AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Han er vokst opp i et fattig hjem og er litt skadet. Han er veldig redd for sløsing. Vi deler felles utgifter og mat. Men det er utfordrende. Vi har ca lik inntekt. Han noe mer, men har også flere private utgifter. Noen med lignende erfaring som har noen gode råd? Anonymkode: cec7d...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #2 Del Skrevet 14. desember 2024 Det er jo drømme-partneren. Anonymkode: 2fde2...4d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #3 Del Skrevet 14. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er vokst opp i et fattig hjem og er litt skadet. Han er veldig redd for sløsing. Vi deler felles utgifter og mat. Men det er utfordrende. Vi har ca lik inntekt. Han noe mer, men har også flere private utgifter. Noen med lignende erfaring som har noen gode råd? Anonymkode: cec7d...996 Jeg har der på samme måten. Han er veldig gjerrig. Utenom når det gjelder han selv. Vurderer å forlate han . Anonymkode: 0f40b...cce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjokoladeelskeren Skrevet 14. desember 2024 #4 Del Skrevet 14. desember 2024 Høres ut som en som jeg hadde elsket å vær sammen med! Hilsen ei som er sammen med en som nettopp kjøpte seg nye skilt til bilen med navnet hans på… Hva er det du vil bruke penger på som han mener ikke er nødvendig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 Sparsommelighet og gjerrighet ser jeg på som 2 ulike sider. Hva er han og på hvilken måte? Er han en som sjekker tilbudssidene og handler smart? Eller er han av den typen som handler inn 20 kilo sild når det er på tilbud og forventer at familien skal leve på det til alle måltider fordi det var billig? Nekter han ungene aktiviteter fordi det koster, må ungene gå i for store sko fordi arveskoa var gratis selv om de er 5 nummer for stor? Nekter han å kjøpe frukt og grønt, kjører han innom venner for å hente panteflaskene han satte igjen etter en fest? Hva er greia hans? Anonymkode: 2413b...ccf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #6 Del Skrevet 14. desember 2024 Jeg er litt lignende som din mann. Hjelper meg å tenke på at man også må spare på minner og opplevelser. At det er dritdyrt om det hele ender i skilsmisse 😬 Anonymkode: 7aecd...6ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå