Thyra Skrevet 16. desember #41 Del Skrevet 16. desember Håndsåpe, håndklær, toalettpapir, søppelbøtte med pose i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #42 Del Skrevet 16. desember Kniv & gaffel skrev (På 14.12.2024 den 21.12): Først og fremst håndklær og kluter, og eventuelt håndsåpe. Dusjsåpe kan også være fint, men for hårprodukter vil jeg bruke mine egne. Mitt tørre krøllete hår trenger hårpleie som er tilpasset den hårtypen. "Vanlige" shampoer og balsamer som passer for glatt hår, tørker ut krøllene og gjør at håret tover seg og blir vanskelig å gre. Mens mitt fine/tynne, glatte hår må ha volumsjampo, hvis ikke blir det helt flatt og kjempefett! Derfor: ikke gidd å kjøp hårprodukter. Men en nøytral dusjsåpe/kroppssåpe kan være fint. AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 23.57): Jeg trenger kun håndduk og så er det greit å få vite hvor jeg kan finne dopapir hvis rullen er tom. Å kjøpe ting for å legge på nattbordet er bare tull for min del, jeg har med meg det jeg trenger. Hvis det skulle være noe så blir jeg glad hvis det står ei kald solo i kjøleskapet (blir kvalm av å bare drikke vann). Anonymkode: b00a9...a76 Kvalm av å drikke vann!? Den har jeg aldri hørt før. AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 3.18): Jeg pleier å ha et tydelig ubrukt glass tilgjengelig enten på badet eller på nattbordet. Jeg har også en boks med kleenex på nattbordet på gjesterommet da jeg alltid blir litt tett i nesen av å reise med aircon. Anonymkode: 576a0...b5d Støtter rent glass (enten til å drikke vann eller til tannglass etc) Anonymkode: a2a17...8c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #43 Del Skrevet 16. desember Hvorfor legger man egentlig håndklær på sengen? Rart. Anonymkode: cfdc8...fee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #44 Del Skrevet 16. desember AnonymBruker skrev (På 15.12.2024 den 7.48): Jeg forteller gjester at de finner håndklær i skapet. De fleste har vel med egne produkter, men såpe og sjampo er alltid tilgjengelig inne i dusjkabinettet om de skulle trenge det. Hva er en dokurv? Anonymkode: 2d753...a69 Noe enkelte på bryllupsforumet hadde det veldig moro med for noen år siden. Prøv å google kvinneguiden + dokurv. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor legger man egentlig håndklær på sengen? Rart. Anonymkode: cfdc8...fee Poenget er vel bare å gjøre det mest mulig innlysende at disse håndklærne er beregnet på gjestene. Det er ikke alle som har verken eget gjestebad eller plass til å legge frem ekstra håndklær på badet. Anonymkode: 1adae...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember #45 Del Skrevet 16. desember Håndkle, dusjsåpe, sjampo, balsam (kan godt være billig type), håndsåpe, tannkrem, en tannbørste i reserve, hårføner, q-tips, bomullspads, gjerne renseservietter/sminkefjerner i tilfelle noen har glemt sitt, håndkrem, gjerne en liten, nøytral bodylotion. Lurt med nødpakke med bind og tamponger og ja, søppelbøtte på badet. Vannglass på rommet. Morgenkåpe og ullsokker hvis man har ekstra. Anonymkode: def75...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå