Virrevirrevapp Skrevet 14. desember 2024 #21 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjøp inn nok dopapir og kanskje noen nye håndklær. En god håndsåpe, nøytral dusjsåpe og tilgjengelig hårføner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 14. desember 2024 #22 Del Skrevet 14. desember 2024 Først og fremst håndklær og kluter, og eventuelt håndsåpe. Dusjsåpe kan også være fint, men for hårprodukter vil jeg bruke mine egne. Mitt tørre krøllete hår trenger hårpleie som er tilpasset den hårtypen. "Vanlige" shampoer og balsamer som passer for glatt hår, tørker ut krøllene og gjør at håret tover seg og blir vanskelig å gre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #23 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg har et par ekstra badekåper jeg tar frem når jeg får besøk. Det er det flere som setter pris på om de skal på badet på natta. Jeg har også hjemmestrikkede tøfler som kan vaskes, men jeg bor i et hus hvor det kan være gulvkaldt. Såpe, shampoo, balsam, q-tips - er det bare å forsyne seg av. Kjøper ikke noe spesielt til gjester. Anonymkode: a3978...6e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #24 Del Skrevet 14. desember 2024 Handsåpe og dopapir. Og et skift med handklær om det var snakk om 3+dager. Anonymkode: ddc2d...f53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #25 Del Skrevet 14. desember 2024 Virrevirrevapp skrev (På 14.12.2024 den 20.06): Kjøp inn nok dopapir og kanskje noen nye håndklær. En god håndsåpe, nøytral dusjsåpe og tilgjengelig hårføner. Ekspander Jeg er glad de som overnatter her ikke er så storforlangende at de forventer nye håndklær. Hårføner er tilgjengelig hvis eieren er hjemme. Anonymkode: e2348...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #26 Del Skrevet 14. desember 2024 Har alltid med alt av produkter jeg trenger selv, så det eneste du trenger å stille med er håndsåpe, toalettpapir og håndduker😊 Anonymkode: b4c25...204 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #27 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg trenger kun håndduk og så er det greit å få vite hvor jeg kan finne dopapir hvis rullen er tom. Å kjøpe ting for å legge på nattbordet er bare tull for min del, jeg har med meg det jeg trenger. Hvis det skulle være noe så blir jeg glad hvis det står ei kald solo i kjøleskapet (blir kvalm av å bare drikke vann). Anonymkode: b00a9...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #28 Del Skrevet 15. desember 2024 Så lenge det er dopapir, rene håndklær og håndsåpe så er jeg mer enn nok fornøyd. Anonymkode: 164b7...e3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #29 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg pleier å ha et tydelig ubrukt glass tilgjengelig enten på badet eller på nattbordet. Jeg har også en boks med kleenex på nattbordet på gjesterommet da jeg alltid blir litt tett i nesen av å reise med aircon. Anonymkode: 576a0...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 15. desember 2024 #30 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 21.16): Jeg er glad de som overnatter her ikke er så storforlangende at de forventer nye håndklær. Hårføner er tilgjengelig hvis eieren er hjemme. Anonymkode: e2348...4a9 Ekspander Kommer jo an på hva man har fra før. Håndhåndklær vaskes mye og blir fort slitt, så et besøk kan være fin anledning til å få noe nytt. Jeg vurderer selv å skaffe noe nytt i anledning jula. Hvis jeg reiser tar jeg med reise-hårføner, så vanlig hårføner er på badet hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #31 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har alltid toalettsaker og sånt med selv. Men jeg var på overnatting hos noen når jeg skulle i et bryllup. Synes det var så fantastisk fordi det låg en ansiktsmaske på hodeputa mi når jeg kom 😍 Anonymkode: be001...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #32 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 14.12.2024 den 12.48): Dokurv! 😍😍😍 Anonymkode: 64081...9aa Ekspander Jeg forteller gjester at de finner håndklær i skapet. De fleste har vel med egne produkter, men såpe og sjampo er alltid tilgjengelig inne i dusjkabinettet om de skulle trenge det. Hva er en dokurv? Anonymkode: 2d753...a69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 15. desember 2024 #33 Del Skrevet 15. desember 2024 På gjestebadet pleier jeg å sette fram produkter som jeg har fått i gave og ikke kommer til å bruke selv. Og håndklær som ikke passer sammen med de vi har på hovedbadet (de er ikke av dårligere kvalitet, heller tvert imot, men f.eks feil farge/mønster). Det ligger også et par nye tannbørster og tannkrem i skuffen, pleier å kjøpe et par ekstra når det er tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 15. desember 2024 #34 Del Skrevet 15. desember 2024 Ikke vits å stelle i stand for mye. Sjampo og balsam har de fleste med. Mange ulike preferanser. Tilby de heller av deres dersom de ikke har med. Håndsåpe er der vel fra før av. Samme med dusjsåpe. Det som trengs er et håndkle eller to, kanskje en vaskeklut. Samt tilby rene ved behov for ekstra. Har dere flere bad så tilby dem et av de og la de ha det i fred. Alltid godt å slippe å måtte ta hensyn til at alle kanskje har behov for badet om morgenen, planlegge dusjing osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #35 Del Skrevet 15. desember 2024 Gi gjerne beskjed om at dere har sengetøy, håndkler og shampo/balsam. Da slipper de å pakke med og kan pakke mindre. Avhengig av forholdet deres og hva som er naturlig: vannkoker på rommet, te, en liten skål sukker, pulverkaffe. Våkner de svært tidlig og ikke vil forstyrre, kan de ta den en kopp på rommet. Noen foretrekker det uansett som en rolig start. Har dere noen interessante blader og bøker kan du legge noen på nattbordet om de får lyst å lese noe på morgen/kveld. Radio hvis dere har. Men ville ikke kjøpt inn nytt. Ingen forventer så mye. Tenker det ikke er nødvendig med overraskelse. Men hvis du tilfeldigvis driver å strikker eller noe, så kan du jo legge hver sitt par med ullsokker på sengen. Fint hvis det er gulvkaldt eller på morgenen å "labbe" rundt i. Det jeg hadde satt mest pris på er praktiske beskjeder. Skal dere feks på jobb mens gjestene er der ville jeg sagt at feks badet (om det er ett) er opptatt 07-0720 ca. Så går ting litt mer "smurt". Eller om dere har barn, feks fortelle når kveldsstellet er. Har dere liten varmtvannstank ville jeg opplyst om det. Noen dusjer leeeeenge. Søppelbøtte på badet! Skal de bli en stund ville jeg laget plass i en hylle på badet så slipper de å ta inn og ut ting hele tiden. Samme med en hylle i kjøleskapet. For oss som ikke vil være til bry, hjelper det ikke å si "føl deg som hjemme, det er mat i kjøleskapet om dere blir sulten utenom". Anonymkode: 9f7ee...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #36 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg forventer håndklær og sengetøy. Håndsåpe, toalettpapir og søppel på badet tar jeg som en selvfølge i ett hvert møbelert hjem, så med mindre man skal bo på sofaen/gulvet i ett studentkollektiv så bør det være unødvendig nevne... Hvis det blir satt frem sjampo, balsam og anet styr, så håper jeg det er god nok plass til å sette det til sides så jeg får plass til eget. Jeg bor ofte hos familie og venner, i 2-7 dager, og reiser alltid med fly. De få gangene jeg glemmer dusjsåpe eller andre badeprodukter så spør jeg om å stoppe innom butikken så jeg kan kjøpe det. Anonymkode: ac22a...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #37 Del Skrevet 15. desember 2024 Hadde satt pris på et stort badehåndkle og vaskeklut. Overlever med mindre håndkle, men et 100*150 er bedre enn mindre. Ellers: ekstra toalettpapir enten lett synlig eller at du opplyser hvor det er slik at jeg slipper å snoke om rullen blir tom. Helst en liten søppelbøtte på badet og en flytende håndsåpe. Anonymkode: 9f737...2f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #38 Del Skrevet 16. desember 2024 Håndklær, sengetøy og tannglass. Håndsåpe står alltid fremme uansett. Legger også frem morgenkåpe siden jeg har noen ekstra. Anonymkode: e719a...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #39 Del Skrevet 16. desember 2024 Gjestrbsdet vårt er barnas bad. Vi har derfor alle nødvendigheter fremme, og det er fritt frem å bruke. Pleier å re opp sengen, legge frem håndkle og badekåpe. Har ekstra tannbørster i en skuff på badet for de som har glemt. Anonymkode: 721c4...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2024 #40 Del Skrevet 16. desember 2024 Ha sjampo, dusjsåpe og bomullspads. Resten tar folk med selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå