AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #1 Del Skrevet 14. desember 2024 Hei. Venter på sensur til en eksamen som strengt tatt har sensurfristnrett etter julaften. Men jeg sjekket likevel flere ganger om dagen. Er høyskole og et relativt lite kull/fag og jeg har opplevd i de små fagene at vi har fått sensur innen 1-2 uker. I går rett før kl 16 forsvant faget fra "aktive emner" og ligger nå i resultat-fanen når man krysser for alle resultat. Men i stedet for karakter står det jeg skrev i tittelen; resultatene kan ikke publiseres ennå. Og jeg lurer på: betyr dette at sensuren er klar, at karakterene er satt? Vil det da bety at karakteren dukker opp mest trolig på neste virkedag? Og har noen opplevd at dette står der pga noe formelt feil, opplevd at det har stått der over lang tid..? Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #2 Del Skrevet 15. desember 2024 Spennende! Mulig det enders i morgen, mandag🤞🤞🤞😉 Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #3 Del Skrevet 15. desember 2024 Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅 Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #4 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅 Anonymkode: eebd5...afb Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg. Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #5 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg. Anonymkode: eebd5...afb Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. Hilsen TS Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. Hilsen TS Anonymkode: 1d6ea...e97 Søren! Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #7 Del Skrevet 15. desember 2024 Venter også på svar. Sensurfrist 31 desember. Forrige eksamen la de ut karakterene kl. 04 🤔 Anonymkode: 55b51...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #8 Del Skrevet 16. desember 2024 Hele virkedagen gått og ingen endring. Blir litt tullete om eksamensresultatene var klare etter 9 dager for å deretter ikke bli publisert før romjula. I morgen skal jeg lage en konspirasjonsteori om at Studentweb er sponsa av Big Blodtrykksmedisin. Anonymkode: 1d6ea...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2024 #9 Del Skrevet 16. desember 2024 Huff, så frustrerende. Ingenting er verre enn å vente på karakterer.. Anonymkode: d820a...dd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #10 Del Skrevet 17. desember 2024 Hmm aldri sett. Men kan jo være at sensor er ferdig men at eksamenskontoret må bruke litt lenger tid? Jeg hadde ringt/sendt en melding og spurt. Anonymkode: f3f1a...dd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #11 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hmm aldri sett. Men kan jo være at sensor er ferdig men at eksamenskontoret må bruke litt lenger tid? Jeg hadde ringt/sendt en melding og spurt. Anonymkode: f3f1a...dd0 Ja, kommer til å kontakte dem - men ikke før etter sensurfrist, tipper de har nok å gjøre. Og dette er jo egentlig bare en irriterende ikke-sak så lenge sensurfrist ikke har kommet og gått. Opprettet tråden mest fordi jeg har studert i flere år og aldri har sett den meldingen før og lurte på om andre hadde kjennskap til det. Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #12 Del Skrevet 17. desember 2024 Kan det være oppdaget uregelmessigheter i oppgaven? Da kan de sperre for resultatet frem til de har undersøkt nærmere. Anonymkode: ebb7c...9c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #13 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kan det være oppdaget uregelmessigheter i oppgaven? Da kan de sperre for resultatet frem til de har undersøkt nærmere. Anonymkode: ebb7c...9c9 Kanskje, men det var skoleeksamen med sperrer eksamensprogram og et mylder av eksamensvakter så jeg tviler litt på det. Eksamensoppgavene var tilsvarende eldre sett, men ikke like tidligere år slik at de var identiske. Jeg skal si fra om det kommer ut noe heftig drama om avansert juks 😅 Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #14 Del Skrevet 20. desember 2024 Noe nytt?:-) Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2024 #15 Del Skrevet 20. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Noe nytt?:-) Anonymkode: d820a...dd8 Nope. Samme som står der, helt uendret. Har slått meg til ro med at vi ikke får før sensurfrist, men det er særdeles irriterende. Vi har ikke fått noe info om noe galt heller. Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #16 Del Skrevet 26. desember 2024 Jobber eksamenskontoret i morgen tro...? Ingen endring, sukk. Blir gal og nå i romjula er det stort sett yatzee på hytta og krisemaksimerering av eventuelt resultat det går i 😅 /ts Anonymkode: 1d6ea...e97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #17 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jobber eksamenskontoret i morgen tro...? Ingen endring, sukk. Blir gal og nå i romjula er det stort sett yatzee på hytta og krisemaksimerering av eventuelt resultat det går i 😅 /ts Anonymkode: 1d6ea...e97 Lurer på det samme! Anonymkode: 717d1...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #18 Del Skrevet 27. desember 2024 Luuurer også😅😅😅 Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #19 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 16.12.2024 den 22.30): Huff, så frustrerende. Ingenting er verre enn å vente på karakterer.. Anonymkode: d820a...dd8 Jo, det er faktisk ganske mye som er verre enn å vente på karakterer. Anonymkode: d40f9...622 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #20 Del Skrevet 27. desember 2024 Når er sensurfrist? Jeg venter på siste karakter, i dette faget står det sensurfristdato og sensur publiseres dato. I de andre fagene mine har det bare stått sensurfrist og ikke publiseringsdato. Anonymkode: 8b356...59f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå