AnonymBruker Skrevet lørdag kl 11:29 #1 Del Skrevet lørdag kl 11:29 Hei. Venter på sensur til en eksamen som strengt tatt har sensurfristnrett etter julaften. Men jeg sjekket likevel flere ganger om dagen. Er høyskole og et relativt lite kull/fag og jeg har opplevd i de små fagene at vi har fått sensur innen 1-2 uker. I går rett før kl 16 forsvant faget fra "aktive emner" og ligger nå i resultat-fanen når man krysser for alle resultat. Men i stedet for karakter står det jeg skrev i tittelen; resultatene kan ikke publiseres ennå. Og jeg lurer på: betyr dette at sensuren er klar, at karakterene er satt? Vil det da bety at karakteren dukker opp mest trolig på neste virkedag? Og har noen opplevd at dette står der pga noe formelt feil, opplevd at det har stått der over lang tid..? Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Spennende! Mulig det enders i morgen, mandag🤞🤞🤞😉 Anonymkode: d820a...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅 Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevde dette tidligere i høst! Gikk inn på eksamensbesvarelsen i Inspera og kunne se poengsummen der inne. Karakteren dukket opp på StudentWeb nesten en uke senere. 😅 Anonymkode: eebd5...afb Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg. Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med poengsum mener jeg poengsummene for hver enkelt deloppgave (flervalg, fritekst og langsvar) og total poengsum til slutt. Før dette kunne jeg bare se poeng for flervalg. Anonymkode: eebd5...afb Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. Hilsen TS Anonymkode: 1d6ea...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sjekket nå, men ingenting. Dette var store og åpne oppgaver (typ essay-besvarelser)... Argh. Håper på i morgen. Hilsen TS Anonymkode: 1d6ea...e97 Søren! Anonymkode: eebd5...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Venter også på svar. Sensurfrist 31 desember. Forrige eksamen la de ut karakterene kl. 04 🤔 Anonymkode: 55b51...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå