AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #21 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når er sensurfrist? Jeg venter på siste karakter, i dette faget står det sensurfristdato og sensur publiseres dato. I de andre fagene mine har det bare stått sensurfrist og ikke publiseringsdato. Anonymkode: 8b356...59f Da emnet fortsatt stod på aktive emner, stod det sensurfrist 27.12, men ikke publiseringsdato. Bare irriterer meg grønn at de ikke bare lot det drøye med å legges til "resultater" inntil publisering, både fordi emnet på aktive emner hadde informasjon som datoer, men også fordi jeg nå frykter at det skal ha vært formelle krav eller noe som gjør at kullet må opp til konte. For det som jeg beskrev i HI har ikke skjedd på alle de årene jeg har studert. Til den et hakk over, det var ikke meg som skrev at det å vente er det verste som finnes, men jeg tror de aller fleste forstår at personen ikke mener semantisk verre enn krybbedød, trafikkulykker og krig - men brukte "verste som finnes" som utrykk for at det ER mentalt slitsomt. Altså, ikke komparativt, men konfirmativt. Så den arrestasjonen viser egentlig litt lite forståelse (eller kanskje litt for mye kranglelyst, som KG har mye av). Anonymkode: 1d6ea...e97 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #22 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Da emnet fortsatt stod på aktive emner, stod det sensurfrist 27.12, men ikke publiseringsdato. Bare irriterer meg grønn at de ikke bare lot det drøye med å legges til "resultater" inntil publisering, både fordi emnet på aktive emner hadde informasjon som datoer, men også fordi jeg nå frykter at det skal ha vært formelle krav eller noe som gjør at kullet må opp til konte. For det som jeg beskrev i HI har ikke skjedd på alle de årene jeg har studert. Til den et hakk over, det var ikke meg som skrev at det å vente er det verste som finnes, men jeg tror de aller fleste forstår at personen ikke mener semantisk verre enn krybbedød, trafikkulykker og krig - men brukte "verste som finnes" som utrykk for at det ER mentalt slitsomt. Altså, ikke komparativt, men konfirmativt. Så den arrestasjonen viser egentlig litt lite forståelse (eller kanskje litt for mye kranglelyst, som KG har mye av). Anonymkode: 1d6ea...e97 Det kan jo være sykdom hos sensor kanskje. Anonymkode: 8b356...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #23 Del Skrevet 27. desember 2024 Ikke noe nytt på studentweb hos meg… sensurfrist i dag… Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #24 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke noe nytt på studentweb hos meg… sensurfrist i dag… Anonymkode: d820a...dd8 Har du også samme info som jeg beskrev i HI? Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #25 Del Skrevet 27. desember 2024 Nei da, bare sen sensur, og ingen «aktivitet» på studentweb… Lykke til- håper du snart får karakteren 🤞😉 Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #26 Del Skrevet 27. desember 2024 TS: Kanskje du finner svaret i brukermanualen til FS? Si fra når du vet, det klør i hjernen min https://www.fellesstudentsystem.no/brukersider/brukerdok/fagpersonweb/sensur/registrere-og-overfore-sensur.html Anonymkode: cd3ba...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #27 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Da emnet fortsatt stod på aktive emner, stod det sensurfrist 27.12, men ikke publiseringsdato. Bare irriterer meg grønn at de ikke bare lot det drøye med å legges til "resultater" inntil publisering, både fordi emnet på aktive emner hadde informasjon som datoer, men også fordi jeg nå frykter at det skal ha vært formelle krav eller noe som gjør at kullet må opp til konte. For det som jeg beskrev i HI har ikke skjedd på alle de årene jeg har studert. Til den et hakk over, det var ikke meg som skrev at det å vente er det verste som finnes, men jeg tror de aller fleste forstår at personen ikke mener semantisk verre enn krybbedød, trafikkulykker og krig - men brukte "verste som finnes" som utrykk for at det ER mentalt slitsomt. Altså, ikke komparativt, men konfirmativt. Så den arrestasjonen viser egentlig litt lite forståelse (eller kanskje litt for mye kranglelyst, som KG har mye av). Anonymkode: 1d6ea...e97 Men sååå rart. Emnet forsvinner jo fra aktive emner når karakteren publiseres. Så da burde du jo ha fått karakteren nå da. Anonymkode: f3f1a...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #28 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Men sååå rart. Emnet forsvinner jo fra aktive emner når karakteren publiseres. Så da burde du jo ha fått karakteren nå da. Anonymkode: f3f1a...dd0 Jeg veit, og emnet forsvant fra aktive emner for to uker siden og havnet på resultatfanen når man sorterer "alle resultat" og ikke bare gyldige. Men i stedet for karakter og karakterstatistikk (i samme rute) står det bare "Resultatene kan ikke publiseres ennå". Meget merkelig. Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Del Skrevet 29. desember 2024 Karakter kom nå, trolig ved midnatt. En dag etter sensurfrist! Og jeg bestod ❤️ Anonymkode: 1d6ea...e97 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2024 #30 Del Skrevet 30. desember 2024 GRATULERER 🥳🥰 Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #31 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 30.12.2024 den 0.42): Karakter kom nå, trolig ved midnatt. En dag etter sensurfrist! Og jeg bestod ❤️ Anonymkode: 1d6ea...e97 Gratulerer! 🥳 så deilig! Anonymkode: f3f1a...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå