvinneguiden ha noen kompetanse på det å identifisere personer man tilfeldigvis ser i offentligheten?

Du virker forøvrig som en dust. Hilsen forlovet mann, så dette sies ikke fordi jeg selv er ensom og ulykkelig og sur på menn eller noe i den dur.

Anonymkode: d6e89...d58

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spore opp en ukjent dame fordi hun så på deg på offentlig sted er første skritt på veien mot å bli stalker. Helt uavhengig av om hun faktisk bevisst flørtet med deg eller ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Si til daten at du dessverre ikke er interessert. 

2) Dra tilbake til utestedet du var på de neste 12 helgene og håp på det beste.

3) Du er et troll som håper folk vil skjelle deg ut for dårlig oppførsel her.

Anonymkode: 2d0a3...6e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Herregud, er det mulig å bli mer drittsekk? 

Anonymkode: 4ed4b...30a

Drittsekk, er vel mer drittsekk å bli satt tvang forhold, man møter folk å dater mange samtidig for å finne ut hvem man vil virkelig ha eller så finner man det aldri ut

Anonymkode: 8c104...c01

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå det er ganske dårlig stil av den dama å sitte og "flørte" med en kar som tilsynelatende er ute med dama, så er dette egentlig den type dame du ønsker deg? Lite attraktivt med damer som ikke respekterer folk som er i forhold (hun kunne ikke vite hva slags forhold du har til den dama du var ute med).

Hvordan du skal få tak i henne nå i ettertid er det vel ingen som kan vite. Skal mye til at hun tilfeldigvis er på utestedet når du kommer dit for å se etter henne. Du kan eventuelt høre med utestedet om det var julebord der den aktuelle dagen, og hvilket firma det var.

Anonymkode: e23b4...bf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (9 timer siden):

Kanskje det er venninna til daten.

Kan faktisk være. Kan ha sittet å sett for å følge med.

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg synes nå det er ganske dårlig stil av den dama å sitte og "flørte" med en kar som tilsynelatende er ute med dama, så er dette egentlig den type dame du ønsker deg? Lite attraktivt med damer som ikke respekterer folk som er i forhold (hun kunne ikke vite hva slags forhold du har til den dama du var ute med).

Hvordan du skal få tak i henne nå i ettertid er det vel ingen som kan vite. Skal mye til at hun tilfeldigvis er på utestedet når du kommer dit for å se etter henne. Du kan eventuelt høre med utestedet om det var julebord der den aktuelle dagen, og hvilket firma det var.

Anonymkode: e23b4...bf9

Er ikke sikkert hun flørtet. Kan ha sett, fordi han også så på henne fordi han syns hun er pen.

Anonymkode: bd113...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...